Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oliko sinulla opiskelijana varaa ostaa uusia vaatteita?

Vierailija
25.09.2021 |

Minkä hintaisia vaatteita ostit, mistä ja kuinka usein? Ostitko uusina vai käytettyinä?

Myös nykyiset opiskelijat voivat vastata.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut enkä ostanut, kuin alusvaatteita. Ne oli halvimpia puuvillaisia marketista.. Äidiltä sain joskus jotain muuta.

Vierailija
2/13 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei juurikaan. Ne vähät mitkä ostin oli alennusmyynneistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 15 vuotta taisi mennä etten ostanut kuin sukkia ja alusvaatteita. Ei taida vaatteet enää kestää niin montaa vuotta?

Vierailija
4/13 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla työssäkäyvänäkään ole juuri varaa uusiin vaatteisiin. Alennusmyynnistä ostan joskus jotain ja kirppikseltä. Kiva kiva.

Vierailija
5/13 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole opiskelija vaan käyn töissä. Silti ostan vain halvalla vaatteita. Farkkuja löytää uutena 8-13e. T-paidat jotka maksavat 3e, en edes koita päälle kaupassa. Siistiä, ehjää ja uutta vaikkei kallista.

Tällä hetkellä kallein vaatteeni on 70e takki, josta puoliso maksoi puolet.

Vierailija
6/13 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirppikseltä ostan.

Vierailija
7/13 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut. Mutta se vaihe elämässä kestää vain 5 vuotta, kai sitä nyt tuon ajan jaksaa olla ostelematta kokoajan rytkyjä.

Vierailija
8/13 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli. Prismasta ja tokmannilta osti(silloin se oli vielä tarjoustalo).

En muista kuina usein ja minkä hintaisia. En varmaan kuitenkaan kovin usein koska ostan nykyisinkin harvoin uusia vaatteita.

Vierailija
9/13 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan silloin tällöin kun on tarvetta, mutta silloin on nipistettävä kaikesta muusta.

Vierailija
10/13 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut varaa, kun kaikki rahat meni elämiseen. Sain sisaruksiltani vanhoja vaatteita, joten ei tarvinnut juurikaan ostaa mitään. Paitsi joskus alusvaatteita ja sukkia.

Vierailija
11/13 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli kaksi sugardaddya joten oli rahaa

Vierailija
12/13 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ostin. Laina hupeni jossakin vaiheessa ja opintotuki loppui monesti ennen kuun loppua ja sitten vaan olin. Koulusta sain ruoan ja toki jotain makaronia oli sun muuta oli kaapissa. Silloin oli vielä pienemmät opintotuet kuin nykyään.

Laina on maksettu pois.

Vierailija
13/13 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan nykyisenä opiskelijana. Periaatteessa minulla olisi sen verran säästöjä, että voisin ostaa niillä vaatteita. Äitini on ihminen, joka varmasti ilahtuisi halustani ostaa uusia vaatteita, että varmaan suostuisi maksamaankin lystin, joten siinä mielessä olen poikkeuksellisen hyvässä asemassa.

En kuitenkaan osta uusia vaatteita, koska en pidä vaatteiden ostamisesta. Olen miettinyt että pitäisikö "opetella" ostamaan vaatteita kirpparilta, mutta en vain jaksa katsella niitä ikinä. Minulla on muita asioita joihin on pakko/haluan käyttää rahaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kahdeksan