mikä teitä homovihaajia vaivaa?
Oikeasti, en tajua? Itse olen umpihetero perheen äiti, mutta soisin avioliiton ja myös adoptio oikeuden homoseksuaaleille. Eihän se minulta tai muilta ole pois, toisten onni siis. Uskon näin ammattikasvattajana vakaasti että monet homot ja lesbot voisivat tarjota lapselle ohan yhtä hyvän kodin ja perheen siinä missä heterotkin. Miksi ei voisi mennä naimisiin? Hävettää että Suomi ontässä asiassa tällainen takapajula! Hävetkää te homokammoiset ja menkää itseenne, oksettavaa että opetatte lapsistanne yhtä suvaitsemattomia juntteja!
Kommentit (19)
Häpeä, oksettava, juntti, takapajula, homokammo? On sinullakin aika alatyylinen sanavarasto ammattikasvattajaksi. Millaista jälkeä kasvatustyösi saakaan aikaan... Ihan siitä riippumatta miten harrastat seksiä.
En vihaa homoja! mutta en myöskään kannata tasa-arvoista avioliittolakia. Nämä on mielestäni kaksi eri asiaa.
Kuka on se seuraava porukka joka tulee vaatimaan oikeuksiaan kun he nyt sattuu vaan olemaan tälläisiä?? ja miksi he eivät sit voisi saada? jotkut rajat ja pelisäännöt pitää olla. Minusta tässä on luonteva ja luonnollinen raja
No näinpä. Vaikeaa tulee suvaitsemattomien lapsilla olevaan tulevaisuudessa, kun muut ihmiset pitävät heitä primitiivisinä vajukkeina.
Olisin muuten itse sata kertaa mieluummin ottanut rakastavat homovanhemmat, kuin elämässäni harvoin vierailevan alkkisisän ja poissaolevan äidin. Mutta kun "lapsella on oikeus isään ja äitiin", sallikaa mun nauraa.
Niillä on varmaan piru tiukkaa.
mun mielestä on jotenkin mennyttä aikaa tollaset homofobiat jotka tulee esiin vihana.
omassa päässäni ajattelen, ettei noita vihaajia edes enää ole...mutta kai niitä on...mutta veikkaan vähenemään ovat.
antaa heterojenkin olla rauhassa heteroita.
[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 21:10"]No enpä pedofiilejakaan tai muita kieroutuneita hyväksy.
[/quote]Huono argumentti. Yritä enemmän.
[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 21:14"]En vihaa homoja! mutta en myöskään kannata tasa-arvoista avioliittolakia. Nämä on mielestäni kaksi eri asiaa.
Kuka on se seuraava porukka joka tulee vaatimaan oikeuksiaan kun he nyt sattuu vaan olemaan tälläisiä?? ja miksi he eivät sit voisi saada? jotkut rajat ja pelisäännöt pitää olla. Minusta tässä on luonteva ja luonnollinen raja
[/quote]Huono argumentti. Yritä parempaa.
[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 21:10"]No enpä pedofiilejakaan tai muita kieroutuneita hyväksy.
[/quote]
Olipa yksinkertaisen ihmisen kommentti.
Vastavuoroisesti voi kysyä mikä teitä homoliittojen kannattajia riivaa? Käyttäydytte hyökkäävästi ja aggressiivisesti sekä keksitte olkiukkoja.
nama homofoobikot ovat muuten lhes poikkeuksetta naita "suomi suomalaisille!" persuja, jotka kadulla nahdessaan yhtaan tummemman kaverin huutelevat neekeria teini bemarinsa ikkunoista. Tai sitten Paivi Rasasen faneja.
Pelko. Ihminen suhtautuu negatiivisesti ja vastustaen kaikkeen, mitä se pelkää. Joku pelkää erilaisuutta ja itselleen vierasta. Joku pelkää itseään, mitä jos minussa onkin vähän homoa. Asenteet on opittu lapsuudessa omilta vanhemmilta, eikä aikustuttua ja viisastuttua ole silti tullut tarpeeksi rohkeutta kyseenalaistaa tai alkaa ajatella itsenäisesti. Pelko tässäkin taustalla.
Mitä voi odottaa maalta, jossa 75% kansasta kuuluu valtionkirkkoon. Vanhoollinen junttitakapajula.
[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 21:22"]
nama homofoobikot ovat muuten lhes poikkeuksetta naita "suomi suomalaisille!" persuja, jotka kadulla nahdessaan yhtaan tummemman kaverin huutelevat neekeria teini bemarinsa ikkunoista. Tai sitten Paivi Rasasen faneja.
[/quote]
Ja kepulaisia maalaisjuntteja.
Miksi leimataan vihaajaksi jos on eri mieltä? kai meillä on vielä mielipiteen vapaus?
Heippa kirkko! Enpä maksa teille enää penniäkään. Räsänen on kyllä kaiken naurettavuuden huippu. Odotan innolla kun muutaman vuosikymmenen päästä ihmetellään, että miten tuommoinen onnistui edes eduskuntaan pääsemään. Seuraavaksi se varmaan väittää että maapallo on litteä :D
No kelle Suomi sitten olisi muille kuin suomalaisille? Ehkä ruotsalaisille, ehkäpä venäläisille. Keksi parempi argumentti.
[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 21:29"]Miksi leimataan vihaajaksi jos on eri mieltä? kai meillä on vielä mielipiteen vapaus?
[/quote]
on vapaus. Mutta pitäisikö sinua kutsua sitten "en-suhtaudu-homoihin-niin-positiivisesti-että-pitäisin-heitä-yhtä-hyvinä-ihmisinä-kuin-minä,-eihän-heillä-tarvitse-normaaleja-ihmosoikeuksia-olla" ihmisenä?
[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 21:07"]Häpeä, oksettava, juntti, takapajula, homokammo? On sinullakin aika alatyylinen sanavarasto ammattikasvattajaksi. Millaista jälkeä kasvatustyösi saakaan aikaan... Ihan siitä riippumatta miten harrastat seksiä.
[/quote]
hetero olen kuten mainitsin. Kasvattaja minä ja av minä eivät varmasti ole sama asia, ymmärrät (ehkä?) sen kun hiukan mietit. Kyllä ammattikasvattajallakin saa olla vahvat mielipiteet, mutta en minä niitä töissä tuo esiin. Nuohan ovat sitäpaitsi sanoja muiden joukossa, eikä esim kirosanoj tms. Ap
Niinpä.
Ei ole mitään rationaalista perustetta vastustaa samansukupuolisten avioliittojen sallimista.