Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

poikaystävän jättäminen huomenna....

Vierailija
15.11.2014 |

Aion erota huomenna pitkästä suhteesta. Tiedän, olen maailman lapsellisin ja idiootein kun toimin näin, mutta aion huomenna heti aamusta ottaa parisuhdetilan pois facebookista, vaikka en ole jutellut erosta poikaystäväni kanssa. Tähän liittyy niin paljon asioita, joten ehkä turhaan edes avaan tätä tilannetta, miksi toimin näin. Se on väärin, I know. Pitkästä suhteesta ei ikinä lähdetä näin, I know.

Mutta pidemmittä puheitta, tuleeko poikaystävälleni tieto aamulla facebookiin, että olen laittanut parisuhtetilani niin, että näkyvyys on asetuksissani "vain minä"...? Siis tuleeko hänelle siitä facebookiin ilmoistus, että olen laittanut parisuhdetilanteeni yksityiseksi? 

Tällä hetkellä meillä lukee näin molemmille: "parisuhteessa henkilön x kanssa" ja poikaystävälläni lukee näin (toistaiseksi...): "parisuhteessa henkilön x kanssa" 

KIITOS! <3 

Kiitos oikeesti jos autatte! 

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 23:36"]So....

uleeko poikaystävälleni tieto aamulla facebookiin, että olen laittanut parisuhtetilani niin, että näkyvyys on asetuksissani "vain minä"...? Siis tuleeko hänelle siitä facebookiin ilmoistus, että olen laittanut parisuhdetilanteeni yksityiseksi? 

???? 
[/quote]
Ei taida tulla

Vierailija
2/20 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 23:36"]So....

uleeko poikaystävälleni tieto aamulla facebookiin, että olen laittanut parisuhtetilani niin, että näkyvyys on asetuksissani "vain minä"...? Siis tuleeko hänelle siitä facebookiin ilmoistus, että olen laittanut parisuhdetilanteeni yksityiseksi? 

???? 
[/quote]

Enpäs kerro vaikka tiedän. Olet säälittävä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule mitään viestä

Vierailija
4/20 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko läski?

Vierailija
5/20 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 23:42"]

Oletko läski?

[/quote]

heh, en ole :) treenaan kisoihin..

Vierailija
6/20 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 23:39"]

[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 23:35"]

[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 23:30"]

Voi herranjestas mitä teinimenoa. Ikää on? 18?

Toivottavasti saat itse kokea joskus yhtä tylyn eroviestin tekstiviestillä tai naamakirjan kautta.

[/quote]

Tiedän, itseänikin kauhistuttaa miten idiootisti toimin. Ollaan 27v, 5 vuotta takana. 

On vaan eräs asia, joka minua on risonut alusta saakka. Olen puhunut jo monta vuotta kasvotusten fiksusti, että en vaan yksinkertaisesti jaksa enää hänen käytöstään. Aina sanoo, että muuttuu. Sitä päivää vaan ei tuu. 

Kyse ei ole pettämisestä tai muista naisista. 

Haluan vaan kerran tehdä kunnon näpäytyksen, että oikeesti eroan jos hänen käytös ei muutu. Ei mee puhe perille ja toisaalta meillä olisi kaikki täydellisesti yhtä asiaa lukuunottamatta.. 

[/quote]

Ottaa ero käytöksen takia? :D Miksi et itse muuttuisi ja kayttäytyisi kuin hän?

[/quote]

Ai alkaa käyttäytymään huonosti ? :) En viitsi, en todellakaan halua käyttäytyä samoin kuin hän. :) 

Vierailija
7/20 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä asiaa. Kerro jotain. Ei tämä oikein avaudu näin että eroat vain facebookissa

Vierailija
8/20 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

27v muka ja noin kakara! Hyvä vaan miehelle, että pääsee tollasesta eroon...:D
T. 22v

Vierailija
9/20 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 23:35"]Haluan vaan kerran tehdä kunnon näpäytyksen, että oikeesti eroan jos hänen käytös ei muutu. Ei mee puhe perille ja toisaalta meillä olisi kaikki täydellisesti yhtä asiaa lukuunottamatta.. 
[/quote]

Eli et oikeasti aio erota, haluat vain näpäyttää.

Vierailija
10/20 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti saat itse kokea joskus yhtä tylyn eroviestin tekstiviestillä tai naamakirjan kautta.

Vierailija
11/20 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

I know

Vierailija
12/20 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, minä, minä eikä kukaan muu!

Vierailija
13/20 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Tiedän, itseänikin kauhistuttaa miten idiootisti toimin. Ollaan 27v, 5 vuotta takana. 

On vaan eräs asia, joka minua on risonut alusta saakka. Olen puhunut jo monta vuotta kasvotusten fiksusti, että en vaan yksinkertaisesti jaksa enää hänen käytöstään. Aina sanoo, että muuttuu. Sitä päivää vaan ei tuu. 

Haluan vaan kerran tehdä kunnon näpäytyksen, että oikeesti eroan jos hänen käytös ei muutu. Ei mee puhe perille ja toisaalta meillä olisi kaikki täydellisesti yhtä asiaa lukuunottamatta.. 

Vierailija
14/20 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

So....

???? 

Vierailija
15/20 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittävää.

Vierailija
16/20 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 23:35"]

[/quote]

[/quote]

Ottaa ero käytöksen takia? :D Miksi et itse muuttuisi ja kayttäytyisi kuin hän?

Vierailija
17/20 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule ilmoitus, mutta hänen sivuillaan tulee tästä johtuen lukemaan pelkästään "parisuhteessa".

Vierailija
18/20 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mäkin haluisin tietää... sama tilanne meinaan. Tosin en aio jättää samalla tavalla.

Vierailija
19/20 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

uppp

Vierailija
20/20 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

4/5

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kolme