ONKO TÄÄLLÄ MUITA JOTKA OLIVAT AV PALSTA MAKSAA PROVOISSA MUKANA?
Olin mukana av-palsta maksaa provoissa. Oikeastaan mopolähti käsistä. Oikeastaan minä olin se joka sen keksi.
Kommentit (19)
Ehkä yksi ketju oli ok, mutta NYT sitä jauhetaan kaksplussassakin. Johtuu ehkä siintä, että iso osa täältä on myös sielä.
Olin alkuperäisiä :D mutten jaksanut moneen ketjuun veivata
Minäkin olin. Tuntui ensialkuun hölmöltä ketjulta, mutta niin vaan minultakin se mopo karkasi käsistä..=)
Oli hauskoja ketjuja ne.
Kyllähän sen jo siintäkin tietää, ettei tämä maksa, koska suurin osa aloituksista on ihan potaskaa ja järjetöntä.
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 10:55"]Kyllähän sen jo siintäkin tietää, ettei tämä maksa, koska suurin osa aloituksista on ihan potaskaa ja järjetöntä.
[/quote]
Siintä?
Menkää lapset ulos leikkimään niin ei tarvitse netissä roikkua ja kirjoitella tyhmiä. Jos taas olette aikuisia niin suosittelen terapiaa.
Miksi joillain on tarve levittää disinformaatiota siitä että tämä muka ei maksaisi?
En tajua!
Ja meillä kaikilla oli niin mukavaa....NOT
Eikös muille sitte oo tullu laskua?
Luin ketjun ja ihmettelin teidän tyhmyyttänne. Teinejä? Eikös teille ole omia palstoja, tai menkää vaikka ulkoilemaan. Ilman älylaitettanne.
Ihan säälitti kun joistain viesteistä paistoi kauhu siitä että tulee lasku. En kirjoittanut mitään. Peukutin kyllä.
Ei se nyt niin hyvä ketju ollut, että sitä tarvitsee erikseen muistella.
No siis tottahan se on, että AV:n käyttö maksaa. Ihan kuin muillakin nettisivuilla surffailu maksaa, mutta kun suurimmalla osalla varmmasti on kiinteä nettiliittymä niin netin käyttöstä veloitetaan kiinteästi puhelinlaskusta. Ei tuossa mittään epäselvää pitäisi olla. Eihän se netti ilmainen ole vaan joku maksaa sen aina!
ihan hauska ketju mun mielestä,ei kaiken pidä olla niin vakavaa ja ottiko joku muka sen todesta?
tuo on myös hauska tuo sosasola ketju.
Minä, mulla se oli joku etu jostain, en muista enää mikä. Ei työsuhde-etu, se oli jonkun muun. Minusta se oli hauska.
Nyt on siis tilaisuus kysyä, että mitä saatte noista ja mikä on motiivi? En ymmärrä vaikka pidän itseäni huumorintajuisena. Olen aina ihmetellyt mikä saa ihmisen tekemään provoja.
Joillakin on huijaaminen veressä.
En tiedä se vain jotenkin lähti ,ei siintä edes pitänyt tulla niin isoajuttua..