Olen yleishullu, minulla ei ole spesialiteettiä. Onko minulla mitään tulevaisuutta palstalla?
Kommentit (12)
Yritä nyt kuitenkin brändätä itseäsi jotenkin. Tyylin tulee olla tunnistettava ja viestin yhtenäinen. Suosittelen, että valitset yhden teeman ja pitäydyt siinä. Jos valinta ei tunnu hyvältä, voit vaihtaa myöhemmin.
Mulla sama ongelma🥴, mut onhan niitä yleislääketieteen erikoislääkäreitäkin olemassa, joten näillä mennään.
t: tavishullu
Olisko musiikkihullu mitään? Pistäis aina vaan toistaan parempia biisejä soimaan!
Lisäksi yrität "loukata", huvittavaa.
Olin aikoinaan samanlainen noviisi, mutta kyllä se erikoisosaaminen sitten kehittyi kuin itsestään
t. neitsythullu
Vierailija kirjoitti:
Mulla sama ongelma🥴, mut onhan niitä yleislääketieteen erikoislääkäreitäkin olemassa, joten näillä mennään.
t: tavishullu
Olisiko se sitten yleiserikoishullu vai erikoisyleishullu?
Vierailija kirjoitti:
Olisko musiikkihullu mitään? Pistäis aina vaan toistaan parempia biisejä soimaan!
Freestyler vaan luupilla.
Erottautuminen on kaikki kaikessa. Kun palstailijat ovat antaneet sinulle nikin, tiedät onnistuneesi. Nyt vain koetat löytää oman juttusi.
Joo, nykyään pitää erikoistua ja brändätä itsensä. Yleishullu ei kiinnosta juuri ketään. Sekoa vaikka johonkin ilmastonmuutokseen kunnolla ja hihhuloi ja puhu kielillä.
Sitäpä ollaan lähdössä soitellen sotaan. Oksenna kaikki ulos vaan niin katsotaan eväät repusta.
Ei. Sun pitää brändätä itsesi ja löytää erikoisosaamisalue. Ja erottua muista.
T. arkunkanto-hullu