Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten sammaleen saa poistettua kuukupista?

Vierailija
20.11.2014 |

-

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelmahan ei ole kuukupissa, joten älä reklamoi myyjää. Suosittelen jykevää miehistä rassausvälinettä sammaloituneiden paikkojen puhtaaksi hinkkaamiseen.

Jos sammaloituminen on runsasta, liukastusainetta voi käyttää kasvuston pehmittämiseen. Jos tiellä on paha pöheikkö, se kannattaa ensin raivata pois. Risusavotta ja sammaleen poisto saattaa olla liian työläs operaatio perusmiehelle. Hanki ainakin muutama olut virvokkeeksi.

Vierailija
2/8 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

auttaisiko teräsvilla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän kupissa etanaa tai paria jotka napsivat kertyvän sammaleen aika norsasti pois.

Vierailija
4/8 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 17:16"]Minä pidän kupissa etanaa tai paria jotka napsivat kertyvän sammaleen aika norsasti pois.
[/quote]

Mutta eikö ne etanat huku? Eikö joku monnin poikanen tai muu levänsyöjäkala olisi parempi?

Vierailija
6/8 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kyllä vähän epäilyttää toi norsasti napsiva etena. Ettei vaan joku kärsä putkahda jalkovälistä kesken kaiken kun etena oikein uppoutuu puhdistushommiin?

Vierailija
7/8 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sua hömppää:) Joulu tulossa, niin teet siitä tietysti kauniin kukkaasetelman! Nyt luovuutta ystäväiseni!

Vierailija
8/8 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 17:16"]

Minä pidän kupissa etanaa tai paria jotka napsivat kertyvän sammaleen aika norsasti pois.

[/quote]

Mä kokeilin tätäkin, mutta ei auttanut. Tuo laji näyttää rämekynsisammaleelta. Onko siihen jotain omaa konstiansa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan neljä