Miten iso turn off miehellä entuudestaan pieniä lapsia?
Eivät asu hänen luonaan, joka toinen viikonloppu toinen lapsista kylässä.
Kommentit (26)
Liian iso. Kerran tein sen virheen ja ei ikinä enää. Pidän lapsista, mutta kun ne tulevat kotiini monta kertaa kuukaudessa ja myös silloin, kun itse on väsynyt tai pitäisi vaikka lukea tenttiin, niin... Ei. Kamalaahan se oli.
Mies on vastuuton mulkku. Keskittyisi lapsiinsa eikä pillunmetsästykseen.
Kaksi kertaa koettu, ensimmäisen ja viimeisen🤣
No se riippuu. Jos lapset on kivoja ja hyvin hoidettuja niin ei se mikään este ole. Jos taas lapsia on vähän joka suuntaan ja lapset käyttäytyy miten sattuu ja hoito on sinne päin, niin on turn Off. Huonosti hoidetut lapset kertoo miehen asenteesta.
Jos käy joka toinen viikonloppu, lomat ja pyhät puoliksi. Ehkä menee. Yhteen en muuttaisi. Lasten pitäisi olla hyväkäytöksisiä. Exä täyspäinen. Kestää sen, että sinulla on uusi suhde.
Ei kiitos, en haluaisi olla äitipuoli, jota lapsi vihaa ilman syytä, enkä jaksa mitään draamailuja äitinsä puoleltakaan. Onneksi lapsettomalla on vara valita.
Pelkkää plussaa kun itselläkin on. Lapsettomat miehet ei oikein ymmärrä tätä elämäntilannetta.
On ehdottomasti turn off. Ja tuo kunnallinen kuvio vain lisää sitä.
Pääset perheen ylimääräiseksi aikuiseksi, jota toisinaan kutsutaan kotiapulaiseksi tai sisarvaimoksi. Selvitä onko mies vaan lähtenyt ovet paukkuen ja jättänyt äidin kantamaan vastuun lapsista vai miten kahteen asuntoon on päädytty.
Aloituksen tilanne olisi täysi turn-off. En koskisi pitkällä tikullakaan isyyskarkureihin, jotka eivät kanna vastuutaan edes omia lapsiaan kohtaan.
Vastuullisen vanhemman kanssa taas ei olisi mitään ongelmaa. Olen nytkin elänyt parisuhteessa viisi vuotta miehen kanssa, jolla on lapset edellisestä liitosta. Lapset ovat 50/50 hänellä ja aina hänen ykkösprioriteettinsa, kuten kuuluukin.
Pidän kunnollisista miehistä.
Ei ole turn off, vaikkei itsellä ole lapsia. Elleivät ole täysin vailla käytöstapoja.
Ihan ymmärrettävästi se on iso turn off.. En itsekkään katselisi naista, jolla on jo omia lapsia muutamaa iltaa pitempään..
Ehdoton ei laiken ikäisille lapsille. Kerran erehtynyt tyyppiin, joka oli yh kahdelle teinille -- ihan järkyttävää. Mies höösäsi heitä kuin pikkulapsia, selitti että alkoholisti äitinsä jätti traumat. Teinit vedätti isäänsä ihan täysillä. Rahaa jaettiin ja prinsessat sai tahtonsa läpi. Tunsin itseni suurinpiirtein isin ryöstäjäksi. Löytäjä saa tämän kombon pitää🤮
Miten pieniä? Vauvaikäisiä vai eskarilaisia? Oliko eron syy se, ettei mies "vain kestänyt lapsiperhehässäkkää"?
Jos ihmisellä on pieniä lapsia, eikä tapaa heitä kuin pari kertaa kuussa, haluaisin kyllä tietää enemmän, koska tuo tieto saa epäilemään suhdeosaamista puolisona ja vanhempana.
" joka toinen viikonloppu toinen lapsista kylässä."
Miksi lapset eivät ole kylässä samanaikaisesti?
Ovatko lapset siis eri äitien kanssa vai onko toinen lapsista vielä ihan vauva?
Itse poistin tinder mätsin, kun kertoi pienen poikansa olevan hänellä vain joka toinen viikonloppu.
Itse olen 100% yksinhuoltaja lapselkeni ja halveksun syvästi näitä luuseri miehiä!! 🤮
Jos on vastuullinen isä jollain vuoroviikkosysteemillä, niin ei haittaa. Nää joka toinen viikonloppu lapsiaan tapaavat tai sinne tänne siemeniään levittelevät vaikuttavat vastuunpakoilijoilta.
Niin iso turn off, etten edes alkaisi tapailla.