Onko sinulla varaa käydä kosmetologilla?
Tuli tuosta lahjakorttikeskustelusta mieleen, että onko ihmisillä varaa käyttää kosmetologilla? Itse pidän useimpia hoitoja huuhaana ja todella kalliina. Ei ole varaa käyttää 100 euroa kasvohoitoon, jota ei seuraavana päivänä enää edes huomaa. Olen ehdottomasti suomalaisen yrittäjyyden ja työn kannalla ja ymmärrän kustannukset, joista hinnat koostuvat mutta silti :(
Kommentit (17)
[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 21:12"]Tuli tuosta lahjakorttikeskustelusta mieleen, että onko ihmisillä varaa käyttää kosmetologilla? Itse pidän useimpia hoitoja huuhaana ja todella kalliina. Ei ole varaa käyttää 100 euroa kasvohoitoon, jota ei seuraavana päivänä enää edes huomaa. Olen ehdottomasti suomalaisen yrittäjyyden ja työn kannalla ja ymmärrän kustannukset, joista hinnat koostuvat mutta silti :(
[/quote]
Ei siellä kosmetologilla kannata käydä jos ei viitsi kotihoitoa suorittaa..kaikki lähtee siitä miten ihoasi hoidat kotona
Tavallaan on, mutta toisaalta jos pitää miettiä, että käyttää mielummin rahat muuhun, niin ei?
Joskus olen miettinyt, että kävisin, mutta tällä hetkellä iho on melko hyvässä kunnossa (pari mustapäätä), joten ravinto ja oikea ihonhoito auttoi.
Käyn sokeroinnissa noin kk-1,5kk välein ja ripsihuollossa samoin.
Ei. En oo koskaan käynyt ja ikää on jo 50.
Ei turhempaa vois olla.
Ei ole varaa. Kosmetologihoidot ovat niin kalliita, ettei ole varaa laittaa rahaa niihin. Ainoa "ylellisyys" on kampaaja, missä on pakko käydä, koska en osaa itse vaaleaa tyviväriä laittaa.
On varaa, mutta kuten ap, pidän "hoitoja" huuhaana. Oman ihoni pidän hyvässä kunnossa ruokavaliolla ja välttämällä turhia kemikaaleja.
Olisi, mutta se on turhaa. Osta hyvä kuorintavoide ja rasva.
On. Harvoin tosin tulee käytyä. Toisaalta, ois mulla varaa Lexukseenkin mutta ajelen halvemmalla kun en halua sijoittaa autoon yli kolmeakymppiä - samoin ihonhoitohommelit sujuu halvemmalla kotikonstein, enkä edes hirveästi tykkää että joku vieras nyplää mua.
On varaa, en käy. Ehkä asia hoituu myös sillä, että olen itse kosmetologi ja pystyn tekemään kotona itselleni kaiken tarpeellisen. Hierontoja on kyllä ikävä, mutta useat tekee ne niin vasemmalla kädellä, ettei hotsita maksaa sellaisesta :)
Minulla ei ole varaa. Hoidan ihoani hyvin kotona. Puhdistan, kosteutan, kuorin, teen naamioita. Juon vettä.
Muutaman kerran olen 40-v elämäni aikana käynyt ja kosmetologit ovat kiittäneet hyvästä ihon hoidosta.
Minäkin olen aikoinani suorittanut kosmetologin tutkinnon, vaikka en alalla työskentelekään. En käy hoidoissa, itse kuorin ihoni säännöllisesti sekä kosteutan ihoni hyvin. Naamio silloin tälloin.
On, koska asun tuppukylässä ja käyn kosmetologilla, jolla on hoitola oman kotinsa yhteydessä (normaalilla asuinalueella siis). Näin ollen veloittaa vaan normaalin työn hinnan, kun ei tarvitse kalliita keskustan vuokria maksaa.
1,5 h kasvohoito sisältäen timanttihionnan, n. 45 e. Ja tekee työnsä todella hyvin.
On sen verran varaa, että pari kertaa vuodessa käyn ja myös jalkahoidossa. En ole hyvätuloinen, kaikkea muuta, mutta paikkakunnallamme on kosmetologikoulu, jossa hoidot ovat varsin edullisia ja ihan ammattitaitoisia ovat ne opiskelijat, jotka asiakkaita hoitavat.
Up