Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Venäjällä kaupassa äsken oli jotain uskomatonta

Vierailija
15.11.2014 |

Olin tänään matkalla Venäjällä. Ajattelin tänään satoja tai tuhansia venäläisiä nähneenä että eikö nämä venäläiset oikeasti ole tämän kauniimpia. Suurin osa hirmuisen rumia ja olin nähnyt vain yhden ihan kauniin koko päivänä. Sitten kassalle mennessä meinasi jalat lähteä alta. Kassatyty oli ehkä kaunein ja seksikkäin ikinä nähneeni nainen. Aivan jumalattoman kauniit kasvot, brunetit pitkät hiukset ja kaunis hymy. Nainen oli pitkä, todella hoikka ja isot rinnat  Ahh se tunne kun hän katsoi suoraan silmiin. Olin aivan lumoutunut ja tämän tulen muistamaan lopun elämääni. 

Ps. Suomessa on paljon ihan nättejä naisia, muttei yhtään tämän tason naisia

Matkailijamies

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No muuta sinne.

Vierailija
2/33 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meet ens viikolla takaisin, kyttäilet siellä kaupalla kunnes taas näet tän kaunottaren, polvistut hänen eteensä ja pyydät vaimoksesi. Ja niin edelleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 17:26"]

No muuta sinne.

[/quote]

Kuten aloituksestani tuli nokkelimmille selväksi; kyseessä ei ole mikään tavanomainen ilmestys vaan täysin tavaton. Mitä hyötyä sinne olisi muuttaa kun en ehkä näkisi tätä naista enää koskaan? Ap

Vierailija
4/33 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

KassaTYTY?

Vierailija
5/33 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se taisikin olla oikeasti mies. Alex(iana)

Vierailija
6/33 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedä ap kuivat.

Vierailija
7/33 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on jo mies, jolla on enemmän rahaa, kuin sulla.

Vierailija
8/33 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 17:19"]

Olin tänään matkalla Venäjällä. Ajattelin tänään satoja tai tuhansia venäläisiä nähneenä että eikö nämä venäläiset oikeasti ole tämän kauniimpia. Suurin osa hirmuisen rumia ja olin nähnyt vain yhden ihan kauniin koko päivänä. Sitten kassalle mennessä meinasi jalat lähteä alta. Kassatyty oli ehkä kaunein ja seksikkäin ikinä nähneeni nainen. Aivan jumalattoman kauniit kasvot, brunetit pitkät hiukset ja kaunis hymy. Nainen oli pitkä, todella hoikka ja isot rinnat  Ahh se tunne kun hän katsoi suoraan silmiin. Olin aivan lumoutunut ja tämän tulen muistamaan lopun elämääni. 

Ps. Suomessa on paljon ihan nättejä naisia, muttei yhtään tämän tason naisia

Matkailijamies

[/quote]

Miksei miehille ole jotain omaa vastaavaa palstaa? Kyllästyttää nämä jo. Uskon, että venäläiset naiset on kauniita, työkavereissanikin on muutama todella upea. Mutta miksi joka päivä tämän saman aiheen jankutus?

Ap: Et voi tietää, kun et takuuvarmasti ole nähnyt jokaista suomalaista naista.

Vierailija
9/33 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 17:31"]

[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 17:26"]

No muuta sinne.

[/quote]

Kuten aloituksestani tuli nokkelimmille selväksi; kyseessä ei ole mikään tavanomainen ilmestys vaan täysin tavaton. Mitä hyötyä sinne olisi muuttaa kun en ehkä näkisi tätä naista enää koskaan? Ap

[/quote]

Mene uudestaan reissuun ja kyseiseen kauppaan. Luulisi , että on siellä töissä muinakin päivinä, ellei sitten ollut vain yhden päivän työkeikka? Sitten alat kosiskelemaan ja loppu on historiaa:).

Terv. ruma suomalainen nainen

Vierailija
10/33 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
11/33 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siis Venäjällä viimein myyjät alkaneet katsoa asiakkaita silmiin?

Vierailija
12/33 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 17:42"]

Kuka se näistä oli?

http://www.mandatory.com/2014/05/07/the-women-of-russian-social-networks-have-interesting-profile-pi/

[/quote]

Vika veti pohjat!

Vierailija
13/33 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, osa venäläisistä naisista on häikäisevän upeita. Toki myös kulttuuri on erilainen - naisen kuuluu näyttää mahdollisimman edustavalta ja kauniilta, ja miehen mahdollistaa tämä naiselleen. Voisin sanoa, että jos joku teistä suomalaisista miehistä panostaisi vaimoonsa kuten Venäjällä, voisi teidänkin harmaavarpusista kehkeytyä hyvin edustavia ja näyttäviä daameja. 

Vierailija
14/33 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäläiset valehtelevat aina. Oikeasti tuokin nainen oli varmasti ruma mutta esitti kaunista.

Vierailija
15/33 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on henkisesti 16-vuotias. Ehkä fyysisestikin.

Vierailija
16/33 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runk runk

Vierailija
17/33 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen maatuska muttei minua häiritse pätkääkään se, onko muut kauniita ja missä maassa. Katson ihaillen.

Vierailija
18/33 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsitykseni Venäjästä ei muuttunut ap:n viestin myötä. Kielteisenä pysyi.

Vakavissani toki mietin, että kun Venäjällä miesten alinajanodote on enää noin 50 vuotta, tulisiko meidän lähettää sinne sellaiset suomalaiset miehet, joita venäläisnaisten tietyt piirteet eivät haittaa. Niin kuin esimerkiksi saparot, minihame ja korkosaapikkaat sekä botoxista halvaantunut naama vanhemmillakin leideillä. Sinistä lumiväriä hiusrajaan asti. Tiedättehän.

Arvokonservatiivisuuden kukoistaessa Venäjällä naiset siellä toivovat kyllä "päällikkö" miestä, jota voi elättinä palvella. Suomalaisen miehen saattaa olla vaikea kestää sellaista, sillä meillä se edustaa 1800-lukua, ehkä jo aiempaakin.

Vierailija
19/33 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitu

Vierailija
20/33 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä näin kaupassa, kuinka järjesttiin +20% hintoihin.

Hyllyväli kerrallaan kiinni, hinnat uusiksi... Tavaraa oli kyllä, mutta aika kylmää tuo ruplan kurssi.

Toinen mikä yllätti, oli se kun kaveri alkoi joltain mummolta ostaa sukkia. Aika pian siihen oli kokoontunut useampi mummo, kuka kaivoi mitäkin sieltä laukustaan myytäväksi. Ja kun kauppoja ei lopulta syntynyt, ne pistivät ostokset takaisin laukkuun ja muutautuivat torimummosista ihan tyylikkäiksi keski-ikäisiksi naisiksi.