Kaupan hyllyttäjä - miksi et anna tilaa asiakkaalle?
Ihmetyttää nämä kaupan hyllyttäjät ym. työntekijät, jotka eivät anna asiakkaan ottaa tuotetta hyllystä, vaan seisovat tukkeena. Tuskin se hyllyttäjän työ on niin tärkeää, ettei voisi nähdä vähän sivuilleen, kun asiakas yrittää kohottaa kättään hyllyn suuntaan. Pitääkö aina erikseen pyytää, että voisitko väistää? Sama juttu nämä lattianpesukoneilla asiakkaat jyräävät, mitä teillä on mielessä, että yritätte ajaa asikkaiden päälle? Asiakkaan ei kuulu väistää, vaan te väistätte asiakasta. Osa työntekijöistä kulkee kuin laput silmillä ja asiakas joutuu väistelemään heidän takanaan, kun he poukkoilevat edestakaisin, etteivät he törmää asiakkaaseen.
Kommentit (26)
Jos koko ajan pitää väistää milloin mistäkin syystä niin mitään ei saisi aikaiseksi.
Asiakkaat on vi*tumaisia. En väistele. Lue linssin käyttöohjeet kotonas.
Palstamammat ovat vahvassa vireessä tänään.
Luuletko että se lattiapesukoneen kuljettaja loikkii sun käskyjen mukaan? Tai se hyllyttäjä? Niillä on kiire,mutta voit pyytää siirtymään tai sano nätisti annatko mulle ja kiitos perään.
Oletpa koppava ja´maailman napa!
Vierailija kirjoitti:
Luuletko että se lattiapesukoneen kuljettaja loikkii sun käskyjen mukaan? Tai se hyllyttäjä? Niillä on kiire,mutta voit pyytää siirtymään tai sano nätisti annatko mulle ja kiitos perään.
Oletpa koppava ja´maailman napa!
Kukakohan tässä on koppava? Senkö, jonka yli lattianpesukoneen työntäjä yrittää ajaa? Sehän on aivan törkeää käytöstä asiakasta kohtaan. Saan seistä ihan missä haluan ja tutkia tuotetta, eikä minun päälleni silti voi ajaa. Itse teen ainakin kauppaan valituksen tällaisista väkivaltaisista työntekijöistä, hehän ovat turvallisuusuhka. Vähän voi olla asiakaspalveluhenkeä, kun on halunnut kaupan alalle töihin ihmisten pariin.
Paras on vielä nämä asiakkaille tiuskivat sekä tönivät ja kiilaavat hyllyttäjät. Ei ole tällaisen ihmisen paikka kaupan alalla.
Voin seistä vaikka puoli minuuttia odottamassa ja katsoa hyllyttäjää silmiin ja hän ei silti tajua, että olen ihan oikeasti ostamassa siitä hänen hyllyttämästään hyllystä tuotteen. Itse en edes kehtaisi olla niin itsekäs ja seistä möllittämässä tukkeena ulkomaailmasta täysin tiedottomana.
Olen ap kanssasi samaa mieltä. Sen työn voi tehdä myös asiakkaat huomioonottaen. Käyn sellaisessa kaupassa, jossa hyllytys on viime vuoden aikana ulkoistettu toiselle firmalle, ja tulee välillä sellainen tunne, että olen asiakkaana pahasti hyllyttäjien tiellä. Kyseistä ongelmaa ei ollut aiemmin, kun hyllytyksen hoitivat kaupan omat työntekijät.
Kumma. Mulla ei ole tätä ongelmaa. Aina kun hyllyttäjä on mun tiellä, niin väistyy kyllä kun pyydän. En koe pyytämistä vaivaksi. Miten se hyllyttäjä muka näkee sen asiakkaan selkänsä takana kyräilemässä.
Lattiapesureita osaan varoa ihan itse, koska mulla on silmät päässä. Voin vaikka odottaa että pesuri menee pois siltä käytävältä johon olen menossa. Aikaa kuluu ehkä 10sek. Jos luen tuoteselostetta niin en muutenkaan tuki sitä hyllyä, vaan siirryn sivummalle tihrustamaan.
Asiakkaana mikään ei ole niin vmäistä, kun odotella että joku mamma tarkistaa joka tomaattipyrepurkin ominaisuuden eikä päästä muita asiakkaita ottamaan omia tuotteitaan.
Mua ärsyttää nää nettitilausten kerääjät, jotka kärryillään tukkivat Prismat ja Cittarit. Koko ajan enemmän ja enemmän niitä, kohta ei asiakkaita mahdu sekaan ollenkaan.
Aika monta hyllyttäjää tähän ketjuun tiensä löysi. Selaatteko vielä vauva-palstaakin samalla kun seisotte asiakkaiden tiellä?
Törkeät lattian pesijät pitää siirtää aikaan jolloin kauppa on kiinni . Closed . Silloin voi pestä lattioita . Hyllyt voi täyttää huomaamattomasti yhden alueen kerralla eikä niin että joka käytävällä on tavaravaunu. Asiakas maksaa teidän palkat .
