Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 41v nainen ja mulla on täysin harmaa tukka.

Vierailija
14.11.2014 |

Alkoi n 30v harmaantumaan ja nyt on valkean harmaa.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä suvussa tuota? Millainen hiuslaatusi on? Äitinikin harmaantui nelikymppisenä, hänellä on karhea hiuslaatu, mummoni taas pysyi tummana kahdeksankympiseksi asti ja hiuslaatu oli sileä ja lasimainen kuten minullakin. Olen yli neljäkymmentä ja hiukseni ovat tummat, sinne tänne on tullut kimaltelevia hopeisia yksittäisiä hiuksia.

Vierailija
2/9 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 19:49"]

Onko teillä suvussa tuota? Millainen hiuslaatusi on? Äitinikin harmaantui nelikymppisenä, hänellä on karhea hiuslaatu, mummoni taas pysyi tummana kahdeksankympiseksi asti ja hiuslaatu oli sileä ja lasimainen kuten minullakin. Olen yli neljäkymmentä ja hiukseni ovat tummat, sinne tänne on tullut kimaltelevia hopeisia yksittäisiä hiuksia.

[/quote]

Ei oikeastaan ole kuin minulla. Ohuet hiukset ns maatienväriset ne aikanaan oli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiusvärejä voi käyttää jos ei halua näyttää vanhukselta. Esimerkiksi sävyteshamppoot ovat hyviä, helppoja ja nopeita laittaa ja jos ei itse valua laittaa, niin kampaaja laittavat kyllä. Suosittelen, mä haluan sinun olla kivan näköinen enkö mikään harmaa huuhkaja 40 vuotiaana...

Vierailija
4/9 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitetaan nyt tännekin sitten tuo linkki. Jos miestä komistaa varhainen valkeus, miksei naista sitten? Vai pitääkö olla myös pirun hyvä laulamaan?

http://www.azcentral.com/arizonarepublic/ae/articles/20120104dmitri-hvorostovsky-phoenix-opera-gala.html

Vierailija
5/9 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap itse tyytyväinen tukkaasi? Minusta se kuulostaa hienolta.

Vierailija
6/9 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

blondaa tuhkaksi jos haittaa?

harmaakin sopii jos leikkaus on muodikas ja hiuksissa on kuitenkin kiiltoa

Vierailija
7/9 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla myös ja väitän että voimakas stressi on tähän vaikuttanut. Kummallakaan vanhemmallani ei hiukset harmaantuneet näin aikaisin, isälläni vasta 60-v. Inhottaa työntää myrkkyjä päänahkaan mutta muutakaan ei voi. Kenties peruukki... Odotan sitä päivää kun joku valmistaja saa markkinoille tuotteen joka palauttaa oman hiusvärin ettei enää tarvitse olla värjäyskierteessä.

Vierailija
8/9 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmaapäisyys on arvokkaan näköistä, ja jo vanha kansa tiesi, että hopea ei ole häpeä.

Vierailija
9/9 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin olen harmaa. 35-synttäreillä huomasin ohimoilla 2 harmaata karvaa; siitä se sitten lähti. Toissapäivänä värjäsin hiuksia ja olipa juurikasvu harmaa!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kahdeksan