yli 100 seksikumppania n25
Mitä mieltä olette jos tyttöystäväsi kertoisi?
Kannattaako kertoa vai valehdella määrä? Poikaystävä kysyi vkl ja sopersin etten ole laskenut mutta useita. Vaihdoin aihetta sen jälkeen.
En ole pysynyt laskuissa enää mutta arviolta 100-150 eri yhdenillan juttua ja tinder seksiä. Nautin seksistä tuntemattoman kanssa jostain syystä.
Kommentit (14)
Mä olen mies ja mulla on ollut myös 100-150 panoa enkä koe että niitä olis edes paljon... joten mulle se olis ok. Kokenut nainen on parempi.
Ehdottomasti pitäisin omana tietonani. Jos ja kun päädyt pitkään parisuhteeseen ja mielenkiintosi seksiä kohtaan laimenee, tuntuu se miehestäsi pahalta. Herää kysymyksiä, miksi olet antanut kaikkesi satunnaisille ohikulkijoille, mutta elämäsi rakkaus saa peiton alla pimeässä, lähetyssaarnaajassa ja enintään kerran viikossa.
Näin siinä tulee ennen pitkää käymään ja ilmaan jää ainoastaan paljon kysymyksiä ja tunne siitä, että on arvottomampi kuin villiä ja monipuolista seksiä saaneet Tommit ja Villet sieltä lähiöstä.
Vierailija kirjoitti:
Ehdottomasti pitäisin omana tietonani. Jos ja kun päädyt pitkään parisuhteeseen ja mielenkiintosi seksiä kohtaan laimenee, tuntuu se miehestäsi pahalta. Herää kysymyksiä, miksi olet antanut kaikkesi satunnaisille ohikulkijoille, mutta elämäsi rakkaus saa peiton alla pimeässä, lähetyssaarnaajassa ja enintään kerran viikossa.
Näin siinä tulee ennen pitkää käymään ja ilmaan jää ainoastaan paljon kysymyksiä ja tunne siitä, että on arvottomampi kuin villiä ja monipuolista seksiä saaneet Tommit ja Villet sieltä lähiöstä.
Tämä on yksi syy miksi ymmärrän joidenkin ihmisten tekemät valinnat seksin ja ihmissuhteiden parissa, sellaisina kuin he ne tekevät. Nuoruuden seksihurjastelut saattavat olla paljon mielekkäämpiä muistoja kuin lauantain loton jälkeinen lähetyssaarnaaja. Heijastelee suhteessa sitten keskinäisenä (puuttuvana) arvostuksena ja viriiliytenä. Ymmärrän kun osa valitsee näistä vaihtoehdoista sen että ottaa vastaantilevat irtosuhteet eikä "laimeaa" parisuhdetta.
Oma dilemmansa on myös jos puolisot ovat kokeneisuudeltaan eri tasoa. Eivät kaikki ole suinkaan sinut nuoruuden hurjastelujen kanssa jos kumppani on prinsessasatujen kauan odottanut prinssi ja toinen lähiön polkupyörä.
Oma puolisoni on joskus sanonut epämääräisesti että pojat on kiinnostaneet yläasteen alkuaikojen jälkeen jatkuvasti. Säännöllisin väliajoin seksissä tulee tunne, että nyt ei ole kaikki ok. Laukeamiseni on vapauttavaa myös psyykkisesti, tilanne ohi - tältä erää. Jos en laukea, niin koittaa naisille kovin yleiset tunnontuskat miksi hän ei kelpaakaan. Ollaan pystytty käsittelemään asiaa vähän kerrallaan, mutta vielä on matkaa.
P.S. olisiko seksi parempaa villinä sinkkuna, uskon että ainakin osan vastaantulevista partnereista kanssa. Mutta rakkaus tuo oman kuorrutteen parisuhdeseksiin silloin kun homma toimii :)
M31
Konteksti huomioon. Jossain yliopistokaupungissa voi olla oikeasti mielenkiintoisia ihmisiä, vaikka sitten sata, joiden kanssa on ollut kivaa.
Jos tyttöystävä pienellä maalaispaikkakunnalla (missä kaikki tuntevat toistensa menemiset ja tekemiset) kertoisi sekstailleensa sadan yhden yön jutun kanssa - no tiedätte kyllä mitä ihmiset kylillä puhuisi. "Siltä saa aina".
Tuohan on vaan hyvä asia, että kokemusta ja osaamista löytyy.
Se on sitten aivan eri keskustelu, että jatketaanko kokemuksen kerryttämistä eri kumppaneiden kanssa, jos ollaan parisuhteessa.
Ei toi nyt oo mitään, mulla on jo 137 vaikka oon vasta 19, näistä suurin osa on näitä vierasmaalaisia joita on helppo saada. Mä pidän päiväkirjaa kokemuksistani joita on joskus vanhana sit kiva lueskella.
