Lue keskustelun säännöt.
Kenen onni menee muiden onnen edelle?
14.11.2014 |
Olen nainen, ja avoliitossa toisen naisen kanssa. Rakastan puolisoani todella paljon, ja olen onnellinen. Miksi en saisi olla? Minkätakia saisin olla onnellinen vain jos olisin miehen kanssa?
Miksi meitä syrjitään ym? Emmehän mekään yökkäile jos kaupungilla nainen ja mies kävelevät käsikädessä, miksi on oikein tehdä meille niin?
Vielä oikein paljon pakkaa sekoittaakseni olen raskaana, ja kasvatamme lapsen puolisoni kanssa.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Tärkeintä lienee toivovatko läheisenne teille onnea ja syrjivätkö teitä. Tai totta kai myös sillä on väliä miten esimerkiksi neuvolassa kohdellaan yms. Mutta tarkoitukseni oli sanoa, että ympäröikää itsenne rakastavilla ja fiksuilla ihmisillä. Ette tarvitse sellaisia, jotka eivät toivoisi teille onnea ja iloa elämään. Onnea tulevasta lapsesta! Ja usko tai älä, suurin osa meistä normaaleista ihmisistä ei ajattele onnen (tai lapsen) kuuluvan vain heteroille. Maailmassa on paljon ihmisiä, joiden ei tulisi hankkia lapsia -mutta sellainen ei määrity seksuaalisen suuntautumisen mukaan, vaan sen mukaan onko tarjota lapselle tasapainoinen ja tervehenkinen koti.