Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuuluuko alkuraskauteen herääminen öisin/aamuyön valvominen?!

Vierailija
18.11.2014 |

En kestä.. :¨/ Heräsin viime yönä klo 04 enkä sen jälkeen osannut nukkua, nyt töissä aloittelen päivää ja tosi heikko olo valmiiksi, huimaa päässä ja hikoiluttaa. Raskausviikko 5. Muuten ihan ok olo, mahassa huomaa paineen tunteen jne. mutta ei mitään kummempaa, vaan tää että herään kuin ping aamuyöllä enkä sitten enää nuku!

Meillä on vanhempi lapsi, jonka vuoksi pitäisi vielä illalla jaksaa töitten päälle muutakin kuin nukkua.. Kuuluuko tää herääminen alkuraskauteen? En muista.. Meneekö ohi? Harmi jos tässä vaiheessa jo kerrytän hirveät univelat ja olo heikko valvomisen vuoksi. Mikä auttaisi, että saisi uudelleen nukahdettua?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on alkanu tuommoinen vasta rv 30 tienoilla. Alkuraskaudessa oon ollu niin väsyny että oo nukkunu helposti 10 tuntia yössä ja päikkärit päälle.

Vierailija
2/8 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hemmetti sentäs. Oonko mä niin herkkä, että alusta lähtien tällaista. Miten selviän :/ ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kroppa valmistelee sinua tuleviin yöheräämisiin :) itselläni sama jatkui koko raskausajan, loppuraskaudesta uni alkoi keventyä ja oli tosi pinnalllista.

Vierailija
4/8 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä kuulu asiaan. Joku suurempi hätä sulla nyt taitaa olla. Mene heti lääkäriin!

Vierailija
5/8 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi olen niin huolissani, kun mulla aineenvaihdunnallisia ongelmia (mm. kilpirauhassairauteen liittyen) ja pelkään, miten rajusti reagoin raskauteen, miten voimavarat riittävät jne. ap

Vierailija
6/8 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on myös aika alusta saakka, joltain rv 5 eteenpäin ollut ihan sama juttu! Toisinaan sentään saan unta, mutta tosiaan herään aamuyöstä täysin virkeänä, mutta välillä unen saaminenkin on ollut työn takana. Jo nukkumaan menosta ajatuskin ahdistaa jo valmiiksi, kun sen tietää, ettei kuitenkaan saa nukutuksi. Tsemppiä!

Rv 10

Vierailija
7/8 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samallai alkoi itselläki raskaus, ja se oli joka yö 3.45 kello kun heräsin. :D ja edelleen heräilen yöllä eikä uneta, rv 23...

Vierailija
8/8 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli alussa ihan sama juttu! Meni kyllä ohi, kunnes alkoi jossain vähän ennen rv. 30 uudelleen vielä pahempana. Mutta kyllä siitä selvii :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kuusi