Mulla on kuulemma ollut erittäin vähän seksikumppaneita ikäisekseni?
Olen 22 ja seksikumppaneita on ollut 5. Sain kuulla ihmettelevästi että "oho, miksi niin vähän?". Yllätyin oikeastaan tuosta reaktiosta, mun mielestä toi on ihan kohtalainen määrä? En ole elänyt jalat ristissä, mutta en ole myöskään harrastanut yhdenillan juttuja tai hypännyt heti sänkyyn jokaisen säädön kanssa.
Joskus tuli asia puheeksi, niin tiedän että muutamalla ikäiselläni kavereillani on ollut huomattavasti enemmän seksikumppaneita, yhdellä on ollut n. 25, toisella 15 ja kahdella muulla lähes 40. Ei saisi arvostella, mutta sanon nyt näin anonyymisti että antaa kyllä melko helpon vaikutelman jos tähän ikään mennessä on jo onnistunut keräämään tuon 25 tai 40 panokumppania.
Onko se nykyisin enemmänkin sääntö kuin poikkeus että tämän ikäinen on ollut vähintään kymmenen eri ihmisen kanssa sängyssä?
Kommentit (33)
Normaali 22-vuotiaalle tuntuu olevan 7-10. Olen huomannut, että jo tuossa luvussa olevilla on ainakin yksi sukupuolitauti. Olen 23-vuotias ja minulla on ollut kaksi, toinen seksisuhde ja toinen kaveri.
[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 00:37"]
Juteltiin tyttökavereiden kanssa juovuksissa ja sainkin ihmettelyä kun olen ollut vain 4 miehen kanssa. Olen siis hyvännäköinen ja kaunis nainen ja mahdollisuuksia olisi ollut vaikka 100 kanssa. Mutta en vain koe että antaisin itseäni ihan kenelle tahansa. Minulla on siis ollut juurikin näiden 4 miehen kanssa suhde. Nykyiseni kanssa 5 vuotta jo takana. Haluan siis että tunteita on mukana ennen kuin voin antaa itsestäni sen kaiken toiselle. Eräs mies käytti jopa hyväksi tätä tilaa ja tunteet olivatkin vain minun puolelta :(
Mutta joo, ystäväni sanoivat että minua saattaa kaduttaa myöhemmin että olen ollut näin vähän kanssa. Ystäväni ovat olleet toinen 80 eri miehen kanssa ja toinen 40. Siinä sitten vertailivat kumpi on saanut isompaa munaa ja säälivät kun itse en tiennyt niistä jutuista vielä mitään.
Olemme siis 23 vuotiaat kaverukset.
Tuleeko minua siis jossain kohdin oikeasti kaduttamaan etten ole saanut monia munia?
[/quote]
Naurahdin vähän tälle. Taitaa käydä niin päin, että he katuvat, mutta sinä et. Kun kyse on jo kymmenistä kumppaneista. Tiedät sen varmaan itsekin pohjimmiltasi.
[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 01:10"]Ei se tee kenestäkään huoraa jos tykkää seksistä. T. Nainen 25 v ja 30 eri miestä takana.
[/quote] niin ja piti lisätä että elämässäni olen seurustellut yhteensä 10 vuotta. Eli panoista 27 kappaletta on muutamalta sinkku kuukaudelta.
Minulla on edelleenkin ollut vain yksi petikumppani ja se on aviomieheni :) Olen nyt 27v.
Olen myös 22 ja kumppaneita kolme.
Ensimmäinen poikaystäväni, yksi yhden illan suhde ja nykyinen avomies.
Erittäin monta kertaa ihan teinivuosista lähtien olen seksistä viime metreillä kieltäytynyt. On ollut tissien koskettelu ja kiihkeää suutelua, mutta en halunnut sen pidemmälle mennä. Ei vain kiinnosta puolrandomeiden kanssa sekstailu, ja en niistä kunnon tyydytystä saisi. Kerran kokeilin ja en sitä kadu vaikka ihan pepusta olikin.
