Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi ihmiset tuntuvat pitävän minusta?

Ihmettelen
28.09.2021 |

Kun mielestäni olen sosiaalisesti kömpelö, ulkoisesti lähinnä säälittävä, eikä minulla edes ole rahaa yms.hyödykkeitä.

Silti kuulen kauniita ja positiivisia kommentteja joskus ihan vierailtakin tyypeiltä.

Mikä joissain ihmisissä vetoaa toisiin?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä susta huokuu lämpö ja empaattisuus.

Taidat olla semmoinen ihminen, joka ei vihaa ketään ja aina auttaa muita.

Vierailija
2/13 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sinä osaat kuunnella.

Omistuksilla ei ole mitään merkitystä ihmissuhteissa. Paitsi joillekin rakennekynsi-muovihiuksibimboille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniisiin ja ystävällisiin ihmisiin suhtaudutaan usein positiivisesti.

Taviskauniit ihmiset harvoin näkevät kauneuttaan itse.

Vierailija
4/13 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin on se vika , että vähän turhankin herkästi automaattisesti autan ja kuuntelen ihmisiä.

En mielestäni ole mitenkään erikoinen, mutta tuntuu että kaikki ongelmatapaukset vaistoaa mussa jotain ja hakeutuu seuraan.

Vierailija
5/13 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vastakohtani.

Eli osaat olla luonnollinen oma itsesi.

Ja sinulla on ylöspäin kaartuvat suupielet, ja ystävällinen perusilme.

Vierailija
6/13 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama vika. Puolitutut tulevat kertomaan syviäkin henkilökohtaisia asioita. Paras oli näkötuttu työkaveri mikä tule purkamaan tunteita kun ei voi saada koskaan lapsia. Siinä sitten nyökkäilin.

Vierailija
7/13 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet vastakohtani.

Eli osaat olla luonnollinen oma itsesi.

Ja sinulla on ylöspäin kaartuvat suupielet, ja ystävällinen perusilme.

Näille ei aina voi mitään.

Eräs tuttavani on aina vihaisen näköinen, vaikka on ihan ystävällinen ihminen.

Vierailija
8/13 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt samaa omalta kohdaltani. Olen tosi introvertti ja vaikutan aika ujolta, oikeasti en vain oikein halua puhua ihmisten kanssa. Sitä pidetään usein todella kiehtovana piirteenä ja minua mystisenä ja kiinnostavana ihmisenä. Lisäksi, tämä kaikista hauskinta, minua pidetään usein tosi älykkäänä. :D Ikään kuin hiljainen ulkokuoreni väkisin kätkisi alleen jotain jännittävää viisautta, vaikka olen vain todennut että usein on parempi olla hiljaa, kuin lähteä keskustelemaan aiheesta, josta en tiedä tarpeeksi. Sosiaalisesti kömpelö kuvaa ehkä minuakin. Tosin, olen kyllä myös empaattinen ja luotettava enkä halua kenellekään pahaa, voi kai senkin aistia jollain ihmistuntemuksella. Mutta tuo "älykkyyden" korostaminen on huvittavaa... :) 

Vierailija
9/13 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että se on jokin ulkonäössä, joka tekee ihmisestä kiltin ja helposti lähestyttävän näköisen. Joku kokonaisuus olemuksessa. Itsekin pidän joitakin ihmisiä täysin tuntematta "kivan" oloisina ja ajattelen "tuo on varmaan kiva tyyppi" (avulias, kiltti, mukava).

Vierailija
10/13 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle eläkeläiset aina kertovat kaikenlaista, mutta eläkeläiset nyt varmaan avautuvat kenelle tahansa.

Vierailija
11/13 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen miettinyt samaa omalta kohdaltani. Olen tosi introvertti ja vaikutan aika ujolta, oikeasti en vain oikein halua puhua ihmisten kanssa. Sitä pidetään usein todella kiehtovana piirteenä ja minua mystisenä ja kiinnostavana ihmisenä. Lisäksi, tämä kaikista hauskinta, minua pidetään usein tosi älykkäänä. :D Ikään kuin hiljainen ulkokuoreni väkisin kätkisi alleen jotain jännittävää viisautta, vaikka olen vain todennut että usein on parempi olla hiljaa, kuin lähteä keskustelemaan aiheesta, josta en tiedä tarpeeksi. Sosiaalisesti kömpelö kuvaa ehkä minuakin. Tosin, olen kyllä myös empaattinen ja luotettava enkä halua kenellekään pahaa, voi kai senkin aistia jollain ihmistuntemuksella. Mutta tuo "älykkyyden" korostaminen on huvittavaa... :) 

Tästä älykkyys-hommasta tuli huvittava muisto mieleen. Kun olin lukiossa ja oli lukion 1. matematiikan tunti, kaikki minulle tuiki tuntemattomat kurssilaiset pyörivät ennen tuntia ympärilläni kuin herhiläiset: Miten sä ratkaisit nämä?! Ajattelin, että: Mitäh? Enhän mä edes tehnyt läksyjä... 😂 Olen kyllä ihan älykäs ihminen, mutta että ulkonäöstä voi päätellä matematiikan taidotkin...

Vierailija
12/13 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä et uhkaa ketään ja olet harmiton. Et joudu kilpailutilanteeseen ihmisten kanssa?

Vierailija
13/13 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tykkäävät vain lapset, eläimet, mt- ja päihdeongelmaiset. 😂 😂