Mikä mua vaivaa kun tulee karkista
Mikäköhän mua vaivaa kun joka kerta kun syön irtokarkkeja tai juon limpsoja niin mulle tulee tosi huono olo ja sydän rupee muljahtelemaan kummallisesti?? Voiko aikuiselle puhjeta väriaine tai lisäaine allergiaa vai eikö ne vaan sovi mun kropalle?
Kommentit (15)
[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 14:02"]Mulle käy samoin jos syön karkkia tai juon sokerilimsoja. Varmaan joko liika sokeri tai just kaikenlaiset lisäainemyrkyt mitä niissä on tai molemmat yhdessä. suklaasta ei onneksi tule mitään.
[/quote]
Joo mullekaan ei tule fazerin suklaasta ainakaan.. Noi irtokarkit tuntuis olevan pahimpia.. Hmmm
Kuule ap, suurin "myrkky" mitä noissa on, niin on sokeri. Nostaa verensokeria railakkaasti ja jos limussa kofeiinia, niin en yhtään ihmettele sydämentykytyksiä. Kaikella ystävyydellä, käytäthän kumpaakin todella kohtuudella-varsinkin jos olet ylipainoinen.
[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 14:10"]Kuule ap, suurin "myrkky" mitä noissa on, niin on sokeri. Nostaa verensokeria railakkaasti ja jos limussa kofeiinia, niin en yhtään ihmettele sydämentykytyksiä. Kaikella ystävyydellä, käytäthän kumpaakin todella kohtuudella-varsinkin jos olet ylipainoinen.
[/quote]
Painan 50kg ja 170cm olen pitkä. Ja sokeritautia ei ole, että se siitä. Sokeria mun just pitäis saada että lihoisin
[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 14:13"]
[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 14:10"]Kuule ap, suurin "myrkky" mitä noissa on, niin on sokeri. Nostaa verensokeria railakkaasti ja jos limussa kofeiinia, niin en yhtään ihmettele sydämentykytyksiä. Kaikella ystävyydellä, käytäthän kumpaakin todella kohtuudella-varsinkin jos olet ylipainoinen. [/quote] Painan 50kg ja 170cm olen pitkä. Ja sokeritautia ei ole, että se siitä. Sokeria mun just pitäis saada että lihoisin
[/quote]
No ei sokeria kyllä ihminen tarvitse. Lisäksi diabeteksen voi pahimmillaan laukaista liiallinen sokerinsaanti. Liikaa on liikaa, myös sokerissa. Paino on aina vain yksi indikaattori: itse olen 167 cm ja painan 51 kg, mutta se ei valitettavasti kerro minusta mitään, ei edes sitä onko nuo kilot lihasta vai läskiä.
Mun 4-vuotias tyttöni valittaa, että karkista tulee huono olo. Eikä syö edes paljon. Olen ajatellut, että se on se sokeri.
Minä lapsena sain karkin syömisen jälkeen kuumeilu/ väsymys/silmienvuoto kohtauksia. Heti 15min päästä karkin syönnistä alkoi oireet. Äiti epäili väri ja lisäaine allergiaa kun ei kakusta tullut huono olo.
Tuleeko sinulle nuo samat oireet esim. ruokien aromivahventeista ja teollisista rasvoista? Minulle nimittäin tulee.
Minä saan pahimmat tykytysoireet Cokis Lightista, ja lisäksi se aiheuttaa kamalat ilmavaivat vielä kaupan päälle :(((
[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 14:33"]
170/50 on läski
[/quote]
joku todellisuudentajun menettänyt anorektikko siellä huutelee???!
[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 14:41"]Tuleeko sinulle nuo samat oireet esim. ruokien aromivahventeista ja teollisista rasvoista? Minulle nimittäin tulee.
[/quote]
Tähän mennessä olen huomannut tykytyksiä tulevan uusista lääkkeistä, irtokarkeista ja makeutusaineista juomissa. Ap
Kai sitä täytyy siirtyä luomuruokiin ja yrittää välttää liiallista sokeria ettei elimistössä rupee jylläämään mikään tulehdus..
Mulle käy samoin jos syön karkkia tai juon sokerilimsoja. Varmaan joko liika sokeri tai just kaikenlaiset lisäainemyrkyt mitä niissä on tai molemmat yhdessä. suklaasta ei onneksi tule mitään.