Epäsuosittu Somessa
Onko kellään muulla tällaista kokemusta..
Eräänlainen yksinäisyys somessa. Kun postaan kuvan kuvan/päivityksen tulee siihen viisi kertaa vähemmän tykkäyksiä kuin ihmisillä yleensä ja harvemmin kukaan kommentoikaan mitään. Olen huomannut että usein parhaat kaverinikaan eivät muista tykätä päivityksistäni. Päivittelen siis muutaman kerran kuussa.
Live-elämässä kokemukseni on erilainen. Siellä ihmiset ottavat kontaktia, tulevat vaikka puistossa juttelemaan tai ovat yleensä ystävällisiä tai avuliaita, saan hyvää kohtelua. Olen vähän ujo, mutta tosi ystävällinen ja sosiaaliset taitoni ovat ihan hyvät.
Usein myös ihmiset joiden kanssa olen tullut hyvin toimeen livenä, eivät pidä enää mitään yhteyttä somessa, edes tykkäämällä jostain.
Kommentit (3)
Jep. Eräs uudehko tuttavuus jopa selitti ettei voi reagoida, kun hänen sukulaisensa sukulainen näkyy mun kavereissa. Ja tämä entinen työkaveri on harvoja jotka kommentoi usein mullekin. Tämä uusi tuttava kommentoi sitten melkein aina muuta kautta ja jopa naureskelee tämän välttelemänsä ihmisen jutuille. No laitoin tän naureskelijan pimentoon, eli on kaveri mutta ei näe enää julkaisujani.
Ne näkee somessa ettet olekaan suosittu, ja lampaan lailla vetäytyvät kun kaikki muutkin. Minulta joku uusi tuttu veti jopa tykkäyksensä pois, kun postaukseni ei saanutkaan oletettua isoa määrää tykkäyksiä.