Minusta tuo "En ole laskenut mutta useita" on oikein hyvä vastaus. Jos laskettelee puhtaita valheita, pitää muistaa valehdella jatkossakin ja varoa joka bilekertomuksen kanssa. Jos saatte joskus turvallisemman keskusteluyhteyden näistä asioista, niin skaalan voi paljastaa sitten joskus.
Ei tuo minulle miehenä, jolla tuo maaginen luku on alle 5, olisi tuossa mitään ongelmaa. Ei seksuaalinen itsetuntoni perustu tuohon, mutta monelle varmaan olisi kovempi paikka.
Vierailija kirjoitti:
Konteksti huomioon. Jossain yliopistokaupungissa voi olla oikeasti mielenkiintoisia ihmisiä, vaikka sitten sata, joiden kanssa on ollut kivaa.
Jos tyttöystävä pienellä maalaispaikkakunnalla (missä kaikki tuntevat toistensa menemiset ja tekemiset) kertoisi sekstailleensa sadan yhden yön jutun kanssa - no tiedätte kyllä mitä ihmiset kylillä puhuisi. "Siltä saa aina".
Saisko "Se" aina yhtälailla? Toivottavasti, mutta epäilen.
Mielestäni tuollainen määrän korostaminen ja hakeminen on vaarallista, jopa sairasta. Tuo ei anna hyviä lähtökohtia kestävän parisuhteen solmimiseen.
Tottahan on että ainakin minä haluaisin tietää jos tyttöystävä on ollut yleisenä huorana kaupungilla. En katsoisi tuota enää hetkeäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on yksi syy miksi ymmärrän joidenkin ihmisten tekemät valinnat seksin ja ihmissuhteiden parissa, sellaisina kuin he ne tekevät. Nuoruuden seksihurjastelut saattavat olla paljon mielekkäämpiä muistoja kuin lauantain loton jälkeinen lähetyssaarnaaja. Heijastelee suhteessa sitten keskinäisenä (puuttuvana) arvostuksena ja viriiliytenä. Ymmärrän kun osa valitsee näistä vaihtoehdoista sen että ottaa vastaantilevat irtosuhteet eikä "laimeaa" parisuhdetta.
Oma dilemmansa on myös jos puolisot ovat kokeneisuudeltaan eri tasoa. Eivät kaikki ole suinkaan sinut nuoruuden hurjastelujen kanssa jos kumppani on prinsessasatujen kauan odottanut prinssi ja toinen lähiön polkupyörä.
Oma puolisoni on joskus sanonut epämääräisesti että pojat on kiinnostaneet yläasteen alkuaikojen jälkeen jatkuvasti. Säännöllisin väliajoin seksissä tulee tunne, että nyt ei ole kaikki ok. Laukeamiseni on vapauttavaa myös psyykkisesti, tilanne ohi - tältä erää. Jos en laukea, niin koittaa naisille kovin yleiset tunnontuskat miksi hän ei kelpaakaan. Ollaan pystytty käsittelemään asiaa vähän kerrallaan, mutta vielä on matkaa.P.S. olisiko seksi parempaa villinä sinkkuna, uskon että ainakin osan vastaantulevista partnereista kanssa. Mutta rakkaus tuo oman kuorrutteen parisuhdeseksiin silloin kun homma toimii :)
M31
Syyllisiä ei kannata etsiä mutta vikaa ei myöskään ole sinussa. Aikaa kuluu, vettä virtaa siltojen alitse ja kumppani saattaa joskus tulevaisuudessa havahtuakin että tuo yksi ainoa oli mukana tärkeimmässä - matkalla kasvamisessa. Seksi voi piristyäkin! 👍🏽
Moi, 95 prosentilla sun ikäisistä miehistä ei ole lähelläkään tuota. Useimmilla varmaan ehkä 10% sun luvustasi. Älä missään tapauksessa kerro. Suurin osa ei kestä tuota tietoa.
Niin, olen itse maksullinen ja olen ollut noin 80 miehen kanssa, ehkä 5-10 krt jokaisen. Veloitan 200eur kerta keskimäärin.
Käytännössä olen kohta velattomassa kolmiossa keskustassa. Toki minulla on ns. tavallinen työkin.
Minusta joku 120 irtopanoa kuulostaa aika isolta luvulta. Minä sentään tein tuota työnä.
En ole miespuolinen mutta kyllä mä tässä tapauksessa pitäisin omana tietona, enkä kertoisi totuutta, vähättelisin roimasti. Voin kuvitella että miehen korvaan tuo kuulostaa hurjalta määrältä, ellei hänellä itsellään ole takana vastaavaa playeri taustaa.
Menneisyys on menneisyyttä ja jos haluat olla nyt hänen kanssaan niin ei sillä menneiden seksikumppanien määrällä ole väliä. MUTTA kommenttisi että tykkäät seksistä vieraiden kanssa puhuu kyllä pelottavasti sen puolesta että et nyt välttämättä tyydykään yhteen. Vai kuinka on?