Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tilaisuus alkaa suhteeseen naimisissa olevan 8 lapsen isän kanssa...

Vierailija
18.11.2014 |

siunaantu sitte sellanen sauma, että olisin voinut alkaa suhteeseen varatun 8 lapsen isän kanssa (lapsiluku muutettu 1-2 suuntaan tai toiseen anonyymiteetin takia)... Olin pitempään ihaillu ja ollu tekemisissä tämän "isukki-miehen" kanssa. Oletin että oli sinkku, koska ei puhunut ikinä mitään naisesta/perheestä, ei pitänyt sormusta jne ja alle 40-v poikamiehen olonen tyyppi... Yritin iskeäkin sitä ja ihmettelin vähän kun kumminkaan ei lämmenny...

No sain sitte tietää tän vaimo ja lapsikuvion ja sitten mies tunnusti että haluaa alkaa suhteeseen mun kanssa. No en tosissaan alkanu! Meinasin oksentaa kun ajattelin, että olisi mun vastuulla hittolainen että 8 lapsen isä jättää perheen ja vaimon keskenänsä!! Yyh... Loppu kyllä kiinnostus siihen paikkaan silkasta kunnioituksesta sen perhettä kohtaan! Etsiköön toisen naisensa jostakin muualta... Tuli vaa mieleen kertoa tosta toinen nainen-ketjusta..

en tiiä kyllä oliko tähän aiheeseen mitää kysyttävää/mitä keskustelua tää ny virittäs... Oli vaan pakko avautua.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ou jeah! Kivaa perhehelvettiä siellä olis tiedossa. Miksi ihmeessä annoit hyvän tilaisuuden mennä ohi? Tää onkin joka naisen unelma, alkaa äitipuoleksi 8:lle ipanalle, vai mitä?

Hehee!  :D

Vierailija
2/8 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vl isitkin pettää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskinpa niillä hyvin menee muutenkaan jos olisi noin vain alkanut kanssasi suhteeseen. Harva suhde sillä korjaantuu että yksi tilaisuus jäi käyttämättä. Hyvä suhde perustuu siihen että ollaan yhdessä siitä huolimatta että ei ole pakko. Lapsimäärä ei minusta tässä ole mikään pointti.

Vierailija
4/8 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vissiinkää ole edes mitään vanhoillislestadiolaisia. Satavarma en ole, onko kuitenkin joku uskonnollinen tausta ton lapsimäärän takana. Mä voisin ihan hyvin alkaa ns äitipuoleksi tai "isin uudeksi naiseksi", MIKÄLI mies on jo eronnut ja sinkku ja valmis uuteen suhteeseen. Itse en edes ehkä halua omia lapsia, joten lainalapset olisi vaan ihana bonus. 

Voin kyllä kuvitella, että ilkeä narsistinen nainen ei olisi antanut tuon tilaisuuden lipua ohi...

ap

Vierailija
5/8 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, siltä näyttää että lestadiolainen kyseessä olisi. Nuorena perheen perustanut, eikä sormusta pidä, viittaavat siihen. Niin ja tietysti lapsiluku.
T. Esikoislestadiolainen
P.s. On meitä muitakin kuin vanhoillislestadiolaisia ;)

Vierailija
6/8 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 23:24"]

Tuskinpa niillä hyvin menee muutenkaan jos olisi noin vain alkanut kanssasi suhteeseen. Harva suhde sillä korjaantuu että yksi tilaisuus jäi käyttämättä. Hyvä suhde perustuu siihen että ollaan yhdessä siitä huolimatta että ei ole pakko. Lapsimäärä ei minusta tässä ole mikään pointti.

[/quote]

joo mutta mahdollisena toisena naisena mä en tietenkään voinut tietää, menikö niillä oikeesti huonosti vai ei. Kyllä mullakin pitää joku moraalinen kanta asiaan olla, eikä alkaa naimisissa olevan miehen kanssa suhteeseen vain koska mies on valmis niin tekemään. Kyllä mä otan ainakin mieheni sinkkuina kiitos! Siis eikö mulla olisi ollut mitään moraalista ongelmaa jonkun mielestä tässä? Onko sen pettäjän oma asia sitten alkaa pettämään eikö toisella naisella ole mitään vastuuta? Mm. Ei voinut tietää, olisiko mies ollut tekemässä jotain elämänsä virhettä, jos vaikka oli niin ihastunut muhun?! Sellasenkin miehen laitan kyllä maitojunalla mielelläni kotiinpäin vaimon ja lapsikatraan luokse...

Ap

Vierailija
7/8 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 23:24"]Tuskinpa niillä hyvin menee muutenkaan jos olisi noin vain alkanut kanssasi suhteeseen. Harva suhde sillä korjaantuu että yksi tilaisuus jäi käyttämättä. Hyvä suhde perustuu siihen että ollaan yhdessä siitä huolimatta että ei ole pakko. Lapsimäärä ei minusta tässä ole mikään pointti.
[/quote]

Jumala antaa kyllä anteeksi kun nöyränä pyytää. Minkäs sille mies voi kun piru naisen hahmossa tulee ja väkisin viettelee.

Vierailija
8/8 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei lestadiolaiset pidä aviosormusta sitten!!? En oo ennen kuullukaan.