Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tarjoaako työnantajanne maskit työpaikalla?

Vierailija
29.09.2021 |

Meillä ei. Kyseessä kaupan ala ja maan kattava kauppaketju. Työnantaja edellyttää maskin käyttöä ja työntekijöiden on ostettava maskit itse. Mielestäni tämä on epäreilua. Pari vuotta jo maskeja jauhettu ja rahaa palaa. Miten teillä muilla? Joudutteko ostamaan itse maskit vai tarjoaako työnantaja ne työajalle ja työtehtäviin?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarjoa. Keskisuuri ruokakauppaketju.

Vierailija
22/25 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olen yrittäjä. Ei tarvitse pitää rättiä naamalla työnantajan keksimän maskivouhotuksen vuoksi. En ole korona-aikana kovin montaa kertaa maskia pitänyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjoaa perusmaskit toimistolle, asiakastilaisuuksiin ja työmatkoille. Lentomatkoille ja niihin työtehtäviin missä tarvitsee suojaavampaa maskia, on tarjolla ffp2-tasoisia. Mun työtehtävissä maskeja tarvitsi käyttää jo ennen koronaa ajoittain, joten löytyy työhuoneelta vakiovaristuksesta.

Toimistolla ei ole pakko maskia käyttää jos turvavälit pystyy pitämään (esim. minä en käytä oikeastaan muutoin kun ruokalaan mennessä, kun on oma työhuone, mutta kentällä noita tulee välillä pidettyä).

Vierailija
24/25 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tarjoaa. Terveyskeskus. 

Vierailija
25/25 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksaa, sairaala. Haluaisin mieluummin käyttää omia ffp2-maskeja, mutta se ei käy, on käytettävä työnantajan kirurginmaskeja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi viisi