Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apteekin oma raskaustesti

Vierailija
21.11.2014 |

nyt vähän apuja! tein aamulla apteekin oman testin, ja negaa näytti. No pikkuhiljaa alko tulla tooooosi haalean vaalea viiva. Nyt on tunti kulunu testin teosta ja nyt näkyy selvään molemmat viivat. Että mahtaakohan se nyt ollakin positiivinen?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue paketin ohjeet.

Vierailija
2/9 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin näytti heti negaa kun se sitä oli ja positiivinen tuli heti kun se olikin. Että en oikein osaa sanoa :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole koskaan saanut roskishaamua olematta raskaana. Joten suosittelen tekemään toisen testin esim. huomenna tai ylihuomenna, eiköhän se viiva ala tulla nopeammin :)

Vierailija
4/9 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ajattelin tehdä muutaman päivän päästä uudestaan. Menkat pitäisi alkaa vasta ensiviikolla, että liekkö voipi edes näkyä vielä? 

Vierailija
5/9 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi edes teet testin vain muutama päivä ovulaation jälkeen?

Vierailija
6/9 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän minä sen tiesin ettei sitä vielä kannattaisi tehdä, mutta teimpä kumminkin :) 

Vierailija
7/9 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos luet ohjeet ja teet testin vasta kun menkat on vähintään viikon myöhässä, niin ei tartte arpoa ja täältä kysellä :D

Vierailija
8/9 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän meistä varmaan aika moni on tehnyt testejä malttamattomana vähän liian aikaisin.

Itse myös tein n. vuosi takaperin raskaustestin ennen aikojaan ja tuli viiva viiveellä. Viikko sen jälkeen se tuli jo nopeammin ja nyt on vauva kainalossa.

Vierailija
9/9 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin samaa että tuskin olen ainoa joka tekee niitä hiukan aiemmin. Viiva kyllä näkyi sillon alussa jo mutta tooodella vaaleana, vasta jälkeenpäin tummui selkeäksi. Nyt vaan ootellaan :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kaksi