Millaiselle kropalle ja millaisiin tilanteisiin tällainen mekko (ov)
Kommentit (10)
Tuolla nyt voi mennä ihan mihin vaan, hautajaisiin en laittaisi, olisi kiva jos tuo alaosa olisi suora helmainen eikä tuollainen kryntty. Sopii kropalle kuin kropalle, liiat muodot peittää ja tuo muotoja muodottomalle
Saako jopa juhlallisen asustamalla?
Toi eka vaatii mun mielestä kyllä alavartalolta paljon, koska on noin ihonmyötäinen. Takapuolen pitäisi olla aika hyvä, että mekko näyttäisi hyvältä. Muuten kyllä monikäyttöinen.
[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 12:05"]
Saako jopa juhlallisen asustamalla?
[/quote]
No ilman muuta saa. Menee vaikka pikkujoulumekkona, kun laittaa jotain punaista kaveriksi (laukku, kengät) ja näyttävät korut kaulaan.
Tuo eka mekko on minusta kiva myös. Sopii hoikalle ja muodokkaalle, kuten mekot yleensäkin.
Eka sopii useammalle kuin toinen, vaikka toinen on perinteisempi. Toinen on niin lyhyt, että vaatii paljon reisiltä. Ensimmäinen käy hyvien alusvaatteiden kanssa muodokkaammallekin. Itse olen kokoa 42 ja näytän hyvältä Nanson mekkoa vastaavissa. Kakkosta vastaavissa näytän tantalta.
perus isotissisen omppuvartaloisen (mahaläskin) mekko.
Eli hyväkroppaselle tuo 2 parempi?
[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 12:19"]Eka sopii useammalle kuin toinen, vaikka toinen on perinteisempi. Toinen on niin lyhyt, että vaatii paljon reisiltä. Ensimmäinen käy hyvien alusvaatteiden kanssa muodokkaammallekin. Itse olen kokoa 42 ja näytän hyvältä Nanson mekkoa vastaavissa. Kakkosta vastaavissa näytän tantalta.
[/quote]siis mulla on tiimalasi, kiinteät lihaksikkaat reidet, niin ilmeisesti sopisi?
[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 11:33"]
[/quote]
johonkin yliopiston juhlatilaisuuteen... materiaali toki on karsea. kallis hinta tekokauniista koneellisesti tehdystä kaavusta.
t. mies
Vähän edes muidokas vartalo, jos lyhyet jalat niin korkeat kengät. Aika monikäyttöinen mekko, juhliin, illalliselle, töihin (riippuen töistä)