poikaystävän jättäminen huomenna....
Aion erota huomenna pitkästä suhteesta. Tiedän, olen maailman lapsellisin ja idiootein kun toimin näin, mutta aion huomenna heti aamusta ottaa parisuhdetilan pois facebookista, vaikka en ole jutellut erosta poikaystäväni kanssa. Tähän liittyy niin paljon asioita, joten ehkä turhaan edes avaan tätä tilannetta, miksi toimin näin. Se on väärin, I know. Pitkästä suhteesta ei ikinä lähdetä näin, I know.
Mutta pidemmittä puheitta, tuleeko poikaystävälleni tieto aamulla facebookiin, että olen laittanut parisuhtetilani niin, että näkyvyys on asetuksissani "vain minä"...? Siis tuleeko hänelle siitä facebookiin ilmoistus, että olen laittanut parisuhdetilanteeni yksityiseksi?
Tällä hetkellä meillä lukee näin molemmille: "parisuhteessa henkilön x kanssa" ja poikaystävälläni lukee näin (toistaiseksi...): "parisuhteessa henkilön x kanssa"
KIITOS! <3
Kiitos oikeesti jos autatte!
Kommentit (20)
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 23:36"]So....
uleeko poikaystävälleni tieto aamulla facebookiin, että olen laittanut parisuhtetilani niin, että näkyvyys on asetuksissani "vain minä"...? Siis tuleeko hänelle siitä facebookiin ilmoistus, että olen laittanut parisuhdetilanteeni yksityiseksi?
????
[/quote]
Enpäs kerro vaikka tiedän. Olet säälittävä.
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 23:42"]
Oletko läski?
[/quote]
heh, en ole :) treenaan kisoihin..
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 23:39"]
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 23:35"]
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 23:30"]
Voi herranjestas mitä teinimenoa. Ikää on? 18?
Toivottavasti saat itse kokea joskus yhtä tylyn eroviestin tekstiviestillä tai naamakirjan kautta.
[/quote]
Tiedän, itseänikin kauhistuttaa miten idiootisti toimin. Ollaan 27v, 5 vuotta takana.
On vaan eräs asia, joka minua on risonut alusta saakka. Olen puhunut jo monta vuotta kasvotusten fiksusti, että en vaan yksinkertaisesti jaksa enää hänen käytöstään. Aina sanoo, että muuttuu. Sitä päivää vaan ei tuu.
Kyse ei ole pettämisestä tai muista naisista.
Haluan vaan kerran tehdä kunnon näpäytyksen, että oikeesti eroan jos hänen käytös ei muutu. Ei mee puhe perille ja toisaalta meillä olisi kaikki täydellisesti yhtä asiaa lukuunottamatta..
[/quote]
Ottaa ero käytöksen takia? :D Miksi et itse muuttuisi ja kayttäytyisi kuin hän?
[/quote]
Ai alkaa käyttäytymään huonosti ? :) En viitsi, en todellakaan halua käyttäytyä samoin kuin hän. :)
No mitä asiaa. Kerro jotain. Ei tämä oikein avaudu näin että eroat vain facebookissa
27v muka ja noin kakara! Hyvä vaan miehelle, että pääsee tollasesta eroon...:D
T. 22v
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 23:35"]Haluan vaan kerran tehdä kunnon näpäytyksen, että oikeesti eroan jos hänen käytös ei muutu. Ei mee puhe perille ja toisaalta meillä olisi kaikki täydellisesti yhtä asiaa lukuunottamatta..
[/quote]
Eli et oikeasti aio erota, haluat vain näpäyttää.
Toivottavasti saat itse kokea joskus yhtä tylyn eroviestin tekstiviestillä tai naamakirjan kautta.
Minä, minä, minä eikä kukaan muu!
[/quote]
Tiedän, itseänikin kauhistuttaa miten idiootisti toimin. Ollaan 27v, 5 vuotta takana.
On vaan eräs asia, joka minua on risonut alusta saakka. Olen puhunut jo monta vuotta kasvotusten fiksusti, että en vaan yksinkertaisesti jaksa enää hänen käytöstään. Aina sanoo, että muuttuu. Sitä päivää vaan ei tuu.
Haluan vaan kerran tehdä kunnon näpäytyksen, että oikeesti eroan jos hänen käytös ei muutu. Ei mee puhe perille ja toisaalta meillä olisi kaikki täydellisesti yhtä asiaa lukuunottamatta..
So....
uleeko poikaystävälleni tieto aamulla facebookiin, että olen laittanut parisuhtetilani niin, että näkyvyys on asetuksissani "vain minä"...? Siis tuleeko hänelle siitä facebookiin ilmoistus, että olen laittanut parisuhdetilanteeni yksityiseksi?
????
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 23:35"]
[/quote]
[/quote]
Ottaa ero käytöksen takia? :D Miksi et itse muuttuisi ja kayttäytyisi kuin hän?
Ei tule ilmoitus, mutta hänen sivuillaan tulee tästä johtuen lukemaan pelkästään "parisuhteessa".
mäkin haluisin tietää... sama tilanne meinaan. Tosin en aio jättää samalla tavalla.
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 23:36"]So....
????
[/quote]
Ei taida tulla