Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mielenkiinnosta kysyn: tuntuuko naisesta erilaiselta harrastaa seksiä miehen kanssa, jolla on ympärileikattu penis

Vierailija
25.09.2021 |

Huomaako eroa penikseen jossa on esinahka?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sitä osaa verrata, jos ei ole molemmanlaisten kanssa suhteessa samaan aikaan.

Vierailija
2/18 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En huomannut, ja kyseessä sama mies.

Suuseksistä tuli miellyttävämpää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esinahka on ällöttävä sissijuustojen pesimä alue

Vierailija
4/18 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ja ei. Käytäntö on vaikeampaa, koska penis ei liiku eikä sitä voi liikuttaa ja on paljon herkempi kitkalle. Pitää siis käyttää liukkaria, sylkeä tai olla erittäin märkä. Runkkaaminen ei onnistu ilman mitään jälkimmäisistä. Kaiken lisäksi terska on kuiva ja tunnottomampi.

Penis ei tietenkään tunnu erilaiselta sisällä. Mutta kaikki muu onkin vaikeampaa.

Vierailija
5/18 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuseksiin se vaikuttaa (vain positiivisesti) ja hyväilyyn myös (tarkempi saa olla) mutta yhdynnässä ei huomaa mitään eroa.

Vierailija
6/18 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Vierailija
7/18 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö

Vierailija
8/18 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kokemus yhdestä, sai helposti kun otin suuhun, ja muutenkin. Mutta kun oltiin 16 ei siinä keritty runkkailemaan, kun tuli muutenkin heti. Naidessa sain normisti. Kundi oli kyllä oppinut, eikä vaan pannaut ja jyystänyt, osasi tyydyttää naisensa (tytön..) hyvät muistot!

Vierailija
9/18 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ympärileikattuja minun makuuhuoneeseeni.

Vierailija
10/18 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdynnässä ei tunnu erilaiselta, mutta voi olla että leikatun on helpompi kestää pidempään. Leikattu on mielestäni kauniimpi katsella ja houkuttelee esim suihinottoon enemmän. Varsinkin iso tumma ympärileikattu ihastuttaa minua! Toisaalta aiheuttaa myös ristiriitaisia tunteita, koska yleensä leikkaus on tehty jonkun muun kuin miehen itsensä päätöksellä ja se tuntuu väärältä.

Vierailija
11/18 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Smegman tuoksu kiihottaa naisia.

Vierailija
12/18 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

herää kysymys että ymmärtääkö mikä on ympärileukattu tai mitä sillä tarkoitetaan?

Minulle se on ihan sen takia tehty ala-aste ikäisenä koska esinahka oli liian tiukka. juurikin puhtaus syistä ym. Heppiä ei ole silvottu vasten tahtoa ja mitä seksiin ja tuntoon tulee niin seksi tuntuu erittäin hyvältä, oli se suihinottoa tai normi yhdyntää. Vaimokin tykkää. Joillakin tuntoherkkyys hävinnyt tai laantunut mutta minulla ei tätä ongelmaa ole.

Eipähän tarvitse esinahan kanssa vekslata tai pelätä että sissijuusto muhii sen alla. hyh..

Vierailija
13/18 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

leikattu mies +30 kirjoitti:

herää kysymys että ymmärtääkö mikä on ympärileukattu tai mitä sillä tarkoitetaan?

Minulle se on ihan sen takia tehty ala-aste ikäisenä koska esinahka oli liian tiukka. juurikin puhtaus syistä ym. Heppiä ei ole silvottu vasten tahtoa ja mitä seksiin ja tuntoon tulee niin seksi tuntuu erittäin hyvältä, oli se suihinottoa tai normi yhdyntää. Vaimokin tykkää. Joillakin tuntoherkkyys hävinnyt tai laantunut mutta minulla ei tätä ongelmaa ole.

Eipähän tarvitse esinahan kanssa vekslata tai pelätä että sissijuusto muhii sen alla. hyh..

Herää kysymys että etkö sinä ymmärrä että se ei vaikuta yhdyntään ja muuten on epämiellyttävämpi?

Totta kai me tiedetään mitä se tarkoittaa, mutta emme me siitä pidä.

Vierailija
14/18 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu, leikkaamaton ehdottomasti parempi.

Vierailija
15/18 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään eroa… leikattu puhdas ainakin.

Vierailija
16/18 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asiaa kysyttiin nyt naisilta eikä kielitaidottomilta vanhoilta homomiehiltä.

Vierailija
17/18 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän siinä kitka vähenee, kun vähempi tavaraa, siis miehellä.

Vierailija
18/18 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

leikattu mies +30 kirjoitti:

Herää kysymys että etkö sinä ymmärrä että se ei vaikuta yhdyntään ja muuten on epämiellyttävämpi?

Totta kai me tiedetään mitä se tarkoittaa, mutta emme me siitä pidä.

lähinnä pointtina oli se että yleensä puhutaan vastentahtoisesta silpomisesta.. omalla kohdalla vaimo tykkää ja minä tykkään. Ei ole tunto kadonnut. enemmänkin parempi ilman esinahkaa..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yhdeksän