Mieheni on 9 vuotta vanhempi ja ei millään meinannut uskoa, että vain kolme, mikä kieltämättä loukkasi......
[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 01:18"]Minulla on edelleenkin ollut vain yksi petikumppani ja se on aviomieheni :) Olen nyt 27v.
[/quote]Kyllä niitä sitten kertyy kuin olette eronneet.
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 23:36"]
Olen 22 ja seksikumppaneita on ollut 5. Sain kuulla ihmettelevästi että "oho, miksi niin vähän?". Yllätyin oikeastaan tuosta reaktiosta, mun mielestä toi on ihan kohtalainen määrä? En ole elänyt jalat ristissä, mutta en ole myöskään harrastanut yhdenillan juttuja tai hypännyt heti sänkyyn jokaisen säädön kanssa.
Joskus tuli asia puheeksi, niin tiedän että muutamalla ikäiselläni kavereillani on ollut huomattavasti enemmän seksikumppaneita, yhdellä on ollut n. 25, toisella 15 ja kahdella muulla lähes 40. Ei saisi arvostella, mutta sanon nyt näin anonyymisti että antaa kyllä melko helpon vaikutelman jos tähän ikään mennessä on jo onnistunut keräämään tuon 25 tai 40 panokumppania.
Onko se nykyisin enemmänkin sääntö kuin poikkeus että tämän ikäinen on ollut vähintään kymmenen eri ihmisen kanssa sängyssä?
[/quote]
Olet fiksu tyttö. muuta porukka vituttaa se.
Ja minä kun luulin, että mulla ois vähän, olen nyt 27 vuotias mies, ja vasta 23 eri seksikumppania.
[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 03:33"]
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 23:44"]Mulla ei oo nelikymppisenäkään noon monta?! [/quote]Sinä oletkin ällöttävä harppu ja vielä ikäloppukin
Se nyt on vaan niin, että osa nykyisistä nelikymppisistä koki nuorena vaikeat ajat kiitos tuhoahon & kumppaneiden. Se poiki lopuksi ikää ns. yber varovaisen skeptisen mielenlaadun.
Kun 90-luvun laman aikoihin teininä iski semmoinen varovaisuus noihin kotileikkeihin, että vähintään armeija pois alta ennen minkään valtakunnan seukkaamisia. Armeijan jälkeen töihin, määräaikainen pesti joka kesti muutaman vuoden ja juurikin tuo määräaikaisuus kait sai painamaan edelleen jarrua kaiken elämisen suhteen, joten homma jälleen lykkäytyi vuosilla. Ei se onnekas vakinaistaminenkaan paljoa asian tilaa muuttanut, mitä nyt sai arvuuttelemaan, jotta kauanko tämmöinen "joulu" voi kestää yhden ihmisen elämässä. Sitten yhtenä kauniina aamuna peilistä katsoo "yllättävän" äkkiä harmaantunut naisten silmissä kaiken markkina-arvonsa menettänyt äijä. Ja varsinainen järkytys iski siinä vaiheessa, kun laski kaikki nuo omasta mielestään epävarmat työvuodet yhteen. Pesue ois lähes maailmalle valmis, jos vain olisi uskaltanut ajoissa.
Minulla 27-vuotiaalla on ollut tämä yksi seksikumppani, aviomieheni.
Olisin turhankin utelias tietämään montako kavereilla on ollut, mutta eihän me koskaan puhuta mistään sellaisista edes humalassa. Varmaan minuakin joku vieraampi voisi ihmetellä, jos tulisi puheeksi. Toisaalta minuakin oudoksuttaa ajatus olla niin intiimisti useampien eri ihmisten kanssa. En ole koskaan elänyt varsinaisesti sinkkuna.
Mulla oli 22-vuotiaana ollut 3 seksikumppania ja pidin sitä ihan normaalina. Noista yhden kanssa seurustelin viisi vuotta. Koko elämän miessumma on 7, ihan riittävästi mielestäni.
Ei se tee kenestäkään huoraa jos tykkää seksistä. T. Nainen 25 v ja 30 eri miestä takana.