Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen ei halua enää seksiä...Kannattaako erota?

Vierailija
25.09.2021 |

tänä vuonna on kaksi kertaa peitto heilunut.

Viimeksi kesäkuun alussa.

Onko tässä mitään järkeä?

Kommentit (94)

Vierailija
41/94 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pihtaavat naiset alapeukuttavat miesten kommentteja, ja AP:ta puolustavia, ja samaan aikaan yläpeukuttavat naisten kommentteja, ja AP:ta kritisoivia. :D

Nyt on noloa! Kyllä miehilläkin on oikeus seksiin parisuhteessa! N21

Girl power💪

Vierailija
42/94 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pihtaavat naiset alapeukuttavat miesten kommentteja, ja AP:ta puolustavia, ja samaan aikaan yläpeukuttavat naisten kommentteja, ja AP:ta kritisoivia. :D

Nyt on noloa! Kyllä miehilläkin on oikeus seksiin parisuhteessa! N21

Nuori nainen kritisoi mammoja ja puolusti miehiä… Varaudu alanuolimyrskyyn! :D Mutta naisethan ei ikinä syyllisty m i e s v i h a a n. Ehei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/94 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi seksiaiheiset keskustelut kääntyy naiset vastaan miehet -sodaksi?

Jo tässä ketjussa näkyy, kuinka huonosti osataan puhua seksistä. Siitä pitää puhua, mutta arvostavasti, varsinkin jos halut ei kohtaa.

Vierailija
44/94 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti nainen ei halua enää seksiä siksi, että se ei ole ollut hänelle hyvää. Jos jokin on hyvää sitä haluaa lisää.

Höpsistä pussiin! Halut voivat vähentyä monesta syystä... Sillä ei välttämättä ole mitään tekemistä seksin laadun kannalta. Jokainen nainen tämän tietää.

Ja jos seksi todella on huonoa, nainenkin voi olla itse syypää siihen.

Voi olla? 1+1=?

Vierailija
45/94 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai tasapainoinen ja aikuinen suhde perustuu täyisin siihen, että nainen palvoo miestään, toteuttaa miehen haluja ja tarpeita ja jakaa sulojaan anteliaasti. Naisen tarpeilla ja haluilla ei ole mitään merkitystä. Jos nainen ei joku päivä toteuta miehen toveita niin se oli siinä.

Siis eihän oikeesti kukaan itseään kunnioittava mies jotain akkaa kattele joka esittää vaatimuksia yms. Varsinkin kun reikää ei saa. Seksihän on AINOA syy miksi mies naista sietää. No joo ja ruokapalvelu, siivous ja kalsarien pyykkäys on ihan jees kanssa. Kunhan akka pitää naamansa ummessa.

Vierailija
46/94 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ette pysty puhumaan asiasta kahden kesken, menkää pariterapiaan. Olen nainen, ja minun liitossani seksin puuteolisi merkki suhteen ongelmista. Ja seksiksi lasken muutakin kuin yhdynnän

Realy?

Lakkaa viljelemästä tuota sanaa, kun et osaa sitä edes kirjoittaa.

Pus

Moi Uli53v

Pus

Vanha ketjumuna 😁 Olen ollut ihan liian kauan palstalla kun, kun tunnistan sinut ilman nimmariasikin.

Vierailija
47/94 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ette pysty puhumaan asiasta kahden kesken, menkää pariterapiaan. Olen nainen, ja minun liitossani seksin puuteolisi merkki suhteen ongelmista. Ja seksiksi lasken muutakin kuin yhdynnän

Lisäys: minulle se olisi syy erota, jos seksielämä olisi noin kuivaa pitkän aikaa.

Entäs tilanne, jossa se oma rakas kumppani loukkaantuu onnettomuudessa ja seksi ei tule kuuloon joko pitkään aikaan tai enää koskaan? Eroatko silloinkin sen seksin takia ja hylkäät puolisosi?

Vierailija
48/94 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se Lehmä

Vierailija
49/94 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jo tässä ketjussa näkyy, kuinka huonosti osataan puhua seksistä. Siitä pitää puhua, mutta arvostavasti, varsinkin jos halut ei kohtaa.

