Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne kirjat oli tarkoitettu kevyeksi viihteeksi ja niin on leffakin. Ei näistä mitään taidetta ole tarkoitetukaan. Älkää olko noin kuivia!

Vierailija
2/17 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko niin hyvä, että kannattaa tulla tumputtamaan sinne teatteriin? En oo lukenu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miespääosan esittäjä ei sovi rooliinsa yhtään. Harmi kun rooliin haluttu (ja siihen valtavan hyvin sopinut!) miesnäyttelijä vetäytyi viime hetkellä pois. Eipä ole maksun arvoinen varmastikkaan. Kirjakin aika mitään sanomaton.

Vierailija
4/17 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Richard Geren ois pitänyt vetää pääosa.

Vierailija
5/17 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hyvin pettynyt pääosien näyttelijävalintoihin. Kirjan mukaan miellän heidät aivan erilaisiksi. Plääh!

Vierailija
6/17 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin halunnut nähdä Sylvester Stallonen ja Sandra Bullockin pääosissa.

Vierailija
7/17 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks toi joku kyöhänmiehen Robert Pattinson toi pääosamies. Ilmeilee samalla tavalla

Vierailija
8/17 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 00:37"]

Onko niin hyvä, että kannattaa tulla tumputtamaan sinne teatteriin? En oo lukenu.

[/quote]

Miten pystyt tumputtamaan leffassa jäämättä kiinni? Vinkkejä? Viimeksi, kun kaivoin meisselin esiin, en ehtinyt 5 minuuttiakaan tumputtaa, kun lensin pihalle sieltä.

Vierailija
9/17 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 02:17"][quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 00:37"]

[/quote]

Miten pystyt tumputtamaan leffassa jäämättä kiinni? Vinkkejä? Viimeksi, kun kaivoin meisselin esiin, en ehtinyt 5 minuuttiakaan tumputtaa, kun lensin pihalle sieltä.
[/quote]Torkkupeitto toimii aina

Vierailija
10/17 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja teatterissa tuoksuu taas pinppi kuten Romance X:n ensi-illassa aikoinaan... täytyypä mennä haistelemaan.

Vierailija
11/17 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 02:17"]

[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 00:37"]

[/quote]

[/quote]

Itse olen onnistunut aina Pringles-pillulla. Oudoksuvia katseita olen saanut vieressä istuvilta, kun Pringles-purkki heiluu ylös-alas, mutta kiinni en ole jäänyt.

Vierailija
12/17 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös pettynyt pääosanesittäjiin. Ei toimi trailerissa ainakaan yhtään, ja kuvittelin eri näköisiksi. Miehestä saa etsimällä etsiä mitään uhkaavaa, ja tuo tukkapehkokaan ei vakuuta. Onko sillä joku etutukkapermis...

Vierailija
13/17 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan elokuva yhtä roskaa niinkuin on kirjakin.

Vierailija
14/17 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näistä kirjoista tykkäävät huomio! Voitteko please kertoa mulle mikä tekee tästä sarjasta niin tosi hyvän?? Luin pari ekaa ja heitin kirjat menemään. Mun mielestä aivan hirveän huonot! Oikein harmitti kun toivoin niin, että ne olisi ollut koukuttavat... En vain osannut samaistua päähenkilöön (anastasia) yhtään!

Vierailija
15/17 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa nolo traileri ja sen lisäksi, plääh näyttelijät. En tule katsomaan tätä leffaa.

kumpa näyttelijät olisivat vaan osanneet edes näytellä, mutta nyt meni kroppa taas taitojen edelle. Monessa kohdassa.

Vierailija
16/17 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 02:15"]

Onks toi joku kyöhänmiehen Robert Pattinson toi pääosamies. Ilmeilee samalla tavalla

[/quote]

pattinsonkin on itekseen jo köyhänmiehen nilkka. Onko ällöttävämpää?

Vierailija
17/17 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjat oli elokuvalle tosi huonoa mainosta. Se pitäisi katsoa 16 x pikakelauksella, samaan tyyliin kuin luin kirjatkin.