Ottaisitko tässä tilanteessa yhteyttä tuttuu kauppiaaseen? En halua vaihtaa kauppaa.
Jouduin jättämään kärryn missä oli paljon pilaantuvaa tavaraa. Pakasteita, lihoja, juustoa ym hyllyjen väliin lämpöiseen. Nyt mietin että tutkivatkohan kameroista kuka kärryn on hylänyt pilaantumaan? Kauppias tuskin kehtaa asiasta minulle mainita mutta itsellä olisi epävarma olo tietääkö hän vai ei. Olisiko paras jos rehdisti soittaisin hänelle ja tarjoudun maksamaan aiheuttamani vahingon?
Kommentit (20)
Jos jouduit vaikka säntäämään lapsen koululle kun hän oli pudonnut, tai muu hätätilanne ettet voinut jäädä jonottamaan kassalle, niin reilusti vaan ilmoita ja sano että maksat ostokset ja anteeksi vaiva.
Helpommalla olisit päässyt, kun olisit lykännyt sen kassan lähelle ja sanonut kassalle, että hätätilanne, enkä ehdi panna näitä takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Ota selkä suorana yhteyttä kauppiaaseen, tunnusta tekosi, ja selvitä hänen kanssaan asia.
Todennäköisesti myös kauppias arvostaa.
Kai se on noin toimittava. On kuitenkin lähikauppani ollut parikymmentä vuotta. Ainoa mikä tässä panee vastaan on jos kauppias kysyy syytä käytökselleni niin sitä en kyllä kehtaa kertoa ja vaikenemalla annan tosi oudon kuvan itsestäni:/ Tietysti vois yrittää keksiä jonkun hätävalheen mutta meniskö se sitten yksyksiin turvakameroitten kanssa. Ap
Nyt on pakko kysyä, että miksi jouduit jättämään sen, etkä voinut kärrätä sitä henkilökunnalle?
Veikkaan että kyse on jostain suolisto-ongelmasta.. Ne voivat oikeasti olla niin pahoja että tuollainen tilanne tulee eteen. Itsellä luojan kiitos ei ole kokemusta, mutta lähipiirissä on.
Ei sinun tarvitse syytä sanoa, riittää kun kerrot että tuli hätätapaus.
Eikö siinä kassan läpi juostessa olisi voinut huikata, että jätin täyden kärryn sinne ja sinne, laittakaa kamat takaisin hyllyyn? Vai takaovestako sinä sieltä pihalle säntäsit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ota selkä suorana yhteyttä kauppiaaseen, tunnusta tekosi, ja selvitä hänen kanssaan asia.
Kai se on noin toimittava. On kuitenkin lähikauppani ollut parikymmentä vuotta. Ainoa mikä tässä panee vastaan on jos kauppias kysyy syytä käytökselleni niin sitä en kyllä kehtaa kertoa ja vaikenemalla annan tosi oudon kuvan itsestäni:/ Tietysti vois yrittää keksiä jonkun hätävalheen mutta meniskö se sitten yksyksiin turvakameroitten kanssa. Ap
Voithan kysyttäessä vastata kyseessä olevan sen verran henkilökohtainen, ja kiusallinen asia, ettet mielelläsi puhuisi siitä.
Tuskin hirveästi selityksiä vaatii.
Vierailija kirjoitti:
Eikö siinä kassan läpi juostessa olisi voinut huikata, että jätin täyden kärryn sinne ja sinne, laittakaa kamat takaisin hyllyyn? Vai takaovestako sinä sieltä pihalle säntäsit?
Kenellekään ei ole niin kiire ulos kaupasta että ei ehdi sano henkilökunnalle että ostokset jäi nyt kesken. Jos on joku niin paha tilanne ollut että on ollut pakko lähteä juosten, sitä ei jälkikäteen jää tällä tavalla miettimään. Jos kyse on housuun tulevasta paskasta, se ei juoksemalla suolessa pysy. Jos kyseessä auton alle jäänyt läheinen, on ihan se ja sama mitä joku kauppias ajattelee.
Me lopetimme kumpikin sormusten (minulla kihla- ja vihkisormus, miehellä vihkisormus) keväällä 2020 kun sitä käsien pesua ja käsidesin lotrausta alkoi olla alvariinsa. Tuntui että on hygieenisempää kun sormus ei kerää likaa. Eikä kai ne timantitkaan kauheasti käsidesistä tykkää. Mutta todellakaan kumpikaan meistä ei alkanut puhua tuollaisia kuin ap:n mies, on mielestäni huono merkki. Eiköhän tuo avioliitto ala hänestä olla finaalissa.
Vierailija kirjoitti:
Me lopetimme kumpikin sormusten (minulla kihla- ja vihkisormus, miehellä vihkisormus) keväällä 2020 kun sitä käsien pesua ja käsidesin lotrausta alkoi olla alvariinsa. Tuntui että on hygieenisempää kun sormus ei kerää likaa. Eikä kai ne timantitkaan kauheasti käsidesistä tykkää. Mutta todellakaan kumpikaan meistä ei alkanut puhua tuollaisia kuin ap:n mies, on mielestäni huono merkki. Eiköhän tuo avioliitto ala hänestä olla finaalissa.
No tämä nyt tuli ihan väärään ketjuun. Sen siitä saa kun Vauvailee usealla selaimella samaan aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Taisit juoda sitä käsidesiä ennen vastaamista?
Kai sen sitten anonyyminä sietää kertoa. Ei siis lapsilla mitään hätää tai minulla suolisto ongelmia. Kyseessä on hiusongelma. Itseltä lähti omat pitkät hiukset lähens täysin teininä kilpirauhas syövän vuoksi. Pitkään oli kuitenkin sen verran hiusta että pysty käyttämään jatkoja nyt enää pelkkää peruukkia. Nyt tinder treffi josta olen tosi kiinnostunut yllätti minut ilman peruukkia pelkkä lippis päässä. Refleksistä käännyin kun hän kutsui nimeäni.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kai sen sitten anonyyminä sietää kertoa. Ei siis lapsilla mitään hätää tai minulla suolisto ongelmia. Kyseessä on hiusongelma. Itseltä lähti omat pitkät hiukset lähens täysin teininä kilpirauhas syövän vuoksi. Pitkään oli kuitenkin sen verran hiusta että pysty käyttämään jatkoja nyt enää pelkkää peruukkia. Nyt tinder treffi josta olen tosi kiinnostunut yllätti minut ilman peruukkia pelkkä lippis päässä. Refleksistä käännyin kun hän kutsui nimeäni.
Ap
Ja refleksistä jätit täydet kärryt pilaantumaan käytävälle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi valheita keksiä? Jestas sentään totta kai voit sanoa, että syy on yksityinen ja etkä sitä aio kertoa. Mitä ihmettä kauppias edes tekisi sillä tiedolla? Eiköhän jokainen muutenkin tajua, että on ollut hätätilanne kyseessä, jos joutuu ostokset jättämään.
Vierailija kirjoitti:
Tuli kamala ripuli
Ap
Ohis, mutta aika rankkaa piruilla toisen syövlle.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuli kamala ripuli
Ap
Ohis, mutta aika rankkaa piruilla toisen syövlle.
Ap
Ohisalo?
Olen ihmetellyt, miten toisilla on tapana kerätä kärryt täyteen maitoa, juustoa, jogurtteja, lihaa etc ja sitten jäädä kauppaan ties miten pitkäksi aikaa pörräämään. Kylmäketju katkeaa taatusti. Kylmiä ostoksia varten pitäisi olla aina kylmälaukku mukana.