Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi sivistynyt ihminen vinoilee?

Vierailija
25.09.2021 |

Vaivannut asia jossa sivistynyt ja näennäisen suvaitsevainen ihminen vinoilee aina nähdessään ja esittää ihme kommentteja? Olen tavallinen ihminen joka ei aiheuta vaivaa kenellekkään eikä minulla ole ketään vastaan mitään. En tunne kyseistä ihmistä oikeastaan ollenkaan, eikä hän minua, mutta kun häneen törmään niin kommentit ovat jotenkin outoja ja tuntuu että kovasti jauhaa selän takana sitten pahaa jne. Miksi?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumorintajunne eivät kohtaa.

Vierailija
2/17 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla vähemmän sivistynyt ihminen. Yritä vältellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei ole oikeastaan mitään huumoria vaan sellaisia henkilökohtaisia vihjailuja jne. En tarkoita että vihjailisi että olisin esim. alkoholisti tms.  -ap.

Vierailija
4/17 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kanssa omituinen naapuri. Koulutettu. Mutta puhuu naapureiden lihavuudesta tai muista fyysisistä ominaisuuksista! Ei kiitos - ei kiinnosta - enkä halua kuulla.

Vierailija
5/17 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opillinen sivistys ei mitenkään takaa mielenterveyttä.

Vierailija
6/17 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin miten jonkun tuntemattoman elämä voisi kiinnostaa jotakin? Jos olen "mitättömyys" hänen mielestään niin miksi elämäni häntä kiinnostaisi edes? -ap

Vierailija
7/17 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä kanssa omituinen naapuri. Koulutettu. Mutta puhuu naapureiden lihavuudesta tai muista fyysisistä ominaisuuksista! Ei kiitos - ei kiinnosta - enkä halua kuulla.

Juuri tällainen tulee mieleen että puhuu selän takana että miksi olen sitä tätä ja tuota; esim. ylipainoinen jne jne. Miksi elämäni olisi hänelle mitään jos olen yhdentekevä ja vaikkapa "maanmatonen" hänen mielestään? Miksi siitä pitää jauhaa?

Vierailija
8/17 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänet on ulkoapäin sivistetty eli koulutus on suoritettu. Ihmisenä hän ei olekaan halunnut sivistyä.

Vierailija
9/17 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herätät luultavasti hänessä negatiivisia tunteita. Fiksu ihminen käsittelisi tunteensa, mutta hän haluaa nostaa itseään kustannuksellasi. Voit rajata häntä tai vaihtaa seuraa. Tai sitten vaan siedät hänen piikittelyään.

Vierailija
10/17 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko siis kuullut että jauhaa sinusta selän takana pahaa, vai tuntuuko vain siltä?

Vierailija
11/17 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sarkasmia eli vihan alalaji.

Vierailija
12/17 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on sarkasmia eli vihan alalaji.

Se on ironia.

Vierailija
13/17 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisilla on ihmeellinen tyyli yrittää vääntää joka asiasta vitsi. Ei naurata yhtään puujalkavitsit. Tai sitten jos kertoo jotain omista tekemisistään, ensin kysyvät tietenkin, hetken päästä sanovat että älä aina valita. Mitään produktiivista keskustelua on turha odottaa. Koulutus ei ole auttanut tähän junttitapaan tippaakaan. Jokunen tolokun ihminen sentään löytyy yli viiden miljoonan kansastakin, joten en yleistä. 

Vierailija
14/17 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin eilen sukulaisen jolla on aina kettuiltavaa juuri minulle. Hän korkeasti koulutettu, ja muistuttaa siitä lähes joka kerta kun nähdään, kettuilee mm minulle jolla alhainen koulutus vaikka olen muuten elämässäni menestynyt. Joka kerta kertoo muille jonkun episodin minusta ja elämästäni ja nauraa päälle tyyliin "noin tyhmä"... ja saa muutkin nauramaan. Itsekin nauran mutta heitän vastineen joka monesti naurattaa muita vieläkin enemmän.

Tällä naisella on ollut alkoholiongelma(ehkä vieläkin), hänen lapsensa ovat hulluina minuun, ja olen huomaavinani että häntä ottaa päähän kun hänen lapsensa haluavat olla niin paljon kanssani.

Mutta minua alkaa ottamaan päähän tuo jatkuva v....ilu. Kyllä on niin hyvää pataa kun tarvitsee jotain, mutta jos ei ole mitään mistä voisi hyötyä, osaa heittää vanhoja "mokiani" joille sitten nauraa.

Miten tämän naisen kanssa voi muuten toimia kuin antaa kettuilun osua omaan nilkkaansa? Olemalla välittämättä huomaan että toimii myös.

Kuitenkin on herkkähipiäinen. Otti tanskan joka mielestäni ei onnistunut ja kun kysyi mielipidettäni sanoin että hienompiakin olen nähnyt. Hän koki tämän sitten minun puolelta ilkeytenä.

Kääk. Rasittaa. Nyt olisi hänen lapsensa rippijuhlat edessä ja olen kutsuttu. En vaan jaksa sitä ihmistä.

Vierailija
15/17 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapasin eilen sukulaisen jolla on aina kettuiltavaa juuri minulle. Hän korkeasti koulutettu, ja muistuttaa siitä lähes joka kerta kun nähdään, kettuilee mm minulle jolla alhainen koulutus vaikka olen muuten elämässäni menestynyt. Joka kerta kertoo muille jonkun episodin minusta ja elämästäni ja nauraa päälle tyyliin "noin tyhmä"... ja saa muutkin nauramaan. Itsekin nauran mutta heitän vastineen joka monesti naurattaa muita vieläkin enemmän.

Tällä naisella on ollut alkoholiongelma(ehkä vieläkin), hänen lapsensa ovat hulluina minuun, ja olen huomaavinani että häntä ottaa päähän kun hänen lapsensa haluavat olla niin paljon kanssani.

Mutta minua alkaa ottamaan päähän tuo jatkuva v....ilu. Kyllä on niin hyvää pataa kun tarvitsee jotain, mutta jos ei ole mitään mistä voisi hyötyä, osaa heittää vanhoja "mokiani" joille sitten nauraa.

Miten tämän naisen kanssa voi muuten toimia kuin antaa kettuilun osua omaan nilkkaansa? Olemalla välittämättä huomaan että toimii myös.

Kuitenkin on herkkähipiäinen. Otti tanskan joka mielestäni ei onnistunut ja kun kysyi mielipidettäni sanoin että hienompiakin olen nähnyt. Hän koki tämän sitten minun puolelta ilkeytenä.

Kääk. Rasittaa. Nyt olisi hänen lapsensa rippijuhlat edessä ja olen kutsuttu. En vaan jaksa sitä ihmistä.

Otti siis tatskan.

Edellinen

Vierailija
16/17 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on ihme kommentti? Oletko huumorintajuton, aspperger, vai kuvitteletko kaiken?

Vierailija
17/17 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kateellinen jostain.