Meillä siivotaan kauppa sen ollessa suljettuna. Ei siellä siivoojat ole asiakkaitten seassa.
Minusta ainakin näin hopeakettuna on kiva kun nuori kaupan hyllyttäjä pyllistää niin voi ahtautuu pienestä raosta ohi niin että sukukalleudet hankaa myyjän takapuolta. Tietysti välillä voi tehdä peppu vasten peppua bum bum
Tuotakin enemmän minua kummastuttaa yksi lähikaupan kassa, joka tuntuu ihan periaatteesta hoitavan keskeneräisen hyllyttämishomman loppuun ennen kuin tulee palvelemaan asiakkaita. Parhaimmillaan jonoa kertyy kymmenenkin ihmisen verran, joku jonossa kysyy että missäköhän kassa on, ja kassa vain mulkoilee hyllyltä asiakkaita kunnes viimeinen tölkki on hyllyssä ja on asiakkaiden vuoro. Siinä on kyllä prioriteetit kunnossa.
Silloin kun hyllyttämistä ei ole, sama kassa on takahuoneessa tai tupakalla kunnes jonon ihmiset alkavat ihmetellä onko tässä kaupassa kassaa ollenkaan.
Asiakkaan rahoista palkka kirjoitti:
Törkeät lattian pesijät pitää siirtää aikaan jolloin kauppa on kiinni . Closed . Silloin voi pestä lattioita . Hyllyt voi täyttää huomaamattomasti yhden alueen kerralla eikä niin että joka käytävällä on tavaravaunu. Asiakas maksaa teidän palkat .
24/7 auki olevat Prismat ja Citymarketit on varmaan kivan näköisiä, kun loskakelit alkaa ja lattioita ei pääse siivoamaan ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luuletko että se lattiapesukoneen kuljettaja loikkii sun käskyjen mukaan? Tai se hyllyttäjä? Niillä on kiire,mutta voit pyytää siirtymään tai sano nätisti annatko mulle ja kiitos perään.
Oletpa koppava ja´maailman napa!
Kukakohan tässä on koppava? Senkö, jonka yli lattianpesukoneen työntäjä yrittää ajaa? Sehän on aivan törkeää käytöstä asiakasta kohtaan. Saan seistä ihan missä haluan ja tutkia tuotetta, eikä minun päälleni silti voi ajaa. Itse teen ainakin kauppaan valituksen tällaisista väkivaltaisista työntekijöistä, hehän ovat turvallisuusuhka. Vähän voi olla asiakaspalveluhenkeä, kun on halunnut kaupan alalle töihin ihmisten pariin.
Paras on vielä nämä asiakkaille tiuskivat sekä tönivät ja kiilaavat hyllyttäjät. Ei ole tällaisen ihmisen paikka kaupan alalla.
Voin seistä vaikka puoli minuuttia odottamassa ja katsoa hyllyttäjää silmiin ja hän ei silti tajua, että olen ihan oikeasti ostamassa siitä hänen hyllyttämästään hyllystä tuotteen. Itse en edes kehtaisi olla niin itsekäs ja seistä möllittämässä tukkeena ulkomaailmasta täysin tiedottomana.
Sä teet arvatenkin valituksen jos kauppa on likainen ja sun suosikkituotetta ei ole hyllyssä juuri silloin kun siihen osut.
Ei teidän kaltaisten karenien kanssa voi voittaa.
T. En ole kaupassa töissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luuletko että se lattiapesukoneen kuljettaja loikkii sun käskyjen mukaan? Tai se hyllyttäjä? Niillä on kiire,mutta voit pyytää siirtymään tai sano nätisti annatko mulle ja kiitos perään.
Oletpa koppava ja´maailman napa!
Kukakohan tässä on koppava? Senkö, jonka yli lattianpesukoneen työntäjä yrittää ajaa? Sehän on aivan törkeää käytöstä asiakasta kohtaan. Saan seistä ihan missä haluan ja tutkia tuotetta, eikä minun päälleni silti voi ajaa. Itse teen ainakin kauppaan valituksen tällaisista väkivaltaisista työntekijöistä, hehän ovat turvallisuusuhka. Vähän voi olla asiakaspalveluhenkeä, kun on halunnut kaupan alalle töihin ihmisten pariin.
Paras on vielä nämä asiakkaille tiuskivat sekä tönivät ja kiilaavat hyllyttäjät. Ei ole tällaisen ihmisen paikka kaupan alalla.
Voin seistä vaikka puoli minuuttia odottamassa ja katsoa hyllyttäjää silmiin ja hän ei silti tajua, että olen ihan oikeasti ostamassa siitä hänen hyllyttämästään hyllystä tuotteen. Itse en edes kehtaisi olla niin itsekäs ja seistä möllittämässä tukkeena ulkomaailmasta täysin tiedottomana.
