Ärsyttää palata etätöistä toimistolle kun tiedän ettei esim läheistä työkaveria ole rokotettu
Kommentit (58)
Ei mua haittaisi, iloisesti yskisin ja aivastelisin ilman maskia.
Mitä se sinua haittaa kun sinulla on se rokotus?
Oletko neuvotellut työnantajasi kanssa etätyösopimuksesta? 60% suomalaisista on tehnyt etätöitä jo ennen koronaa eli ei se mikään uusi keksintö ole.
Mitä väliä sinun kannaltasi? Hänhän siinä on riskissä, et sinä.
Ajatteletko noin myös influenssarokottamattomien suhteen? Influenssa tappaa myös vuosittain paljon ihmisiä ja sinä voit perusterveenä tartuttaa sen vanhoihin tai heikkoihin läheisiisi?
Vierailija kirjoitti:
Sinua haittaa vain oma asenteesi. Olet rokotettu, siis suojautunut. Miksi kyttäät ja "tiedät" toisten rokotuksia?
Kun se itse kertoi. Korona voi tarttua rokotettuunkin.
Vierailija kirjoitti:
Oletko neuvotellut työnantajasi kanssa etätyösopimuksesta? 60% suomalaisista on tehnyt etätöitä jo ennen koronaa eli ei se mikään uusi keksintö ole.
Meillä ei ole mahdollista ns. normaalina aikana.
Itse yritän parhaani mukaan suojautua töissä rokotetuilta, ovat ylimielisiä ja tietämättömiä.
Jaa, ei minua rokotettuna kiinnosta yhtään vaikka joku olisi rokottamaton.
Olen tänään menossa synttäreille jossa on neljä täysin rokottamatonta ihmistä eikä pelota yhtään. Kannattaisi sinunkin löysätä pipoasi.
Nyt voivat rokotetut elää jo normaalia elämää. Ei sinun tarvitse muiden päätöksistä kantaa vastuuta. Ei rokottamaton tartuta sen enempää kuin muutkaan, mutta hänelle tauti voi olla vaarallinen, perusterveelle rokotetulle ei.
Luot Joka päivä hyvää kannustavaa ilmapiiriä
Kerrot kuinka rokottamattomat kuolee koronaan
Kuinka ne sairastuu ja long covid
Kuinka vastuuttomia rokottomattomst ovat
Juttelet kolmannesta rokotuksesta teidän rokotetujen kesken
Ööö ihan samalla lailla se rokotettukin työkaveri voi taudin sinuun tartuttaa. Tämä tuntuu jostain kumman syystä aina unohtuvan.
Ap:n kommentin ja ajatusmaailman perusteella olisi kannattanut tulla aiemmin toimistolle. Etätyö ei selvästikään tee hyvää joiden mielenterveydelle :(
Vierailija kirjoitti:
Luot Joka päivä hyvää kannustavaa ilmapiiriä
Kerrot kuinka rokottamattomat kuolee koronaan
Kuinka ne sairastuu ja long covid
Kuinka vastuuttomia rokottomattomst ovat
Juttelet kolmannesta rokotuksesta teidän rokotetujen kesken
😆
En ihan ymmärrä logiikkaa tuossa päättelyketjussasi. Se että henkilö on rokotettu tai rokottamaton ei vaikuta sinuun mitenkään. Joka tapauksessa hän voisi tautia kantaa ja sinuun tartuttaa sen. Mitä sillä on siten sinulle väliä että onko hänet rokotettu vai ei?
Todennäköisesti työkaveriasi häiritsee enemmän kaltaisesi naamavaippaa käyttävä hysteerikko.
Tämä ketju kuuluu sarjaan:
Yksi rokotevastainen tekee aloituksen, ja muu korppilauma pölähtää paikalle.
70 % suomalaisista on saanut 2 rokotetta, mutta aina vain näissä ketjuissa rokotevastaiset saa eniten yläpeukkuja.
Sinua haittaa vain oma asenteesi. Olet rokotettu, siis suojautunut. Miksi kyttäät ja "tiedät" toisten rokotuksia?