Puhelinhäiriköt
Millainen koulutuspohja tai työopastus puhelinHÄIRIKÖILLÄ, eli puhelinMYYJILLÄ mahtanee olla, jos heille vastaa asiallisesti, että en tilaa putkiremonttia, OK-talon putkipuhdistusta tai mitään muutakaan puhelinsoiton perusteella, ja sanon, että en sitä tilaa vastaisuudessakaan, niin ei kulu kauaakaan, kun tätä samaa tarjotaan jälleen, onko puhelinmyyjien ainoa osaaminen se, että ei tarvitse ymmärtää mitä asiakas sanoo, eli se on ainoa asia mistä saavat palkan?
Kommentit (8)
Ei kiitos ja punaista luuria! Ei tarvitse jäädä kuuntelemaan löpinöitä.
Itsellä on käynyt niin, että erään ison lehtifirman puhelinmyyjäfirmat kierrättävät puhelinnumeroani edestakaisin, kolmelle eri soittajalle samasta paikasta sanoin ei kiitos enkä tule enää tilaamaan kun puhetta ei uskota.
Pahoittelevat että tänne osastolle ei ollut tullut tietoa kielteisestä vastauksestani. Olen kaikki numeror blokannut, välillä löytyy uusi numero jonka estän. Soittavat useita kertoja kuussa. Estosta on sentään joku ilo mutta miksi tekevät turhaa työtä ja vielä maineensa pilasivat tyrkyttämisellä?!
A) niillä ei ole koulutusta
B1) niitä ei kiinnosta haluutko vai et, pakko soittaaa
B2) samat numerot pyörii miljoonilla eri soittajilla eikä uusi tiedä sun raivareista edellisellä kerralla
Onneksi olkoon teille sentään puhutaan. Itse saan sellaisia häiriö puheluita joka katkeaa heti, kun sanon haloo
Vierailija kirjoitti:
Ei auta. Nää saatanan torakat soittelee JOKA PÄIVÄ siltikin. Nyt on nämä 029707- ja 040-924 - alkuiset numerot häiriköimässä ihan jatkuvasti. MIHIN VOI OTTAA YHTEYTTÄ, ETTÄ TÄMÄ LOPPUU??? Hermo palaa, kun soittoja tulee 3-4 kertaakin päivässä. Estoon menee, mutta loppunumero vaihtuu sitä mukaa. Mulla on varmaan yli sata numeroa mustalla listalla. Ja omaa numeroani en ole jakanut minnekään!
Itse en vastaa tuntemattomiin numeroihin ollenkaan. Jos terveydenhuollosta soitetaan takaisinsoitto, niin silloin vastaan.
Jos menee vastaamaan, niin ei kannata sanoa yhtään mitään, ei tavuakaan. Olla vain hiiren hiljaa. Saattaa olla, että he haastattelevat tarkoituksella ihan jonnin joutavia, nauhoittavat äänen ja muokkaavat siitä tekoälyn kanssa sopivia vastauksia, että olisit tilannut jotain. Älä siis anna ääntäsi yhtään rikollisten käyttöön.
Vedit kyllä mutkat suoriksi.
Äitini, korkeakoulutettu ”työtön”, on nyt toivottavasti hyvin väliaikaisesti puhelinmyyjä, ja ymmärtää työnantajan ohjeistuksen olla hyväksymättä asiakkaan ”ei”-vastausta. Olikohan tässä firmassa, että kolmannesta eistä saa toivottaa hyvää päivänjatkoa.