Miksei naiset osaa arvostaa miestä, joka saa paljon satunnaista seksiä?
Miesten keskuudessa tyyppiä arvostetaan aina, jos hän pystyy kaatamaan kauniita naisia ja paljon. Miehet ymmärtävät miten vaikeaa se on. Ehkä sen takia "pelimiehiä" katsomaan ylöspäin.
Miehellä ei todellakaan riitä pelkkä ulkonäkö. Pitää olla karismaa, charmia, huumoria, itseluottamusta, sanat hyvin hallussa ja kaikkia muita ominaisuuksia. Pitää myös osata "pelata" ja taktikoida tilanne oikein. Jollain on nuo asiat luonnostaan hallussa, jotkut joutuvat opettelemaan. Tiedän monia, jotka ovat kehittyneet naisten kaatajiksi, mutta heillä on yleensä ollut ulkonäkö aina kunnossa.
Yksi komeimmista kavereistani menetti neitsyytensä parikymppisenä kännissä baarilortolle. Hänellä oli esim. mallin uraa ehdottanut moni tyttö. Muutenkin hän aina käänsi mimmien katseet, kun oltiin hänen seurassaan. Häneltä tosin puuttui nuo muut ominaisuudet.
Onko seksin saannin helppous sokaissut naiset ja sen takia he eivät yhtää ymmärrä tätä asiaa miesten näkökulmasta? Eikö naiset tosiaan osaa arvostaa "pelimiestä"? En nyt meinaa, että sitä pitäisi ihannoida, mutta tietyllä lailla arvostaa.
Naiselle riittää vain hyvä ulkonäkö ja se, että sanoo "kyllä", kun mies ehdottaa seksiä.
Kommentit (46)
Kerro joku syy. miksi mun pitäisi erityisesti arvostaa tällaista ihmistä.
[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 14:58"]Nyt en tarkoita pelimiehenä sellasta "suomipelimiestä", joka tuota joka viikonloppu baarista jonku kännisen siiderivalaan kämpille ja kehuu kavereille saaneensa seksiä.
Vaan sellaista henkilö, joka kaataa tasokkaita kauniita naisia.
ap
[/quote]
Itsensä jakaminen on säälittävää, niin miehissä kuin naisissa. Ps. Meitä laadukkaita naisia ei kaadeta baareista mukaan.
Ahaa. Pitääkö mun nyt ymmärtää että jakorasia on PELINAINEN?!
Mikä on miehekkeen vastine jakorasialle? Jakojatke? Jakoletku?
Millä perusteella se nainen oli baarilortto mutta mies ei ollut? Molemmat baarissa seksin perässä ja molemmat harrastivat seksiä yhtä paljon mutta toinen on lortto ja toinen joku runkkareiden kuningas?
[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 15:04"]Ahaa. Pitääkö mun nyt ymmärtää että jakorasia on PELINAINEN?!
Mikä on miehekkeen vastine jakorasialle? Jakojatke? Jakoletku?
[/quote]
Jakoavain
[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 15:00"]
Itsensä jakaminen on säälittävää, niin miehissä kuin naisissa. Ps. Meitä laadukkaita naisia ei kaadeta baareista mukaan.
[/quote]
Säälittävää olisi kertoa kuinka on valloittanut vuoren, jos on mennyt vuoren huipulle helikopterin kyydillä.
Sankarimaista on kiivetä vuoren huipulle ja valloittaa se.
Nyt jos rautalangasta väännetään, niin seksi on naiselle vähän kun toi helikopterilla vuoren huipulle ja miehelle kuin vuoren huipulle kiipeäminen (työlästä ja vaativaa).
Kyllähän naiset arvostavat eniten seksiä saavia miehiä. Vaikka eivät naismaiseen tapaansa sitä sanokkaan. Mutta koitappas kysyä apua naisasioissa ja sinut leimataan mitään saamattomaksi neitsytmieheksi :D
Onpa viehättävää joku hikinen runkkari, joka vonkaa puolelta kaupunkia, että edes joltain irtoaisi. Tasotonta. En huoli mieshuoraa.
[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 15:26"]Kyllähän naiset arvostavat eniten seksiä saavia miehiä. Vaikka eivät naismaiseen tapaansa sitä sanokkaan. Mutta koitappas kysyä apua naisasioissa ja sinut leimataan mitään saamattomaksi neitsytmieheksi :D
[/quote]
Minkähänlaisiin aivottomiin bimboihin olet törmännyt .
[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 15:20"][quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 15:00"]
[/quote]
Säälittävää olisi kertoa kuinka on valloittanut vuoren, jos on mennyt vuoren huipulle helikopterin kyydillä.
