Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olipa kiusallista vanhempainillassa ymmärtää, että lapseni leikkikaverin isä on exäni vuosien takaa.

Vierailija
29.09.2021 |

Taisi kyllä olla yhtä suuri järkytys meille molemmille. Ei olla nähty vuosiin! Hiljaa siinä vaan seistiin jäykkinä pihalla vierekkäin piirissä muiden seassa ja mykkänä muistelin aikaa kun jokin muukin seisoi aina jäykkänä.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoko vanha suola janottaa

Vierailija
2/17 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuh, pane sitä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska! Ihan kuin joku leffakohtaus.

Tää on yks syy miks en todellakaan haluis asua synnyinpaikkakunnallani. Kaikki ois jotain tuttuja kouluajalta. Gyne, kampaaja, opettajat, hammaslääkärit, hierojat, roskakuskit, siivoojat, papit jne. Ja tietäsi niistä kaikki nolot teinikännisekoilumokat ja ne sun. Argh! Painajaista!

Vierailija
4/17 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks mun nuoruuden hoito ja suuri ihastus vetää nyt mun lapsille koulun bändikerhoa. Onneksi ei tarvitse häntä tavata. En tiedä kumpi ois nolompaa, se että tapaisimme eikä hän muistaisi tai edes tunnistaisi mua, vai että muistaisikin vielä.

Vierailija
5/17 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hei. Mä tapasin yhden pitkäaikaisen p##osuhteen synnytyssalissa.

👍NOT

Vierailija
6/17 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveä painajainen. 😀 Kiusallisuutta lisää toi mykkyys ja jäykkyys. Kai sanoitte edes ”hei”?

Vierailija
7/17 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä olen pistelly mun lapsen  opea ykköseen,kakkoseen...

Vaimo hoitakoot vanhempainillat.

Vierailija
8/17 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No hei. Mä tapasin yhden pitkäaikaisen p##osuhteen synnytyssalissa.

👍NOT

Oli anestesialekuri siis.

Vierailija
9/17 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minä olen pistelly mun lapsen  opea ykköseen,kakkoseen...

Vaimo hoitakoot vanhempainillat.

Nyt on paha.

Vierailija
10/17 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No me satuttiin samalle vauvauinti kurssille perheen kanssa, jonka isä oli vikitellyt minua muutama vuosi aiemmin toden teolla. En ollut kiinnostunut miehestä. Mies roikkui perässä, laitteli viestejä, seuraili.

No hänen rouvansa olisi halunnut kovasti kaveerata. Minä en halunnut… Yritin sit (kohteliaasti) torjua rouvankin yhteydenotot… 🙈

Vierailija
11/17 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei sitä voisi vain muina miehinä ja naisina tervehtiä, rupatella niitä näitä ja jatkaa sitten elämäänsä? Aikuisia ihmisiähän tässä ollaan. No tietenkin sitä voi häkeltyä ensin, jos tapaaminen on ihan yllättävä, mutta silti, voisihan sitä edes hymyillä, vaikkapa sitten vaivautuneesti? Ne vanhat jutut on kuitenkin olleita ja menneitä eikä niiden enää pitäisi aiheuttaa sen kummempia tunteita.

Vierailija
12/17 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitäpä tossa. Elämässä sattuu ja tapahtuu :)

Vierailija
13/17 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli varmaan sama vanhempainilta ja mun mies. Tuli meinaan vaikeana ja naama sen verran punaisena kotiin, että mietin että tuliko kipeeksi siellä ulkona seistessään.

Vierailija
14/17 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei sitä voisi vain muina miehinä ja naisina tervehtiä, rupatella niitä näitä ja jatkaa sitten elämäänsä? Aikuisia ihmisiähän tässä ollaan. No tietenkin sitä voi häkeltyä ensin, jos tapaaminen on ihan yllättävä, mutta silti, voisihan sitä edes hymyillä, vaikkapa sitten vaivautuneesti? Ne vanhat jutut on kuitenkin olleita ja menneitä eikä niiden enää pitäisi aiheuttaa sen kummempia tunteita.

Älä jeesustele. Ei ole kaikkien entiset kumppanit olleet sellaisia että niitä haluaa tai pystyy tervehtiä, hymyilemisestä puhumattakaan. Joillekin ne voi aiheuttaa jos jonkinlaisia tunteita vielä vuosikymmenten jälkeen.

Vierailija
15/17 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika amatöörimeininkiä. Viriilillä miehellä ihan arki päivää nähdä näitä hoitoja. Naiset vaan punastelee ja hymyilee vienosti.

Vierailija
16/17 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä jeesustele. Ei ole kaikkien entiset kumppanit olleet sellaisia että niitä haluaa tai pystyy tervehtiä, hymyilemisestä puhumattakaan. Joillekin ne voi aiheuttaa jos jonkinlaisia tunteita vielä vuosikymmenten jälkeen.

Miksi noin hermostut ja syytät jeesustelusta. On mullakin ollut aika rankkoja kokemuksia, mutta olen päässyt niistä yli ajan myötä. Fyysisesti ei ole käyty käsiksi - jos näin olisi tapahtunut, niin sitten en kyllä edes hymyilisi. Oletin kuitenkin, että ap:lla on ollut kyseessä ihan normaali suhde, koska hän ei maininnut mitään väkivalta- tms. juttuja.

Vierailija
17/17 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi noin hermostut ja syytät jeesustelusta. On mullakin ollut aika rankkoja kokemuksia, mutta olen päässyt niistä yli ajan myötä. Fyysisesti ei ole käyty käsiksi - jos näin olisi tapahtunut, niin sitten en kyllä edes hymyilisi. Oletin kuitenkin, että ap:lla on ollut kyseessä ihan normaali suhde, koska hän ei maininnut mitään väkivalta- tms. juttuja.

Monilla (useimmilla?) on taipumus peilata kaikki asiat itsensä kautta. Jos itsellä sattuu olemaan tietynlaisia kokemuksia, niin pahastutaan, jos muut ei tajua ottaa sitä huomioon. Sittenkin, vaikka alun perin puhuttaisiin jostain muusta. Ei pahalla, mutta tällaisen huomion olen elämäni varrella tehnyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kuusi