Onpas helpottava tunne kun avaa rintsikat kun tulee kotiin
Kommentit (34)
Ai, ei mulla ole mitään ongelmaa rintsikoiden kanssa. Aamulla laitan ja illalla otan pois. Ei kiristä, ei purista, eikä tunnu pahalta.
Onkohan teillä sopivat liivit?
Vierailija kirjoitti:
Ai, ei mulla ole mitään ongelmaa rintsikoiden kanssa. Aamulla laitan ja illalla otan pois. Ei kiristä, ei purista, eikä tunnu pahalta.
Minäkään en todellakaan ymmärrä ap:n ongelmaa.
Ehkä päivän paras hetki kun saa ottaa rintsikat pois ja heittää farkut jalasta. En pysty käsittämään kuinka joillekin farkut on jotenkin rento vaate..
Hieman jo helpotti kun siirryin suosiolla käyttämään sporttiliivejä normiliivien sijasta mutta kyllä nekin tulee mieluusti riisuttua heti kotiin päästyä.
En tiedä tunnetta kun käytän aina sellaista kaarituetonta ohutta toppia.
Nyt alkaa puutalossa olla liian kylmä alasti, aina kun tarkenee, kaikki vaatteet pois .Nukun kyllä aina alasti, ei mitään kiertyviä paitoja. Mieskin tykkää. ;)
Vierailija kirjoitti:
Sulla taitaa itselläsi olla epäsopivat eli liian löysät liivit.
Vierailija kirjoitti:
Nyt alkaa puutalossa olla liian kylmä alasti, aina kun tarkenee, kaikki vaatteet pois .Nukun kyllä aina alasti, ei mitään kiertyviä paitoja. Mieskin tykkää. ;)
Maksimekot on kivoja kotivaatteita talvella kun ei niille ole muuten käyttöä ympäri vuoden.
Ei purista, ei kiristä muttei ihan ilkosillaan ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan teillä sopivat liivit?Sulla taitaa itselläsi olla epäsopivat eli liian löysät liivit.
Ei ole. Ne vasta ikäviltä tuntuvat. Hyvät tukevat, sopivat ovat.
Vierailija kirjoitti:
On sopivat. On sen verran isot tissit että jotain tukeakseen ne ei voi olla ihan lörppänät. Vielä kamalampi olisi olla ilman (+hirveän näköistä) tai sellaisissa liiveissä joissa ympärysnauha on liian väljä ja tissit roikkuu olkainten varassa.
Päivän paras hetki tosiaan, kun pääsee rintsikoista eroon!
Huomatkaa miten joidenkin miesten oli taas pakko päästä kommentoimaan asiaan mikä ei kosketa heitä ollenkaan. Tai no ehkä heillä onkin omakohtaista kokemusta rintsikoiden käytöstä.
Rintaliivit ovat äärimmäisen epämukava vaatekappale. Ihme, että niiden käyttö on onnistuttu markkinoimaan jopa nykyaikana. Jonkinlainen sokea piste tuntuvat olevan. Itse en ole käyttänyt yli kymmeneen vuoteen. Rinnat eivät riipu. Joitakin poikkeuksia lukuun ottamatta ovat turhat.