Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

2vuotiaalle aktiviteettia Turussa?

Vierailija
14.11.2014 |

Turun alueelle olemme juuri muuttaneet 2vuotiaan poikamme kanssa. Odotan toista lastamme syntyväksi joulukuussa. Esikoisellamme on paljon energiaa jota pitäisi päästä purkamaan. Hän on aloittanut puistotoiminnan 3krt/viikko. Olisi mukava kuulla edullisia aktiviteetteja tämän ikäiselle. Muskaria mietin mutta ainoa minkä näillä googletustaidoilla löysin oli konservatorion muskari, mikä tuntuu hirmu kalliilta kun yli 100e saa siitä maksaa...
meillä kun se raha ei puussa kasva.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuon ikäiselle riittää ne aktiviteetit mitä vanhempien kanssa leikitään ulkona ja sisällä. Vai onko niin että haluaisit lykätä pikkusen jonkun toisen hoitoon jotta saat omaa aikaa.

Vierailija
2/5 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI TARVITSE, VIE PUISTOON JA LEIKITÄ ITSE.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että ihania vastauksia :D olen hyväksynyt jo sen ettei minulla ole ollenkaan omaa aikaa. Olisin kiinnostunut lapseni kanssa tekemään YHDESSÄ jotain. Käymme viikonloppuisin uimassa. Mutta lapsi vain tarvitsee enemmän tekemistä.

Vierailija
4/5 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaipaat myös omaa aikaa, näin juuri neuvolassa mainoksen Puuhapirtistä, jossa lähihoitajaopiskelijat hoitaa/leikittää lasta, olikohan hinta päätähuimaavat 5 euroa kolmelta tunnilta :D Kupittaan seikkailupuistossa järjestetään toimintaa, en kyllä tiedä paljonko on noin pienelle. Katso mll:n perhekahviloiden aikatauluja, ja perhetalo Heidekenillä on kait jotain aktiviteettia. Kirjastotkin taitaa järjestää satutuokioita?

Vierailija
5/5 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kato mitä Mannerheimin lastensuojeluliittolla on tarjottavana. Siellä on monlaista toimintaa..