Meillä on miesystävän kanssa ajautunut parisuhde sellaiseen,
että minä otan aina yhteyttä, hän juurikaan ei. Päätin nyt kokeilla sellaista, etten ota yhteyttä. Mitä veikkaat, milloin miehestä kuuluu oma-alotteisesti jotain?
Kommentit (17)
Sitten, kun alkaa tehdä seksiä mieli eli pussien tyhjentäminen tavoitteena.
Onko kellään kokemusta vastaavasta ja miten kävi? Ap
Kuinka pitkästä parisuhteesta on kyse?
Vierailija kirjoitti:
Ollaan jo vuosia oltu yhdessä. Molemmilla myös lapsia. Ap
En ottaisi yhteyttä tyyppiin. Jos sieltä päin ei kuulu mitään, niin se siitä lopullisesti.
Minulla oli aikoinaan sama tilanne ja huomasin, että mies otti yhteyttä ainoastaan silloin, kun kassit olivat täynnä ja alkoholia oli juotu. Lopetin siis hänen suuntaan soittamisen ja yöksi pistin puhelimen äänettömälle, sillä mies soitti aina la-su yöllä joskus klo 1-3 ja halusi tulla luokseni taksilla suoraan ravintolasta.
Eka puhelu oli tullut viikon päästä yöllä niin kuin olin arvannutkin. Kun huomasin aamulla herätessäni sen, laitoin viestiä, että "huomenta! Heräsin juuri, mites siellä?". Illalla tuli viestiä, että hän olisi halunnut tulla luokseni. Laitoin viestiä, että ok, täällä ollaan. Mies laittoi viestiä, että hänellä on nyt pää kipeä ja rattiin ei voi lähteä vielä. Se siis siitä sillä kertaa. Viikon päästä ihan sama toistui. Olin siinä vaiheessa päässyt tyypistä jo ohi ja en laittanut enää takaisin viestiä. Ajattelin, että kai se siitä tajuaa ettei tarvitse enää soitella.
Meni noin kuukausi, kun puhelin oli taas soinut äänettömällä yöllä. En vastannut. Puolen vuoden päästä törmäsin mieheen kaupassa ja hän olisi ollut valmis korjaamaan kaiken ja tulemaan tosi hyväksi mieheksi minulle. En huolinut, vaan löysin mieheni ja hän on ollut tosi hyvä mies minulle monta vuotta ilman kikkailua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ollaan jo vuosia oltu yhdessä. Molemmilla myös lapsia. Ap
Äh, anna olla. Älä nyt ainakaan sotke lapsia tuohon sekaan enää.
Meillä on samanalaista, tosin eripäin. Eli minä olen miehenä aktiivisempi, nainen aktivoituu vain silloin kun seuraava päivä on vapaapäivä ja voi juoda siis muutaman oluen...
Ongelmaa tulee siinä vaiheessa kun nainen valvoo ja mun pitää mennä nukkumaan, luulee ettei juttuseura kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on samanalaista, tosin eripäin. Eli minä olen miehenä aktiivisempi, nainen aktivoituu vain silloin kun seuraava päivä on vapaapäivä ja voi juoda siis muutaman oluen...
Ongelmaa tulee siinä vaiheessa kun nainen valvoo ja mun pitää mennä nukkumaan, luulee ettei juttuseura kiinnosta.
Juopot ovat aina hankalia.
Miten mies selittele asiaa vai onko hän edes huomannut asiaa? Onko tämä siis vain sinulle ongelma?
Koska kyse on näköjään vain seksin tarpeen tyydyttämisestä, nautitko seksistä hänen kanssa?
Jos ei, älä suotta ole enää yhteydessä.
Jos nautit, riittääkö sinulle miehestä se että saat tarvittaessa seksiä? Etkä halua enempää suhteelta? Jos näin on, niin et häviä mitään, jos tilaat häneltä seksiä silloin kuin sinulla on tarve.
Muutoin en tuollaista viitsisi katsella, mutta jos on hyvä sängyssä, enkä halua oikeasti seurustella lasten takia ja muutenkaan.
Varmaan kannattaa jättää yhteydenotto, kun häntä ei näytä enää juuri kiinnostavan. Olen pahoillani. Aikansa kutakin.
En vaivautuisi enää soittelemaan sinnepäin.
Vierailija kirjoitti:
En ottaisi yhteyttä tyyppiin. Jos sieltä päin ei kuulu mitään, niin se siitä lopullisesti.
Minulla oli aikoinaan sama tilanne ja huomasin, että mies otti yhteyttä ainoastaan silloin, kun kassit olivat täynnä ja alkoholia oli juotu. Lopetin siis hänen suuntaan soittamisen ja yöksi pistin puhelimen äänettömälle, sillä mies soitti aina la-su yöllä joskus klo 1-3 ja halusi tulla luokseni taksilla suoraan ravintolasta.
Eka puhelu oli tullut viikon päästä yöllä niin kuin olin arvannutkin. Kun huomasin aamulla herätessäni sen, laitoin viestiä, että "huomenta! Heräsin juuri, mites siellä?". Illalla tuli viestiä, että hän olisi halunnut tulla luokseni. Laitoin viestiä, että ok, täällä ollaan. Mies laittoi viestiä, että hänellä on nyt pää kipeä ja rattiin ei voi lähteä vielä. Se siis siitä sillä kertaa. Viikon päästä ihan sama toistui. Olin siinä vaiheessa päässyt tyypistä jo ohi ja en laittanut enää takaisin viestiä. Ajattelin, että kai se siitä tajuaa ettei tarvitse enää soitella.
Meni noin kuukausi, kun puhelin oli taas soinut äänettömällä yöllä. En vastannut. Puolen vuoden päästä törmäsin mieheen kaupassa ja hän olisi ollut valmis korjaamaan kaiken ja tulemaan tosi hyväksi mieheksi minulle. En huolinut, vaan löysin mieheni ja hän on ollut tosi hyvä mies minulle monta vuotta ilman kikkailua.
Mun avioliitto lähti purkautumaan tällaisesta oivalluksesta. Tajusin että meillä on seksiä enää joko yöllä kun hän tulee baarista kännissä, tai seuraavana aamuna kun hän on krapulassa. Mun tehtävä oli olla aamulla krapulalääke, ja sitten jättää Herra nukkumaan, ja hoitaa lasten aamupäivä hiljaisesti, ettei häiritä häntä.
Kyllästyin tähän ja päätin, että kaikki muut aloitteet käy, vaikka keskellä työpäivää sännätä kotiin lounaalle, tai saunassa kahden pikaiset, mitä vaan muuta.
Siihen loppui meidän seksielämä ja sitä myöden aikanaan parisuhde.
Tuntuu, että tuollainen käytös on yleistymässä, mitä on kavereiden kertomuksia kuunnellut
Viikko?
Älä ota enää yhteyttä.