Parisuhteetkin muistuttaa nykyään sukupuolten välistä sotaa, jossa kummallakaan ole mitään velvollisuuksia toisiaan kohtaan vain niitä pelkkiä oikeuksia

Vierailija
50/94 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Realy?

Pus

Moi Uli53v

Pus

Vanha ketjumuna 😁 Olen ollut ihan liian kauan palstalla kun, kun tunnistan sinut ilman nimmariasikin.

Pus

Vierailija
51/94 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos seksi ei ole ollut naisen kannalta tyydyttävää, halut vähitellen vähenevät kunnes loppuvat. Vaihtaminen tuskin kannattaa, koska on todennäköistä että seuraavassakaan suhteessa et  osaa tuottaa naiselle nautintoa ja pian olet taas seksittömässä suhteessa.  Keskustele!

Älä tällaista soopaa usko. Ei vika ole todennäköisesti sinussa, tai ainakaan ainoastaan sinussa. Tämä on narsististen pihtarien vastaus kaikkeen: jos toinen olisi vaan parempi, tekisi enemmän, miellyttäisi enemmän... Selvää on, että näiden mielestä vain miehen tulee seksuaalisesti miellyttää naista, ei missään nimessä toisinpäin.

Meitä reilujakin naisia on olemassa. Älkää miehet tyytykö mihin tahansa

Pick me, pick me, pick me

Kuules minä elän toistakyt vuotta samassa parisuhteessa ensirakkauden kanssa, eipä ole tuollaiselle tarvetta.

Huomaan, että kolahti kovaa...

Oi, jo toistakyt vuotta. Tirsk. Ja vielä pick me. No, mun mummu eli vaarin nyrkin alla 57 vuotta ja oli silti pick me.

Vierailija
52/94 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisilla on noussut itsenäisyys päähän ja heistä on tullut itsekkäitä. He luulevat vahvoina voivansa seistä piiska kourassa miehen selän takia vaatimassa paljon tekemättä itse mitään.

Vierailija
53/94 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Realy?

Pus

Moi Uli53v

Pus

Hih hih

Vierailija
54/94 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Realy?

Pus

Moi Uli53v

Pus

Girl power💪

Vierailija
55/94 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos seksi ei ole ollut naisen kannalta tyydyttävää, halut vähitellen vähenevät kunnes loppuvat. Vaihtaminen tuskin kannattaa, koska on todennäköistä että seuraavassakaan suhteessa et  osaa tuottaa naiselle nautintoa ja pian olet taas seksittömässä suhteessa.  Keskustele!

Ai että miehen vika jos naista ei haluta?? Aika hurja johtopäätös.

Vierailija
56/94 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jossain pisteessä puhumisen aika on ohi, haluton oman kokemani mukaan on myös haluton keskustelemaan asiasta.

Vierailija
57/94 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Realy?

Pus

Moi Uli53v

Pus

Girl power💪

Pus

Vierailija
58/94 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Realy?

Pus

Moi Uli53v

Pus

Hih hih

Pus

Vierailija
59/94 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai että miehen vika jos naista ei haluta?? Aika hurja johtopäätös.

On hormoni ongelmaa, stressiä, kaappi a-seksuaaleja, kehohäpeää yms. mutta aina kivasti syyttävä sormi kääntyy miehen suuntaan. Yritin aina tyydyttää myös kumppanin, ei korreloitunut seksin määrään.

Vierailija
60/94 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai tasapainoinen ja aikuinen suhde perustuu täyisin siihen, että nainen palvoo miestään, toteuttaa miehen haluja ja tarpeita ja jakaa sulojaan anteliaasti. Naisen tarpeilla ja haluilla ei ole mitään merkitystä. Jos nainen ei joku päivä toteuta miehen toveita niin se oli siinä.

Siis eihän oikeesti kukaan itseään kunnioittava mies jotain akkaa kattele joka esittää vaatimuksia yms. Varsinkin kun reikää ei saa. Seksihän on AINOA syy miksi mies naista sietää. No joo ja ruokapalvelu, siivous ja kalsarien pyykkäys on ihan jees kanssa. Kunhan akka pitää naamansa ummessa.

Miehelläkin on oma tahto, haluja ja toiveita. Se ei välttämättä ole mitenkään naiselta pois eikä tarkoita että naisen tulisi elää miehelleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yksi