Öh, kampaaja ei antanut kuittia ja maksoin käteisellä..
Tekee töitä kotoa käsin. Luulin, että on ihan yrittäjäkampaaja, mutta ilmeisesti vain tällainen naapuruston pimeä kampaaja.
Tuli tosi hyvää jälkeä, nainen oli tosi mukava ja moni tällä alueella käyttää tuota samaa kampaajaa.
Pitäisikö tuo nyt sitten käräyttää johonkin vai antaa olla? Teenkö minä väärin, jos en kerro kenellekään?
Kommentit (27)
Miksei muuten torimyynnistä tarvitse antaa kuittia? Tietääkö joku?
Soita Heidi Hautalalle ja kysy kuittia!
[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 18:01"]
Miksei muuten torimyynnistä tarvitse antaa kuittia? Tietääkö joku?
[/quote]
Torimyynnistä ei tarvitse tilittää veroja jos se on pienimuotoista. Missä se pienimuotoisuuden raja sitten menee, en osaa sanoa...
Minä autan tuttavia muutoissa, kun olen kokenut ja pakukin löytyy. Usein antavat rahaa kiitokseksi. Teenkö pimeitä muuttohommia jos hyväksyn rahallisen vastalahjan? :(
Kaikesta myynnistä pitää antaa kuitti! Myös torimyynnistä. Tiettyyn summaan asti myynti on pienimuotoista mutta siitä huolimatta kuitti pitää antaa ja myynnistä pitää lukua.
[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 02:40"]Kaikesta myynnistä pitää antaa kuitti! Myös torimyynnistä. Tiettyyn summaan asti myynti on pienimuotoista mutta siitä huolimatta kuitti pitää antaa ja myynnistä pitää lukua.
[/quote]
Höpöhöpö ei torimyyjällä ole kuittipakkoa.
Sorry kirjoitusvirheet. T. 14