Miten ig näyttää julkaisuja, moni saman aihepiirin julkaisu saa vähemmän tykkäyksiä kuin minä
Vaikka heillä olisi liki kaksinkertainen seuraajamäärä.
Ja kuvat vähintään yhtä hyviä kuin omani.
Mikä selittää?
Kommentit (5)
Villi veikkaus: sun seuraajat on sun sukulaisia, ystäviä, työkavereita, lasten kavereiden vanhempia, harrastuskamuja....
Muilla seuraajat on randomeita---> Ei paljon tykkäyksiä.
Tuttu juttu, mun kaverilla ja mulla on molemmilla 1000 seuraajaa, itselläni tuttuja tästä on ehkä 15, kaverillani tuttuja joku 300. Mä saan saman tason kuviin 120 tykkäystä ja mun kaveri saa 300-600.
Vierailija kirjoitti:
Villi veikkaus: sun seuraajat on sun sukulaisia, ystäviä, työkavereita, lasten kavereiden vanhempia, harrastuskamuja....
Muilla seuraajat on randomeita---> Ei paljon tykkäyksiä.
Tuttu juttu, mun kaverilla ja mulla on molemmilla 1000 seuraajaa, itselläni tuttuja tästä on ehkä 15, kaverillani tuttuja joku 300. Mä saan saman tason kuviin 120 tykkäystä ja mun kaveri saa 300-600.
No siis mulla noin 400 seuraajaa, joista tuttuja alle 50. Saan joka kuvaan 150-200 tykkäystä. Ja useat muut joilla seuraajia samanverran tai kaksinkertaisesti, saavat 50 - korkeintaan saman verran kuin minä.
Ja ei, mun kuvat ei oo parempia. Ja ei, niissä ei ole paljasta pintaa tai ihmisiä lainkaan.
Joku algoritmi-juttu tässä oltava takana, mutta mikä?
Ap
Itse ihmettelen omalla kohdalla samaa, mutta asetelma toisinpäin...
Sinun seuraajasi ovat ehkä uudempia? Tiedän monta tiliä, jolla on paljon seuraajia, mutta vähän tykkäyksiä. Näissä se johtuu siitä, että tili on vuosia vanha ja moni seuraaja ei nykyään käytä tilejään, vaikka aikoinaan käytti. Kyse siis harrastuksesta, jonka trendikausi meni jo osittain ohi.
Ehkä sulla on parempi perse.