Ostin tekokynnet, koska järsin omani aina...
Ja mun kädet näyttää lasten käsiltä ilman pitkiä kynsiä :D
http://aijaa.com/AzR9yv
TADAA! Tykkään! Ei siis mitkään ylipitkät glitterkynnet, vaan luonnolliset on pop! Menis varmaan hermo sellasten pitkien kissakynsien kanssa... Ja näillä on sitäpaitsi helppo kirjoittaa :)
Kommentit (20)
Juu, mulla on Broadwayn kynnet! :) -ap
[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 00:21"]
Vittu että taas kiinnosti. Tää ei oo mikään blogi tai facebook, daa
[/quote]
Näytti kiinnostavan avaamisen ja jopa vastaamisen verran! :D
[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 00:24"][quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 00:21"]
Vittu että taas kiinnosti. Tää ei oo mikään blogi tai facebook, daa
[/quote]
Näytti kiinnostavan avaamisen ja jopa vastaamisen verran! :D
[/quote]
Juurikin näin :'D ja hei 16, mitä sä sitten teet av -palstalla jos täällä ei saa keskustella mistään? Vai pitääkö puhua vaan "järkevistä" ja totisista asioista? -ap
Ei kannata sovitella kenkiä kaupassa tekokynsien kanssa! :D 3 lähti.. -ap
Nyt ei oo enää kynsiä! Kaikki lähti, mutta enköhän ne viimeistään ensi viikonloppuna laita baariin :) -ap
Mä olen lähihoitaja, meillä ei saa edes lakkaa käyttää. Mulla on tosi rumat kynnet (isot ja uurteiset), kamalaa kun ei voi laittaa geelikynsiä tms. Täytyy työn takia kärsiä näistä hirviökynsistä.
Mulla pysyy nuo Anttilasta/Tarjoustalosta ostetut kynnet hyvinä ja irtoamatta noin 1-2vk! Käytän paketissa tullutta liimaa.
Poistan sitten kynsilakan yms rasvojen rippeet kynsistä, viilaan hellästi oman kynnen pintaa karheammaksi ja työnnän kynsinauhoja taaksepäin. Sitten sopivasti liimaa ja kynnet paikoilleen!
Jotta ne pysyisi mahdollisimman pitkään, en koske pesuaineisiin (pyykinpesuaineet ym) ilman kumihanskoja, en käytä asetoonipitoista kynsilakanpoistoainetta. Tärkeintä on, että liimaa ei laita liikaa/liian vähän, ja se ettei tekokynnen ja oman kynnen väliin jää ilmakuplia.
Ainiin, ja kannattaa aina laittaa päällyslakkaa, niin pysyy kynsissä oleva kuviointi kulumatta :)
Merkeistä parhaimpia ovat Kiss ja Broadway nails!
Olipa tekstiä, huh.
Kivat! Miten sait noista niin luonnolliset ja hyvin pysymään? :) oon joskus taistellut tuollaisten kynsien kanssa ja niitä on pitänyt viilailla sivustakin hyvin paljon. Ja liiman laittamisen jälkeen pitänyt pelätä koska jo ensimmäinen irtoaa :D niin ja mistä ostit?
Kiitos! :)) ostin siis anttilasta (maksoi n. 10 e) ja mulla itellä on ollut aina ongelmana se, että miten saan ne kynnet pois.
Mutta ostin tarkoituksella sellaset melko lyhyet, ettei puolta päivää tarvi viilata :D kuitenkin kannattaa varata se puolisen tuntia tai alle! Liimaa annostelin niin vähän/paljon kun siihen mielestäni tarvitsi (näytti että olis ollut jopa liian vähän)
Ehkä tekokynnet ja niiden liimat on kehittyny niin paljon, että kannattaa kokeilla joa ne vaikka pysyis sulla :) -ap
Kertokaa millaisia kokemuksia teillä muilla on ollut tekokynsistä! :) -ap
Mä en tykkää käyttää tekokynsiä. Ne irtoilee kovin helposti ja tuntuu oudoilta, niiden kanssa pitää olla hirveän varovainen. Olen tehnyt geeligynsiä ja kynsitippejä käyttänyt myös, ne tuntuu luonnollisemmilta kun ei tule kokonaan oman kynnen päälle vaan osaksi sitä kynttä.
Hyvältä näyttää! Itselläni on pitkät omat kynnet, mytta olen käyttänyt tekokynsiä joskus kun oma kynsi on revennyt aivan tyvestä. Muistan, että parhaimmillaan pysyi peukalossa pari viikkoa yksi kynsi! Toiset taas irtosivat parin-muutaman päivän jälkeen. Käytän lakkaa aina, mutta lakanpoistoaineesta eivät tekokynnet tykkää, vaan ikään kuin sulavat. Mutta ap ei varmaan aio lakata niin ei ole sitä ongelmaa :)
[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 02:02"]
Mä en tykkää käyttää tekokynsiä. Ne irtoilee kovin helposti ja tuntuu oudoilta, niiden kanssa pitää olla hirveän varovainen. Olen tehnyt geeligynsiä ja kynsitippejä käyttänyt myös, ne tuntuu luonnollisemmilta kun ei tule kokonaan oman kynnen päälle vaan osaksi sitä kynttä.
[/quote]
Oho, hienosti jatkoin geen käyttämistä, siis geelikynsiä. :D
Oon myös miettinyt geelikynsiä.. Jos alankin oikein pitämään näistä niin hankin varmaan sellaiset ;)
Mutta onhan tässä totuttelemista, kun yleensä tosi lyhyillä kynsillä tottunut tekemään kaikkea..
En aio lakata, mutta lakatutkin on varmasti tosi hienoja! -ap
Nyt on enää kolme kynttä jäljellä.. Kyllä nää pysyy kauemminkin, jos ei tee mitään sormia vaativaa :) -ap
Iiks.. Oikean peukun kynsi lähti irti, mutta laitoin sen liimalla takaisin! Varmaan liikaa siivousta näille kynsille : D -ap