Auri Kananen käy ihmisten kotona siivoamassa ilmaiseksi
https://www.is.fi/asuminen/art-2000008286987.html
Ei ole sanoja. Miten joku voi olla niin hyvä ihminen?
Kommentit (9)
Ilmaiseksi? Tienaa tiktokilla isot hillot plus mainostaa siivousfirmaansa siinä samalla.
Vierailija kirjoitti:
Ilmaiseksi? Tienaa tiktokilla isot hillot plus mainostaa siivousfirmaansa siinä samalla.
Ja ansaitsee joka ikisen hillopisaran. Ihana ihminen tuo Auri <3
Kyllä mä ainakin arvostan suuresti Auria, vaika kuinka mainostaisi kanavallaan. Hän tekee hienoa työtä, toisin kuin tubettajat, jotka selittävät pintaliitoelämästään ja käärivät isot rahat.
Vierailija kirjoitti:
Mutta ei veloita mitään siltä, jonka kotona käy siivoamassa. Ja jos oot Youtubesta katsonut, ne kämpät mitä hän siivoaa on niin järkyttävässä kunnossa usein, ettei sinne mitään siivousfirmaa voisi palkata ennen kuin on kuukauden siivonnut eka itse. Ja hän ei hauku ja tuomitse niitä ihmisiä, vaikka heillä onkin elämänhallinta ja oman kodin hoitaminen päässyt retuperälle. En voi kuin ihailla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta ei veloita mitään siltä, jonka kotona käy siivoamassa. Ja jos oot Youtubesta katsonut, ne kämpät mitä hän siivoaa on niin järkyttävässä kunnossa usein, ettei sinne mitään siivousfirmaa voisi palkata ennen kuin on kuukauden siivonnut eka itse. Ja hän ei hauku ja tuomitse niitä ihmisiä, vaikka heillä onkin elämänhallinta ja oman kodin hoitaminen päässyt retuperälle. En voi kuin ihailla.
Kyllähän siivousfirmakin tulisi siivoamaan, laskua vain tulisi suunnilleen kuukauden vuokran verran.
Siinä on ihmistä nimellä paiskattu!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän siivousfirmakin tulisi siivoamaan, laskua vain tulisi suunnilleen kuukauden vuokran verran.
Kyllä, ja voi vain kuvitella kuin asuntoja katsoo, että asujalla on niin vaikea elämäntilanne ja elämänhallinta hukassa, ettei tuollaiseen siivoukseen rahaa löytyisi.
Tästä oli jo pitkä keskustelu, joka sekin lienee poistettu.