Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi naisten ulosottovelka kasvaa ja miesten laskee?

Vierailija
17.11.2014 |

Ulosottovelallisten naisten määrä on viime vuosina jatkuvasti kasvanut, sen sijaan miesten määrä lähtenyt laskuun. Syitä?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään hajua, mulla on pari kaveria pystyny maksamaan pois velkansa, yhellä meni sellainen 10 vuotta. Ovat myös ottaneet opiksi, kumpikin miehiä.

Vierailija
2/19 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

naiset on oikeasti tyhmiä rahan kanssa, ei mitään pitkäjännitteisyyttä, ei suunnitelmia, pelkkää lyhytnäköistä haaskausta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku peukuttaa alas kun mun kaverit on päässy eroon veloista :D Huvittava foorumi. Laita joku linkki, jos oot tän jostain lukenu, niin tietäisi vähän enemmän.

Vierailija
4/19 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä se alapeukku tuli siitä sympatiasta,- ikävää, jos kaverisi olleet kymmenen vuotta ulosotossa-?

Vierailija
5/19 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhan monet pienituloiset naiset auttavat ongelmissa olevia lapsiaan.

Monet miehet tuhlaavat rahansa reippaasti itseensä.

Vierailija
6/19 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 00:43"]

No ehkä se alapeukku tuli siitä sympatiasta,- ikävää, jos kaverisi olleet kymmenen vuotta ulosotossa-?

[/quote]

Ei ollu mitään herkkua tolle yhelle kaverille, kun joutu vielä noita velkoja maksmaan, perheen elättämään kun vaimo opiskeli. Meikäläinenkin jeesas monta kertaa, mutta nyt on vaimokin töissä ja äijä velaton, joten elämä voittaa.

Vierailija
7/19 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi että ei ole tarvetta ostella merkkilaukkuja ja bloggarien päällä näkyneitä kolttuja luotolla. T. Mies

Vierailija
8/19 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon, että kyseessä on parikymppiset blogimaailmaa ihailevat pimatsut, joiden vaan on pakko saada se khaneli ku kaikil muilki o!

Vierailija
9/19 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 00:46"]

Siksi että ei ole tarvetta ostella merkkilaukkuja ja bloggarien päällä näkyneitä kolttuja luotolla. T. Mies

[/quote]

Kaikki menee lapsiin, usko nyt hyvä mies. Naiset eivät tuhlaa ikinä mihinkään turhaan, tällä palstalla et tule lukemaan yhtään kommenttia jossa joku myöntäisi rehellisesti mihin on tuhlannut. Sensijaan voit lukea toinen toistaan riipivämpää tarinaa uhriutuvasta äidistä, suorastaan pyhimyksistä ja jumalhahmoista, äiti teresasta.

Vierailija
10/19 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blogit, lifestyle-ohjelmat ja nettikaupat. Läheltä seurannut.
Blogielämän jäljittelyyn kuuluu hienot jutut ja kalliit vaatteet. En jaksa uskoa että kyseessä olisi ollut ainoa laatuaan oleva nuori nainen.

Edelleen varmaan keskimäärin naiset hoitavat raha-asiansa miehiä vastuullisemmin, en mä sitä sano.

Vierailija
11/19 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistäs ap linkkiä, niin voidaan vähän paremmin analysoida, eikä pelkällä mutulla nyt syytellä, että blogeista se johtuu.

Vierailija
12/19 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 00:41"]

Joku peukuttaa alas kun mun kaverit on päässy eroon veloista :D Huvittava foorumi. Laita joku linkki, jos oot tän jostain lukenu, niin tietäisi vähän enemmän.

[/quote]

Siitä on artikkeleita netissä useampiakin mutta tuossa esim.tilastokeskuksen sivuilta

http://tilastokeskus.fi/til/uloa/2012/uloa_2012_2013-04-05_tie_001_fi.html

Mulla tuli tämä mieleen siitä kun katsoin jotain Himoshoppaaja-ohjelmaa ja aloin sitä kautta miettimään omasta tuttavapiiristäni niitä jotka ovat ylivelkaantuneita, tiedän muutaman. Useimmat ovat naisia ja velat tulleet kulutusluotoista ja luottokorttilaskuista ja ikähaarukassa 30-40 vuotta.Yhden ulosotossa olevan miehen tunnen, hänen velkansa johtuu yrityksen konkurssin tuomista vaikeuksista, tosin on tainnut maksaa velkansa jo kokonaisuudessaan pois. -ap-

Vierailija
13/19 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

naiset ei arvosta nuukuutta, kaikki mulle heti ja NYT. Sama se on politiikassa, minä, minä, minä ja mun mielipiteet ja siski vihreät saa ääniä, narsisteja luonnostaan suurin osa.

Vierailija
14/19 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi miten vapauttava tunne - ensi vuonna mun merkinnät poistuu! :)
Elämä ei loppunutkaan merkintöihin. Nuorena sössityt asiat pystyy onneksi korjaamaan ja virheistään oppii!

Vierailija
15/19 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 00:55"]

[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 00:41"]

[/quote]

Siitä on artikkeleita netissä useampiakin mutta tuossa esim.tilastokeskuksen sivuilta

http://tilastokeskus.fi/til/uloa/2012/uloa_2012_2013-04-05_tie_001_fi.html

Mulla tuli tämä mieleen siitä kun katsoin jotain Himoshoppaaja-ohjelmaa ja aloin sitä kautta miettimään omasta tuttavapiiristäni niitä jotka ovat ylivelkaantuneita, tiedän muutaman. Useimmat ovat naisia ja velat tulleet kulutusluotoista ja luottokorttilaskuista ja ikähaarukassa 30-40 vuotta.Yhden ulosotossa olevan miehen tunnen, hänen velkansa johtuu yrityksen konkurssin tuomista vaikeuksista, tosin on tainnut maksaa velkansa jo kokonaisuudessaan pois. -ap-

[/quote]

Miehille tulee paljon velkaa, kun yritykset menee konkkaan se on ihan totta, yleensä kun sitä velkaa tulee jonkun yrityksen takia, sitä tulee paljon. Moni 90-luvun laman kärsiny yrittäjä maksaa vieläkin niitä velkoja, suurin osa miehiä.

On toki miehiä jotka joutuu ulosottoon muistakin syistä, mutta veikkaan että ei ihan miljoonien velkoja joku normiäijä pysty tekemään jolla ei ole yritystoimintaa.

Vierailija
16/19 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan tuolla miehet vielä selvästi yliedustettuina. Taitaa yksi syy olla myös elatusmaksujen ulosmittaus? Villi veikkaus.

Vierailija
17/19 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 01:06"]

No onhan tuolla miehet vielä selvästi yliedustettuina. Taitaa yksi syy olla myös elatusmaksujen ulosmittaus? Villi veikkaus.

[/quote]

Minä taas veikkaan yrityksistä tulevaa velkaa, kun menee konkkaan. Niistä tulee monesti elämän kestävät jättivelat.

Vierailija
18/19 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 00:56"]

Voi miten vapauttava tunne - ensi vuonna mun merkinnät poistuu! :)
Elämä ei loppunutkaan merkintöihin. Nuorena sössityt asiat pystyy onneksi korjaamaan ja virheistään oppii!

[/quote]

Onnee, onnee :) Ne mun kaveritkin on helpottunu, jää liksasta näppylään enemmän.

Vierailija
19/19 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen ja raha on yhtä vaarallinen yhdistelmä, kuin rättipää ja pommi.