"miksi sua pitäs juhlia, kun valmistut vaan ammattikoulusta?"
Tuntuu joo tosi hyvältä, kun ei yhtään arvosteta mua, kun en halunnut lukioon.
Kommentit (34)
Hei, ei roskatutkintoja juhlita. Vaikka itse valmistuin DI:ksi, eli tämähän on oikea supertutkinto, niin sitä ei paljon juhlittu... sain kyydin tilaisuuteen yhdeltä sukulaiseltani, ja siihen se jäikin.
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 23:37"]
Minä en saanut edes omilta vanhemmiltani mitään lahjaa tai edes onnitteluja, kun valmistuin ammattikoulusta. Siskoni sai kyllä tuhannen euron lahjan valmistuttuaan yliopistosta. Tuosta on aikaa jo vuosia, mutta edelleenkin sen muistaa ja tuntuu ikävältä.
[/quote]
Niin meilläkin, olen valmistunut ammattiin, mutta aina vaan jaksetaan kysellä koska valmistun (aikoinaan jäi yliopistossa oinnot kesken kun työelämä veti puoleensa). Se ei ole OIKEA valmistuminen jos valmistuu vaan ammmattikoulusta :(
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 23:42"]
Aivan, miksi pitäisi?
[/quote]
Miksi sitten ylioppiluutta?
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 23:42"]
Aivan, miksi pitäisi?
[/quote]
Hellanlettas. Sielläkö joku wannabe-kokoomusnuori jäi ilman kutsua vikonloppubileisiin?
Onnea valmistuneelle! Pidä lippu korkealla kaikesta huolimatta ja ole itsestäsi ylpeä!
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 23:59"]Onnea valmistuneelle! Pidä lippu korkealla kaikesta huolimatta ja ole itsestäsi ylpeä!
[/quote]
no en ihan vielä oo valmistunut, mutta kiitos :)
Meidän molemmille lapsille pidettiin juhlat: toiselle ylioppilas ja toiselle ammattiinvalmistujaiset. Molemmat yhtä arvokkaita ja rakkaita.
Onnea valmistumisesta. :) Minun vanhempani eivät edes onnitelleet, kun valmistuin DI:ksi. Totesivat vain, että olipa jo aikakin.
V[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 00:34"]Paljon onnea valmistumisesta! :)
[/quote]
kiitti :)
Valmistuin korkeakoulusta maisteriksi erinomaisin arvosanoin,sain vanhemmiltani kukkia ja kahvit juotiin.Mulle se riitti ihan hyvin.serkku valmistui hierojaksi ja piti isot juhlat.mikäs siinä,kukin tavallaan.
Miksi lukiosta päästyä sitten juhlitaan, vaikka ei valmistu vielä miksikään?
Vieläkö tuollaisia urpoja on muuallakin kuin av:lla? Todella ikävä asenne. Jokainen valmistuva on juhlansa ansainnut. Samalla kun juhlitaan sitä valmistumista, juhlitaan myös uuden elämänvaiheen ja aikuisuuden alkamista.
Täältä lämpimät onnittelut kolmivuotisesta urakasta!
Onnea elämään!
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 23:29"]
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 23:28"]Olin aikoinaan ystäväni ylppäreissä. Sittten tietysti kutsuin vatavuoroisesti omiin valmistumisjuhliini. Hän saapuikin paikalla, mutta täysin arkivaatteissa, ilman mitään lahjaa, ei edes korttia tuonut mukanaan. Kehtasi vielä ihmetelleä, että itse olin "hienona ja juhlamekossa". Uskomattoman noloa tuolta ihmiseltä. [/quote] no just. Kai pistit välit poikki?
[/quote]
No kyl ne välit meni lopulta poikki...
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 23:32"]Täältä lämpimät onnittelut kolmivuotisesta urakasta!
Onnea elämään!
[/quote]
kiitos :)
Totta kai pitää juhlia! Useat ihmiset juhlivat konfirmaatiotakin ja mikä sen merkitys loppuelämän kannalta on? Ammatti on äärimmäisen hieno asia, ole siitä ylpeä!
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 23:39"]17 jatkaa: onnea muuten valmistuneelle! :) Jos kutsu kolahtaisi postilootaan, niin nätein mekko tulisi päälle ja pari pulloa skumppaa mukana!
[/quote]
kiitti. :)