Sä teet arvatenkin valituksen jos kauppa on likainen ja sun suosikkituotetta ei ole hyllyssä juuri silloin kun siihen osut.
Ei teidän kaltaisten karenien kanssa voi voittaa.
T. En ole kaupassa töissä.
"Karen", voi luoja. Onko tuokin typerä jenkkitermi pakko omia tänne.
Voisiko tilalle edes ottaa jonkin kotimaisen nimen. Vaikka se täälläkin paljon käytetty Pirjo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luuletko että se lattiapesukoneen kuljettaja loikkii sun käskyjen mukaan? Tai se hyllyttäjä? Niillä on kiire,mutta voit pyytää siirtymään tai sano nätisti annatko mulle ja kiitos perään.
Oletpa koppava ja´maailman napa!
Kukakohan tässä on koppava? Senkö, jonka yli lattianpesukoneen työntäjä yrittää ajaa? Sehän on aivan törkeää käytöstä asiakasta kohtaan. Saan seistä ihan missä haluan ja tutkia tuotetta, eikä minun päälleni silti voi ajaa. Itse teen ainakin kauppaan valituksen tällaisista väkivaltaisista työntekijöistä, hehän ovat turvallisuusuhka. Vähän voi olla asiakaspalveluhenkeä, kun on halunnut kaupan alalle töihin ihmisten pariin.
Paras on vielä nämä asiakkaille tiuskivat sekä tönivät ja kiilaavat hyllyttäjät. Ei ole tällaisen ihmisen paikka kaupan alalla.
Voin seistä vaikka puoli minuuttia odottamassa ja katsoa hyllyttäjää silmiin ja hän ei silti tajua, että olen ihan oikeasti ostamassa siitä hänen hyllyttämästään hyllystä tuotteen. Itse en edes kehtaisi olla niin itsekäs ja seistä möllittämässä tukkeena ulkomaailmasta täysin tiedottomana.
Mistä se hyllyttäjä tietää mitä asiaa sulla on? Mäkin usein kysyn hyllyttäjältä, jos en löydä jotain tuotetta. Koska hyllyttäjä sen yleensä osaa neuvoa.
Puolessa minuutissa olisit sanonut jo asiasi ja päässyt eteenpäin monta kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luuletko että se lattiapesukoneen kuljettaja loikkii sun käskyjen mukaan? Tai se hyllyttäjä? Niillä on kiire,mutta voit pyytää siirtymään tai sano nätisti annatko mulle ja kiitos perään.
Oletpa koppava ja´maailman napa!
Kukakohan tässä on koppava? Senkö, jonka yli lattianpesukoneen työntäjä yrittää ajaa? Sehän on aivan törkeää käytöstä asiakasta kohtaan. Saan seistä ihan missä haluan ja tutkia tuotetta, eikä minun päälleni silti voi ajaa. Itse teen ainakin kauppaan valituksen tällaisista väkivaltaisista työntekijöistä, hehän ovat turvallisuusuhka. Vähän voi olla asiakaspalveluhenkeä, kun on halunnut kaupan alalle töihin ihmisten pariin.
Paras on vielä nämä asiakkaille tiuskivat sekä tönivät ja kiilaavat hyllyttäjät. Ei ole tällaisen ihmisen paikka kaupan alalla.
Voin seistä vaikka puoli minuuttia odottamassa ja katsoa hyllyttäjää silmiin ja hän ei silti tajua, että olen ihan oikeasti ostamassa siitä hänen hyllyttämästään hyllystä tuotteen. Itse en edes kehtaisi olla niin itsekäs ja seistä möllittämässä tukkeena ulkomaailmasta täysin tiedottomana.
Sä teet arvatenkin valituksen jos kauppa on likainen ja sun suosikkituotetta ei ole hyllyssä juuri silloin kun siihen osut.
Ei teidän kaltaisten karenien kanssa voi voittaa.
T. En ole kaupassa töissä.
"Karen", voi luoja. Onko tuokin typerä jenkkitermi pakko omia tänne.
Voisiko tilalle edes ottaa jonkin kotimaisen nimen. Vaikka se täälläkin paljon käytetty Pirjo.
Käy pirjokin. Ihan minkä ko ihmisryhmä vain omakseen tuntee. Ylimielisiä omaan napaan tuijottelijoita olette yhtä kaikki.
AP on varmaan sama tyyppi jonka mielestä hyllyttäjä ei tuo kaupalle rahaa 😁
Kun ne tavarat vaan taikomalla osuu hyllyihin, vai mitä?
Miksi kaupassa on hyllyjä jos mihin ei laiteta tavaraa? APn kiusaksi?
AP tuskin pitää siitäkään, että ne tavarat olisi lavoilla pitkin käytäviä ja asiakas saa itse tonkia niistä tarvitsemansa....
Asiakkaat on muurahaisia. Jos teitä alkaa väistelemään niin siihen se päivä kuluukin. Valittakaa vain someen, ketään ei teidän kulkunne kiinnosta.