Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

RIPSIENPIDENNYKSET, mielipiteitä!

Vierailija
17.11.2014 |

Minulla on koulussa projekti ripsienpidennyksistä sekä volyymiripsistä. Tarkoitus olisi kerätä mielipiteitä asiasta.

1. Onko sinulla ollut ripsienpidennykset/volyymiripset? Jos ei, niin haluaisitko?
2. Mitä mieltä olet ripsienpidennyksistä?
3. Oletko vastaan vai puolesta?
4. Hyviä/huonoja kokemuksia.
5. Sana vapaa!

Kiitos jos vastaat! :-)

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on koulussa projekti ripsienpidennyksistä sekä volyymiripsistä. Tarkoitus olisi kerätä mielipiteitä asiasta.

1. Onko sinulla ollut ripsienpidennykset/volyymiripset? Jos ei, niin haluaisitko? Ei, ei ja en.

2. Mitä mieltä olet ripsienpidennyksistä? Rumat.

3. Oletko vastaan vai puolesta? En katso rumia ripsiä.

4. Hyviä/huonoja kokemuksia. -

5. Sana vapaa! Miksi rumentaa itseään?

Vierailija
22/33 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla kassaneideillä ja kynsienrakentajilla on ripsienpidennykset... Kamalat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Idk kirjoitti:

Menossa muodista ja vitut on😂. Ihan kuka vaan voi ottaa ripsienpidennykset, ei sitä varten tarvitse juristi olla. Vaikka siivooja olisit mikset ripsienpidennyksiä saisi ottaa🤔. Idioottimainen kommentti ku tuollalailla sanoa et ”duunarit ei mitää ripsiä tarvi”

Duunareillahan niitä övereimpiä just näkeekin. Koulutetuilla ja hyväpalkkaisilla useimmiten luonnolliset ripset tai pidennykset, joita ei luonnollisista erota.

Ei sellaisia pidennyksiä olekaan, joita ei luonnollisista erottaisi.

No mulla itselläni on kerran ollut. Kukaan ei huomannut. Kerroin kavereille vasta kun olin poistanut. Olivat erittäin luonnolliset ja huomaamattomat. Saan ripsivärillä selvästi erottuvammat kuin ne olivat.

Vierailija
24/33 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1. Onko sinulla ollut ripsienpidennykset/volyymiripset? Jos ei, niin haluaisitko? Ei, ei ja en.

2. Mitä mieltä olet ripsienpidennyksistä? Rumat.

3. Oletko vastaan vai puolesta? En katso rumia ripsiä.

4. Hyviä/huonoja kokemuksia. -

5. Sana vapaa! Miksi rumentaa itseään?

1. Ei, enkä haluaisi kumpiakaan.

Pidän omista ripsistäni ripsivärin kanssa (ja ilman).

2. En pidä niiden näöstä koska näyttävät tekokuiduilta silmissä.

3. Jokaisen oma valinta haluaako pitää ripsienpidennyksiä.

Vierailija
25/33 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On jokunen vuosi sitten ollut vuoden tai 1,5v ajan.

Minulla on rasvainen iho ja nukun vatsallani joten ripset irtoilivat nopeasti.

Silmiä ei voi silloin hangata saippualla tai pesuaineella joten ripsiin kertyi kutiavia bakteereja. Oftan Akvakolilla välillä tapoin niitä pöpöjä.

Kun luovuin pidennyksistä, omat ripset olivat lyhyet suorat tököt, nyt ovat jo kasvaneet pitkiksi ja kaareviksi.

Minusta pidennykset ovat vähän wt, en osaa kuvitella että Jenni Haukio tai Tarja Halonen niitä ottaisivat.

Liimasta jäi aina punaiset silmät.

Hyvä ripsari ja kääntäjä korvaavat pidennykset.

Vierailija
26/33 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1. Onko sinulla ollut ripsienpidennykset/volyymiripset? Jos ei, niin haluaisitko?

4. Hyviä/huonoja kokemuksia.

5. Sana vapaa!

1.Ei ole, enkä halua

2. Niitä näyttää olevan nykyään melkein kaikilla. Sen kyllä huomaa heti ja tekee naamasta jotenkin turhan laitetun ja feikin näköisen, mutta mua ei haittaa jos joku haluaa tuhlata tollaseen hömppään rahaa :)

3. Tehköön kukin omalle naamalleen, mitä huvittaa. Itse en ole koskaan harkinnutkaan, kun on luonnostaan pitkät ja tuuheat ripset, jotka saa 2min näyttävän näköisiksi, mutta näyttävät kuitenkin luonnollisilta. Olen varmaan väärässä, mutta jotenkin yhdistän heti irtoripset huonoon itsetuntoon ja siihen, että toi nainen ei oo ihan sinut itsensä kanssa. Olen aina ihaillut Eloveenatyttöjä, raikkaita, vähän meikkiä ja luonnollisen kauniita. Niitä naisia on muuten harvassa! Haluan kuulua mielummin Eloveenatyttöporukkaan, kuin epävarmoihin feikkityttöihin. Kukin tyylillään.

Vierailija
27/33 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan järkyttävän junttimaisen näköiset.

Vierailija
28/33 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän wt, sori, mutta jokainen tekee naamalleen mitä haluaa.

Vierailija
29/33 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ollut. Voisin ehkä kokeilla jotain tosi hillittyjä, jos ei ois niin kallista. Ei mitään järkeä maksaa niistä ensin hitosti ja sit kolmen viikon välein kalliita huoltoja. Typerää.

Aika usein näkee tosi överejä = rumia.

Jokainen tehköön miten haluaa.

Vierailija
30/33 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin miehenä sanoa että ne näyttävät ihan kauheilta.

Vierailija
31/33 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ollut enkä halua. Pidennykset on mielestäni teennäisen, muovisen, bimbon ja juntin näköiset. Sopii yhteen pitkien geelikynsien, tiukkojen vaatteiden ja liikaa blondattujen hiusten kanssa. Ei sovi tyylikkäälle naiselle ollenkaan.

Epäilyttää myös silmien altistuminen ties mille kemikaaleille. Kukaan ei tiedä mitkä pitkäaikaisvaikutukset esim 20 vuoden käytöstä on.

Vierailija
32/33 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokeillut 2 kertaa

..molemmilla omat katkesivat ja kesti viikkoja kasvattaa ripset takaisin.ei ole vaivan ja rahan väärti.

Vierailija
33/33 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne lakritsimaton näköiset, esim. Temppareissa kaikilla naisilla ovat tod. rumia. Sellaiset sopivan neutraalin pituiset ja ei liian tiheät luonnollisen näköiset ovat nättejä.

Itsellä ei ole ollut, haluaisin kokeilla, mutta liian kallista.