Sopiiko tämä keski-ikäiselle miehelle?
Ajattelin että olisi kiva taukopusakka ip-seminaareilla ja vastaavissa tilanteissa.
http://fighterxfashion.com/bad-boy-mma-hoodies/
Vaimolta tuli palautteeksi vaan vihjettä keski-iän kriisistä.
M42
Kommentit (7)
Anna mennä vaan jos itse tykkäät. Ethän sä ole vielä edes keski-ikäinen.
Voi prkl sanon minä, nelikymppisen miehen pitäisi pukeutua johonkin pappa vaatteisiin. Olet itse 40 v mies ja ostan vaatteeni jerone.fi, disturb.fi tai jack & jones. Töissä tietenkin pukeudun vaaditulla tavalla, mutta vapaalla nuorekkaan rennosti.
Hirveitä, mutta jos tykkäät niin tilaa. Mä en koskaan ohjaile miestäni pukeutumisessa, koska se on mielestäni hänen asia. Tänään lähti töihin niin, että toinen sukka vireä ja toinen harmaa. ( Paitsi joskus havoin, kun juhliin mennää, jos huomaan hänellä jotain karseeta olevan päällä.)
[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 09:03"]
Anna mennä vaan jos itse tykkäät. Ethän sä ole vielä edes keski-ikäinen.
[/quote]
Niin fyysinen ikähän mulla on luokkaa 25 vuotta. 75 vatsaa menee minuutissa ja 16 leukaa. Miksei sitä sitten voisi urheilupiireissä pukeutuakin nuorekkaammin. Peukutuksien perusteella mun pitäisi kuitenkin varmaan tilata jotain yksiväristä ja harmaata.
No, onhan toi aika teini.... itse en arvosta (eikä miehenikään) näitä suuria tekstejä eikä kuvioita vaatteissa. Huppari sinänsä ihan kiva ja rento ulkoilu/kotiasuna
Ei syyttä tullut palautetta