Minkä kokoiset rinnat sinulle
Tässä pieni rintakysely. Eli vastaa kolmeen kohtaan:
1. Minkäkokoiset rinnat olisivat sinulle sopivimmat/parhaimmat kun yrität katsoa itseäsi objektiivisesti ja analyyttisesti alasti/vaatteet päällä ja arvioida mittasuhteitasi ikäänkuin olisit joku stylisti tms?
2. Minkäkokoiset rinnat olisivat sinulle sopivimmat kun annat omien mieltymyksien,kokemusten, tunteiden ja kaikkien ajatusten vaikuttaa arvioon
3. Vastaako irl koko näitä kahta edellistä eli minkä kokoiset sinulla oikeasti on?
Kommentit (13)
Kuppikokoni on D ja kyllä tähän kroppaan olisi vielä vähän isommatkin voineet kasvaa
Koolla ei ole niin väliä vaan sillä miltä ne näyttää ja usein pieni rintainen näyttää alasti parhaalta ja iso rintainen vaatteet päällä.
Tv.mies
En osaa vastata ensimmäiseen kysymykseen, mutta ennen raskautta mulla oli kivat B-kupin rinnat, pidin niistä todella paljon, eivät häirinneet elämää liiaksi.
Mulla on A-kuppi ja se näyttää mulla kaikin puolin hyvältä ja tuntuu myös. B vielä menisi, mutta C näyttäisi jo typerältä, koska olen niin hoikka. Changen koossa mulla on sitte varmaan joku C...
DD-kupit näyttää vartaloon parhaalta, ja sellaiset minulla myös ennen raskautta oli. Olisivat saaneet jo tuolloin olla pystymmät, vaikka eivät mitkään roikkuvat olletkaan, malli ei vaan ollut ihan mieleinen. :) Nyt 75F, rv 25 ja mahaan suhteutettuna eivät edes erityisen isot :D Mutta muuten kyllä jättiläismäiset, malli tosin parempi kuin koskaan ja muutenkin aion nauttia rinnoistani nyt, kun ne luultavasti ovat "pilalla" raskauden ja imetyksen jälkeen, mikäli av-mammoja on uskominen :)
Mun rinnat ovat oikein sopusoinnussa vartalooni nähden. Eivät liian isot, eivätkä liian pienet. Just hyvät.
[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 10:49"]
Koolla ei ole niin väliä vaan sillä miltä ne näyttää ja usein pieni rintainen näyttää alasti parhaalta ja iso rintainen vaatteet päällä. Tv.mies
[/quote]
Jaa, minusta taas päinvastoin. Rintaliiveillä kun saa lattarintaankin täytettä. T: toinen mies
1. Minkäkokoiset rinnat olisivat sinulle sopivimmat/parhaimmat kun yrität katsoa itseäsi objektiivisesti ja analyyttisesti alasti/vaatteet päällä ja arvioida mittasuhteitasi ikäänkuin olisit joku stylisti tms? Uskoisin että 75C olisi sopivin ja ei ihan teinipystyt vaan hieman laskeutuneet
2. Minkäkokoiset rinnat olisivat sinulle sopivimmat kun annat omien mieltymyksien,kokemusten, tunteiden ja kaikkien ajatusten vaikuttaa arvioon Sisälläni asuu suuririntainen nainen- tykkäisin jos ne olisivat kokoa 75E ja semikiinteät.
3. Vastaako irl koko näitä kahta edellistä eli minkä kokoiset sinulla oikeasti on? Ei vastaa kumpaakaan vaan minulla on 75AA/AAA kupin tyhjät nahkaloppanat, ruttuiset ja roikkuvat läpyskät.
t ap
1. Minkäkokoiset rinnat olisivat sinulle sopivimmat/parhaimmat kun yrität katsoa itseäsi objektiivisesti ja analyyttisesti alasti/vaatteet päällä ja arvioida mittasuhteitasi ikäänkuin olisit joku stylisti tms? C tai d, terhakkaat
2. Minkäkokoiset rinnat olisivat sinulle sopivimmat kun annat omien mieltymyksien,kokemusten, tunteiden ja kaikkien ajatusten vaikuttaa arvioon
C
3. Vastaako irl koko näitä kahta edellistä eli minkä kokoiset sinulla oikeasti on?
Mulla on DD
..