Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mä olen kyllä luonnonlahjakkuus ruuanlaitossa!

Vierailija
03.09.2006 |

pakko on hieman hehkuttaa. osaan tehdä ruokia mitä ihmeellisimmistä aineksista ilman ohjeita ja keksin uutta. luova suorastaan.

aivan järjettömän hyvää ruokaa tuli taas ja ihan kokeilumeiningillä! :-)

jos haluat niin, kerro missä sinä olet hyvä.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
03.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse katson kaappiin ja totean ettei ole mitään mistä saisi kunnon sapuskaa aikaan. Mies katsoo samaiseen kaappiin ja aikansa värkättyään kantaa eteen maukkaan ruoka-annoksen. Joillakin se taito vaan on..;)

Minä hyvä... hmm..lasten hoidossa? :)

Vierailija
2/10 |
03.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi oli kaapissa koskenlaskija-juuston jämät, pari porkkanaa ja perunaa, broilerin filesuikaleita paistettuna ja ruokakermapurkista puolet. Nämä sekaisin, vettä ja pakastimesta amerikanvihanneksia lisäksi, mausteeksi kanaliemikuutio ja currya, niin tulipa hyvä kanakeitto!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
03.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai aliarvioinko itseäni? Yleensä haluan aina tehdä reseptin mukaan enkä paljon sooloile, mutta jotenkin noin nelosen luettelemat aineet ovat niin peruskamaa, että olisin itsekin osannut tehdä niistä.

Vierailija
4/10 |
03.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverit on ihan kateellisia, meillä syödään aina hyvää ruokaa vaikkei kaapista juuri mitään löytyisikään. Kaipa se on sellainen luonnonlahja.

Vierailija
5/10 |
03.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten olen monilahjakkuus ;)

Olen aina ollut priimaoppilas koulussa, opin tosi nopeasti uusia asioita (niin tietoa kuin taitoakin vaativia), osaan ommella, kutoa, neuloa, soittaa pianoa, laulaa tarkasti nuotilleen, tehdä ruokaa...no joo, eiköhän jo riitä.

Vierailija
6/10 |
03.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ap.

Vierailija
7/10 |
03.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja korjailemaan kaikenlaisia teknisiä laitteita. Olen remontoinut meidän asunnon lähes kokonaan yksin ja virittänyt kaikki hifi-laitteet kuntoon :). Mies meillä sitten korjaa autot ja tekee ruokaa.

Vierailija
8/10 |
03.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vai aliarvioinko itseäni? Yleensä haluan aina tehdä reseptin mukaan enkä paljon sooloile, mutta jotenkin noin nelosen luettelemat aineet ovat niin peruskamaa, että olisin itsekin osannut tehdä niistä.

Ensin meinasinkin tehdä tavalliseen tapaan kastiketta ja riisiä niistä suikaleista, mutta inspiroiduinkin keittoon :-)

Ei kai tässä nyt niin vakavissaan tartte olla? Luuletko, että pidän itseäni oikein huippukokkina?

-Nelonen, vähän loukkaantuneena

Vierailija
9/10 |
03.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä jonain päivänä kuulette ääneni piirretyissä... :D

Vierailija
10/10 |
03.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keräsin pihalta omput ja kuorin ne ja sitten huomasin ettei meillä ole siirappia eikä kanelia, ja voitakin tosi vähän. Joten tekaisin sitte ompuista, raparpereistä ja mansikoiden jämistä sellaisen kaurahiutale paistoksen. Etsiessäni vaniljasokeria, sitäkään ei tietty ollut, ja sokeriakin niin vähän ettei sillä makeutettais kastiketta :(

Mutta mutta, löysin jemmakaapista puoliksi syödyn valkosuklaalevyn ja sulatin sen kerman joukkoon.

Ei ollut ihan sitä mitä lupasin, mutta olikin paljon parempaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kaksi