Mitä omituista/ällöttävää/häiritsevää partnerisi on tokaissut seksin aikana
Kommentit (11)
Teennäisellä äänellä: -Kiitos! kun olin hyväillyt hänet orgasmiin ja siemensyöksyyn.
pyysin mimmiä puhumaan rumia, sanoi juuri paskoneensa alleen.
Ei sanonut,
Mutta kaivoi tyynynsä alta nahkarukkaset jotka olisi pitänyt laittaa käteen ja runkata rukkkasen peukalolla häntä
Ehdotti täysin uutta asentoa juuri sen jälkeen, kun oli minulta salassa käynyt harrastamassa seksiä toisen naisen luona ja olin jo epäillyt pettämistä. Tuli sellainen olo, että vertaa mua toiseen ja haluaisi, että teen sängyssä samoja juttuja kuin joku toinen, enkä niitä, jotka itseäni kiihottavat eniten.
Vierailija kirjoitti:
pyysin mimmiä puhumaan rumia, sanoi juuri paskoneensa alleen.
Oikeesti?
Varmaan kamalaa molemmille.
Vierailija kirjoitti:
Ei sanonut,
Mutta kaivoi tyynynsä alta nahkarukkaset jotka olisi pitänyt laittaa käteen ja runkata rukkkasen peukalolla häntä
Vähän samanlainen,
Mies halusi että kumihanskalla runkkaan häntä ja työnnän hanska sormen hanuriin
Vierailija kirjoitti:
Ehdotti täysin uutta asentoa juuri sen jälkeen, kun oli minulta salassa käynyt harrastamassa seksiä toisen naisen luona ja olin jo epäillyt pettämistä. Tuli sellainen olo, että vertaa mua toiseen ja haluaisi, että teen sängyssä samoja juttuja kuin joku toinen, enkä niitä, jotka itseäni kiihottavat eniten.
Aaa, eli pitää tehdä vain niitä juttuja, jotka SUA kiihottaa eniten. Ja ei kiinnosta, mikä kiihottaa toista. Ihmekö tuo että oli käyny sivupoluilla.
"Kuvittele et tehdään nyt sitä vauvaa meille" Samalla kun työntää vehjettään elämänsä innolla sisälleni. Jotenkin meni kylmät väreet