Nyt jos rautalangasta väännetään, niin seksi on naiselle vähän kun toi helikopterilla vuoren huipulle ja miehelle kuin vuoren huipulle kiipeäminen (työlästä ja vaativaa).
[/quote]
Ei, säälittävää on harrastaa seksiä ilman tunteita. Jalaa ja halventaa itsensä. Me oikeasti laadukkaat naiset emme todellakaan arvosta sitä jos mies on huorannut.
ap, ymmärrän, että olet katkera. Mutta se laantuu ajan myötä, sinäkin vielä joskus saat.
[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 15:34"]
ap, ymmärrän, että olet katkera. Mutta se laantuu ajan myötä, sinäkin vielä joskus saat.
[/quote]
eikö tämä juuri kuvaa sitä , että naiset arvostavat paljon seksiä saavia ja muita säälitään???
[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 15:20"]
[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 15:00"]
[/quote]
[/quote]
Jos vuorelle kiipeäminen on jostain syystä moraalisesti arveluttavaa tietyn henkilön mielestä, niin hänen vinkkelistään on aivan sama, onko moraaliton teko ollut tekijälleen helppoa/vaikeaa.
Jos vaikka varastamista pitää moraalittomana, on aivan sama, onko sen toteuttaminen ollut helppoa/vaikeaa, se tuomitaan silti.
Vaikkapa minulle on ihan OK, jos mies vain ulkonäöllään ja persoonallaan vetää puoleensa täysikasvuisia naisia, jotka tietävät, minkä tyyppiseen peliin ovat ryhtymässä. Usein kuitenkin tilanne on se, että "peliin" kuuluu sellaista, että valehdellaan silmät päästä ja kohteeksi etsitään se sosiaalisesti kehittymättömin teini, joka on jostain maalta ja kallellaan autismin kirjoa kohti. Tässä on iso ero.
Miksi ihmeessä arvostaisin pelimiestä, joka pillunkiilto silmissä metsästää naisia ja paneskelee ympäriinsä? Mikä tuossa on sellaista toimintaa, joka on jotenkin ihailtavaa? Lipevä, hyvännäköinen ukko vie baarista kotiin juopuneita naisia, hurraa!
Miehet ovat itse asettaneet pillun jalustalle ja tehneet sen saamisesta elämää suuremman asian, on huvittavaa odottaa naisilta arvostusta niitä kohtaan, jotka tässä kuvitteellisessa tehtävässä onnistuvat.
[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 15:26"]
Kyllähän naiset arvostavat eniten seksiä saavia miehiä. Vaikka eivät naismaiseen tapaansa sitä sanokkaan. Mutta koitappas kysyä apua naisasioissa ja sinut leimataan mitään saamattomaksi neitsytmieheksi :D
[/quote]
Juuri näin. Niin monta kertaa olen naisten nähnyt haukkuvan miestä tyylillä: "Sä joudut siihen omaan käteen turvautumaan varmaan aika usein", että kyllä panomiesten arvostuksen täytyy olla kohtuu laajaa.
Irtosuhteissa ei sinänsä ole mielestäni mitään väärää, mutta itse en sellaista ole harrastanut. Arvostan miestäni, jolle minä olin ensimmäinen seksikumppani (ja hän oli minulle). En myöskään säälinyt häntä, olimmehan samassa tilanteessa ja melko nuoria.
Ei ole kuitenkaan kyse siitä, että pitäisin tuollaista kuvailemaasi paljon saavaa miestä ihan kauheana, mutta en vain voi kuvitella seurustelevani sellaisen kanssa. Makunsa kullakin.
Eli ei, en arvosta pelimiehiä. Elleivät he ole muuten sen arvoisia.
[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 15:38"]
[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 15:34"]
[/quote]
eikö tämä juuri kuvaa sitä , että naiset arvostavat paljon seksiä saavia ja muita säälitään???
[/quote]
En tiedä, koska olen mies.
Mieshuora. Ei kiinnosta mies, joka jakaa munaansa. Tasokkaat naiset eivät lähde kaltaisesi kanssa minnekään, itse en sellaisia päin vilkaisekaan. Jokin taso se pitää olla miehessä, vaikka kuinka olisi komea ja charmikas.
Nyt en tarkoita pelimiehenä sellasta "suomipelimiestä", joka tuota joka viikonloppu baarista jonku kännisen siiderivalaan kämpille ja kehuu kavereille saaneensa seksiä.
Vaan sellaista henkilö, joka kaataa tasokkaita kauniita naisia.
ap