Kotiäitiyspuolelle kirjoitin " mitä mieltä tästä äidistä"
Kommentit (6)
olenpahan vain kyseisen äidin nuoremi (ja huonompi sisko) ja mimma (mummi on tilanteet kertonut. Mitä veikkaatte valehteleeko mummi näin rajusti, vai onko asia tosiaankin näin?)
t. 2. sisko (se huonompi), joka " lapsellisena" sai kostona lastensuojeluilmoituksen, kun vanhempi sisko teki ensin tätä " täydellisyyttä" vastaan.
Kommentoin sen verran itse aihetta, että tietyt asiat antavat aihetta epäillä että tämä mummu saattaisi hyvinkin olla värittänyt tarinaa, kenties tämä siskokin tässä. Tulee mieleen sen takia, että oma sukuni on täynnä erittäin " vilkkaan" mielikuvituksen omaavia ihmisiä, esim. ihmisiä jotka eivät ole vuosikausiin minua nähneet mutta silti tietävät kaikennäköistä minusta (kuten että olen käyttänyt huumeita, jota en muuten tiennyt itsekään :P ) Näistä tapauksista pelkkien kirjoitusten perusteella ei aina siis tiedä, kuka puhuu totta ja kuka ei. Myös sen olen kuullut, että pidän itseäni " parempana" kuin muuta sukua johon en ole väleissä ja syy on tasan nämä heidän harhaiset kuvitelmansa joitten keskellä en halua elää. En ihmettelis vaikka ap tapauksessakin olis jotain samaa linjaa. Mutta tiedä häntä kun en tunne tätä äitiä josta ap kertoo.
ja toisesta ulos!
Hän halusi kokea " luomusynnytysen" ja veti ilokaasua minkä kerki. Minä kun siitä huomautin, niin johan fru ärsyyntyi: jokaiseen kirjoittamaani tekstiin äkseekaa: " että kyllä HÄN, vaikka ...
jos sinulla ongelmia on, niin pidä omana tietonasi.
KUPCU
Joo, skitsoile ihan rauhassa. Kehoittaisin kuitenkin sua harkitsemaan, josko kävisit tuon omankin päänuppisi tarkistuttamassa.
onko tämä ihminen joku tuttusi vai mistä tiedät nämä asiat näin tarkalleen?? kuulostaa meinaa aika hirveältä..