Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on ns. lihakulli?

Vierailija
12.08.2008 |

.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
12.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihakulli on sellainen, joka on sekä levossa että seisokissa suurin piirtein saman kokoinen. Eli vain kovettuu ja nousee pystyyn, muuttamatta KOKOAAN juurikaan. (totta kai se vähän kasvaa).

Verikulli taas on sellainen, joka voi olla hyvinkin paljon pienempi lepotilassa kuin seisokissa. Siis täyttyessään verellä erektion aikaan paisuu huomattavasti lepokoostaan.

Mun miehellä on lihakulli. Melkein aina saman kokoinen...Exällä oli verikulli; mitättömän pieni prinssinakki levossa, mutta erektiossa paisui itse asiassa about samankokoiseksi kuin nykyisen mieheni...

Vierailija
2/3 |
12.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo herkkä paikka monelle, toivottavasti ei miehiä paikalla...kun prinssinakeista puhut. Täytys sanoa, juu iso on, valtava suorastaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
12.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo herkkä paikka monelle, toivottavasti ei miehiä paikalla...kun prinssinakeista puhut. Täytys sanoa, juu iso on, valtava suorastaan

kyllä miehet tietävät, että seisokkikunto on ihan eri juttu kuin lepokunto.

Sitä minä vaan ihmettelen, mistä ne osaavat vertailla sitä kokoa, kun lepokoko ei ole se mittari... ;) Jonkunsortin runkkurinkilö? Lähimpänä vastausta on ollut kommentti siitä, että jos jollain on lepokunnossa isompi kuin itsellä tietää olevan erektiossa, sen mulkku on väkisin isompi. Mutta kun kerran kavereiden koko tuntuu olevan tiedossa, pakkohan niiden on ollut verrata seisokissa olevia, keskiverto mies ei kaverin sanaan luota tuollaisissa asioissa... näitä miesten mysteerejä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yhdeksän