Ei ole aikaa tai en jaksa enää panostaa itseeni..
...eikä kyllä ole oikein rahaakaan. Musta on viimeisen vuoden sisään tullut äärimmäisen pihi. En raaski ostaa oikein mitään itselleni. Mietin ja mietin ja jätän sitten ostamatta kun hinta tuntuu kalliilta. Ostan kyllä lapsille ja nytkin olen suunnitellut heille vaikka mitä joululahjaa. En vain enää osaa ostaa itselleni mitään. haluaisin ostaa laatua mutta se laatu tuntuu liian kalliilta minulle. Sitten taas halvemmat vaatteet menee huonon näköiseksi nopeaan pesussa jne. En kampaajallekaan ole raaskinut mennä aikoihin ja on hiukset sen näköiset. Hävettää nykyään mennä edes kampaajalle. En jaksa laittaa niitä hiuksia ja föönätä ja sitten ei ole varaa 2kk välein maksaa 100€. Tai ehkä olisi mutta se tuntuu turhalta ja olisi jostain muualta pois. Kasvojenhoito aineetkin on jotain halpisrasvoja mitä kaupasta saa. Kun on ostanut koko ikänsä halpisliikkeistä vaatteita niin pitäisi melkein koko vaatevarasto/takit ja huonot kengät uusia ja tuntuu ettei ole aikaa,rahaa ja energiaa.
Osta nyt itsellesikin joku joululahja..jotain mitä oikeasti tarvit ja olet toivonut.. Tulet itsekkin iloisemmalle mielelle:)
Sitä helposti unohtaa itsensä ja ostaa vain lapsille, mutta panosta myös itseesi, luulen että lapsesikin ovat onnellisia jos äiti on onnellinen...
Käy myös silloin tällöin kampaajalla, mutta aina ei tarvi mennä sitä sataa euroa..(joskus pelkkä leikkaus riittää..)
Itsekkin yritän opetella "löytämään" taas itseni ja iskostaa itselleni, että voin todella välillä ostaa itsellenikin jotain ja pitääkin ostaa. Arvosta itseäsi niin muutkin arvostavat sinua.. Ja liika pihiys on joskus sairaalloista, mutta siitä voi oppia pois..
Tsemppiä!