Millaista on olla toppahaalarissa?
Siitä on niin monta vuotta kuin itse on toppahaalaria käyttänyt, että en muista. Onko se vähän kuin olisi makuupussissa?
Kommentit (8)
Se on vähän kuin olisi toppahousuissa ja toppatakissa jotka on kiinni toisissaan.
Oikein mukavaa, kun ei kiristä housujen vyötärö eikä nouse takin selkä ylös! Minulla on toppahaalari, joka ei ole kovin paksu, mutta riittävän lämmin. Käytän sitä talvella omalla pihalla, lumitöissä yms.. Lapsilla haalari on paljon parempi kuin erilliset takki ja housut. Eikä sitä pihahaalaria ole tarkoituskaan käyttää kyläily- tai teatterireissuilla. Niihin on ihan omat päällysvaatteet. Pikaiseen kauppareissuun voi haalarillakin mennä, kun avaa vähän vetoketjua. Sitähän kuitenkin joku tulee sanomaan, että takin kun voi ottaa pois.
Taas nyt talven tullen olen katsonut pieniä lapsia kauppojen ostoskärryissä ja ihmetellyt vanhempien viitsimättömyyttä! Paksut pipot,kaulaliinat ja rukkaset tiukasti päällä ja lapsi itkee kuumissaan,huoh!
Minulla oli haalari ala-asteen lopulle asti, joten muista vielä jotain... Haalari oli pakkasilla mukavan lämmin, eikä tuntunut makuupussilta, siinähän oli sellaine kiinteä vyö, joten ne istui ihan hyvin päällä, eikä valunu.
Miksi haalareita ei enää käytetä (päiväkoti-iän jälkeen), jos ne ovat niin hyvät?
Kyllä mulla oli haalari vielä viidennellä luokallakin, kuten monella muullakin luokkakaverilla.
[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 13:31"]
Kyllä mulla oli haalari vielä viidennellä luokallakin, kuten monella muullakin luokkakaverilla.
[/quote]
Eihän niitä niitä edes ole kaupassa kuin suurimmillaan kokoja 130-140.
Mä haluisin toppahaalarin itselleni, se olis varmasti maailman mukavin kylmillä keleillä!
[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 14:12"]
Mä haluisin toppahaalarin itselleni, se olis varmasti maailman mukavin kylmillä keleillä!
[/quote]
Kaikenikäisten collegehaalarit tulivat muotiin, joten miksei toppahaalaritkin voisi tulla?