Naurettava syy lastensuojeluilmoitukseen
Luulin näiden olevan urbaanilegendaa kunnes sattui omalle kohdalle että tällainen ilmoitus tehtiin mutta tänään se kolahti postiluukusta , ilmoitus tehty koska naapuri ei ole koskaan nähnyt minun ostavan pilttiä lapselle :D Soitin sitten sossuntädille että haluavatko tulla katsomaan kun teen soseet itse mutta ei kokenut tarpeelliseksi :"D mistä typerästä syystä teistä
Kommentit (25)
Koska meillä oli aina öisin valot päällä -> minä valvon ja ryyppää.
Kyllä sossujen tulisi soittaa vanhemmalle 3 arkipäivän kuluessa ilmoituksen saapumisesta. Ihmettele että sinua on lähestytty postitse.
On eri asia, että tehdään ilmoitus ja että ryhdytään toimenpiteisiin.
[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 16:06"]Kyllä sossujen tulisi soittaa vanhemmalle 3 arkipäivän kuluessa ilmoituksen saapumisesta. Ihmettele että sinua on lähestytty postitse.
[/quote]
Jos naapuri on ilmoittanut että ei ole nähnyt pilttipurkkeja niin ehkä ne ei katsoneet tarpeelliseksi :D
[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 16:08"]On eri asia, että tehdään ilmoitus ja että ryhdytään toimenpiteisiin.
[/quote]
Niin? kysyttiinkin naurettavia syitä miksi ilmoitus on tehty :) jos joudutaan turvautumaan toimenpiteisiin ilmoitus tuskin on ollut turha. -ap
Sain viestin, että ilmoitus LS tehty, koska yksi lapsista aamulla autoon mennessään ei pitänyt hansikkaita "kädessään". Kantoi niitä tosin, mutta sillä reilun 10 metrin matkalla ennen autoa ei vetänyt käteensä...
[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 16:06"]Kyllä sossujen tulisi soittaa vanhemmalle 3 arkipäivän kuluessa ilmoituksen saapumisesta. Ihmettele että sinua on lähestytty postitse.
[/quote]
No ei tod soittele. Heillä on 3kk aikaa tehdä selvitys.
[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 16:06"]
Kyllä sossujen tulisi soittaa vanhemmalle 3 arkipäivän kuluessa ilmoituksen saapumisesta. Ihmettele että sinua on lähestytty postitse.
[/quote]
Ei meillekkään soitettu, lappu tuli postissa noin viikon kuluttua ilmoituksesta.
Hui! Onneksi meillä taitaa sittenkin olla järkeviä naapureita. Joskus on valot yöllä, pilttiä ei osteta, autoon ei pukeuduta kunnolla...ja meteliäkin voi tulla kun en anna periksi kaikesta(enkä mistään tärkeästä)
minusta tehtiin koska erehdyin sanomaan päivähoitoon että olen vegetaristi :D En kuulema ruoki lasta tarpeeksi ravitsevasti.. Niin minä siis olen vege, ei lapsi :D lapsi syö kyllä lihaakin.
[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 16:12"]Sain viestin, että ilmoitus LS tehty, koska yksi lapsista aamulla autoon mennessään ei pitänyt hansikkaita "kädessään". Kantoi niitä tosin, mutta sillä reilun 10 metrin matkalla ennen autoa ei vetänyt käteensä...
[/quote]Ei kai lapsien kuulu vetaa kateensa?
Minusta tehtiin kerran koska huolehdin muka äidistäni liikaa. Lukioikäisenä asuin toisella paikkakunnalla ja äitini mielenterveysongelmat pahenivat yllättäen, eräänä perjantaina äidin pomo soitti kun ei ollut näkynyt töissä muutamaan päivään ja lähdin perjantaina koulun jälkeen sitten äitini paikkakunnalle ja hankin ilmeisesti psykoosissa olleelle äidilleni apua viemällä hänet sairaalaan. Hän kotiutui sieltä omia aikojaan eikä minun koulunkäyntini kärsinyt. Parin viikon päästä tuli postissa ilmoitus liiasta huolehtimisesta ja liiallisesta riippuvuussuhteesta äitiin. Vitutti.
[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 16:24"]
[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 16:12"]Sain viestin, että ilmoitus LS tehty, koska yksi lapsista aamulla autoon mennessään ei pitänyt hansikkaita "kädessään". Kantoi niitä tosin, mutta sillä reilun 10 metrin matkalla ennen autoa ei vetänyt käteensä... [/quote]Ei kai lapsien kuulu vetaa kateensa?
[/quote]
Hyva J sa oot sanonu nyt paivan parhaan vitsin. lastensuojeluilmoitus kun lapsi ei veda kateensa. HA HA HA HAA!!!! Goog J goog!
[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 16:03"]
Luulin näiden olevan urbaanilegendaa kunnes sattui omalle kohdalle että tällainen ilmoitus tehtiin mutta tänään se kolahti postiluukusta , ilmoitus tehty koska naapuri ei ole koskaan nähnyt minun ostavan pilttiä lapselle :D Soitin sitten sossuntädille että haluavatko tulla katsomaan kun teen soseet itse mutta ei kokenut tarpeelliseksi :"D mistä typerästä syystä teistä
[/quote]
Niin, kysymys kuuluu, että onko se naapuri aina kanssasi kaupassa vai seuraako joka kerta sinua kauppaan ja kyylää siellä? Eli mistä naapurisi voi tietää mitä ostat ja et? (Vai tutkiiko roskat?) Ihmettelen vain, kun en minä tiedä mitä naapurit kaupasta ostavat tai edes en tiedä missä kaupassa käyvät, ei olla osuttu samaan aikaan tai en ole huomannut.
Vaimo otti suihin parkkipaikalla.
[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 16:34"]
[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 16:24"]
[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 16:12"]Sain viestin, että ilmoitus LS tehty, koska yksi lapsista aamulla autoon mennessään ei pitänyt hansikkaita "kädessään". Kantoi niitä tosin, mutta sillä reilun 10 metrin matkalla ennen autoa ei vetänyt käteensä... [/quote]Ei kai lapsien kuulu vetaa kateensa?
[/quote]
Hyva J sa oot sanonu nyt paivan parhaan vitsin. lastensuojeluilmoitus kun lapsi ei veda kateensa. HA HA HA HAA!!!! Goog J goog!
[/quote]
SORRY, piti sanoo Good eika goog :)
[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 16:34"][quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 16:03"]
[/quote]
Niin, kysymys kuuluu, että onko se naapuri aina kanssasi kaupassa vai seuraako joka kerta sinua kauppaan ja kyylää siellä? Eli mistä naapurisi voi tietää mitä ostat ja et? (Vai tutkiiko roskat?) Ihmettelen vain, kun en minä tiedä mitä naapurit kaupasta ostavat tai edes en tiedä missä kaupassa käyvät, ei olla osuttu samaan aikaan tai en ole huomannut.
[/quote]
Tutkii roskat ja tulee "avuksi purkamaan tavaroita kun yh:lla on niin rankkaa" :DD
Niin keksitty juttu. Lastensuojeluviranomaiset ei saa laittaa postissa tulevaan kirjeeseen syytä. Tämän tiedän sataprosenttisen varmasti. Lähettäjä ei pysty takaamaan et oikea ihminen avaa postin joten jos kirjeessä luki kuten ap väittää, on kirje tullut kirjattuna. Hän sanoo aloituksessa et se pamahti postiluukusta. Valehtelee.
-on tehty ilmoitus? :D