Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onpas helpottava tunne kun avaa rintsikat kun tulee kotiin

Vierailija
26.09.2021 |

Aah.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintaliivit ovat äärimmäisen epämukava vaatekappale. Ihme, että niiden käyttö on onnistuttu markkinoimaan jopa nykyaikana. Jonkinlainen sokea piste tuntuvat olevan. Itse en ole käyttänyt yli kymmeneen vuoteen. Rinnat eivät riipu. Joitakin poikkeuksia lukuun ottamatta ovat turhat.

Vierailija
22/34 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä järkeä edes käyttää niitä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, ei mulla ole mitään ongelmaa rintsikoiden kanssa. Aamulla laitan ja illalla otan pois. Ei kiristä, ei purista, eikä tunnu pahalta.

Onkohan teillä sopivat liivit?

Vierailija
24/34 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai, ei mulla ole mitään ongelmaa rintsikoiden kanssa. Aamulla laitan ja illalla otan pois. Ei kiristä, ei purista, eikä tunnu pahalta.

Minäkään en todellakaan ymmärrä ap:n ongelmaa.

Vierailija
25/34 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä päivän paras hetki kun saa ottaa rintsikat pois ja heittää farkut jalasta. En pysty käsittämään kuinka joillekin farkut on jotenkin rento vaate..

Vierailija
26/34 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman jo helpotti kun siirryin suosiolla käyttämään sporttiliivejä normiliivien sijasta mutta kyllä nekin tulee mieluusti riisuttua heti kotiin päästyä.

Vierailija
27/34 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä tunnetta kun käytän aina sellaista kaarituetonta ohutta toppia.

Vierailija
28/34 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt alkaa puutalossa olla liian kylmä alasti, aina kun tarkenee, kaikki vaatteet pois .Nukun kyllä aina alasti, ei mitään kiertyviä paitoja. Mieskin tykkää. ;)

Vierailija
29/34 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla taitaa itselläsi olla epäsopivat eli liian löysät liivit.

Vierailija
30/34 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt alkaa puutalossa olla liian kylmä alasti, aina kun tarkenee, kaikki vaatteet pois .Nukun kyllä aina alasti, ei mitään kiertyviä paitoja. Mieskin tykkää. ;)

Maksimekot on kivoja kotivaatteita talvella kun ei niille ole muuten käyttöä ympäri vuoden. 

Ei purista, ei kiristä muttei ihan ilkosillaan ole.

Vierailija
31/34 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla taitaa itselläsi olla epäsopivat eli liian löysät liivit.

Ei ole. Ne vasta ikäviltä tuntuvat. Hyvät tukevat, sopivat ovat.

Vierailija
32/34 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On sopivat. On sen verran isot tissit että jotain tukeakseen ne ei voi olla ihan lörppänät. Vielä kamalampi olisi olla ilman (+hirveän näköistä) tai sellaisissa liiveissä joissa ympärysnauha on liian väljä ja tissit roikkuu olkainten varassa.

Vierailija
33/34 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivän paras hetki tosiaan, kun pääsee rintsikoista eroon!

Vierailija
34/34 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomatkaa miten joidenkin miesten oli taas pakko päästä kommentoimaan asiaan mikä ei kosketa heitä ollenkaan. Tai no ehkä heillä onkin omakohtaista kokemusta rintsikoiden käytöstä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kuusi